Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wie heeft ervaring in vervangen armleuningen?  (gelezen 2086 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CenC

  • Gast
Wie heeft ervaring in vervangen armleuningen?
« Gepost op: maart 30, 2012, 09:38:50 am »

Wij hebben 2 Crespo stoelen die nog erg goed zijn, zijn ongeveer 8 jaar oud denk ik.
Deze, http://www.rijmaran.be/images/uploads/toebehoren/tafelsenstoelen/crespo_stoelAL237.jpg

Nu werkt de standen van de leuningen niet meer goed. Deze klappen door zeg maar. Zit je net lekker aan een wijntje, leun je naar achteren, past...door het slot van de leuning. Heel lastig allemaal. We hebben al van alles geprobeerd op de camping, maar het euvel blijft.
Ik heb bij een kampeerwinkel al gevraagd of er losse onderdelen te koop zijn en dat is zo, mits de stoel niet la te oud is.
Ik weet nog geen prijzen hoor, maar als het te doen is, dan ga ik ze bestellen. Een nieuwe Crespo stoel is ook over de 100 euro (die ik wil/moet hebben)

Heeft iemand ervaring in het vervangen van de leuningen? Is dit de moeite waard?
Gelogd

Boes

  • Gast
Re: Wie heeft ervaring in vervangen armleuningen?
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2012, 11:10:08 am »

ik heb wel eens op vakantie van twee stoelen één gemaakt.
bij mij was de rug leuning gescheurd en ik had hem al bijna weg gegooit tot ik er een (de zelfde) bij de afval bakken zag staan.
daar was het onder frame van gebroken.
het was best te doen, pop nagels er uit geboort en een andere leuning er op.
en dan vast zetten met boutjes en moertjes, perfect!
ik ga er dit jaar voor de derde zomer mee weg.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal