Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Hars op de tent  (gelezen 9483 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mvdkant

  • Gast
Re:Hars op de tent
« Reactie #15 Gepost op: augustus 23, 2011, 11:30:43 pm »

Anders even met dasty proberen ;) Is verkrijgbaar bij de Wibra en werkt super op allerlei soorten materialen (wel eerst ff testen op een stukje wat niet in het zicht zit oid)

ik denk dat je hiermee moet uitkijken.
dasty werkt perfect, is echt goed spul maar of het nou geschikt is om je tentdoek ermee schoon te maken, ik weet het niet
het is volgens mij een ontzettend smerig chemisch goedje dat in de fles zit.
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re:Hars op de tent
« Reactie #16 Gepost op: augustus 23, 2011, 11:35:10 pm »

Muis absoluut gelijk, ze hebebn daar ook een speciale spuit voor en dan doe ik het nog op minimaal 40 cm afstand..keukentrapje en rustig van links naar rechts spuit ik hem schoon..niet keihard door spuiten dan maak je het alleen maar stuk. Ik stond dit jaar op een camping met veel harsbomen. Ik kwam er te laat achter maar heb het als tip bij zoover van die camping vermeld. Dan nog beter plastic (ja ik weet dat men zegt dat plastic en katoen ook niet ok is weekmakers enz)dan je vw erg plakkerig. Maar dat is mijn idee natuurlijk, alle italianen deden het ook dus ja lands wijs lands eer
Gelogd

bosi

  • Gast
Re:Hars op de tent
« Reactie #17 Gepost op: september 14, 2011, 03:38:23 pm »

Als voormalig de Waard tent campeerder, zou ik zeggen niks aan doen. Onze ervaring heeft geleerd dat alles wat je aan (katoen) tentdoek doet is alleen maar nadelig. Als je het met een borsteltje, in droge toestand, eraf kunt borstelen is het prima.
Al het andere verzwakt het doek en levert lekkage op. Onze de waard tent is met hars (en andere vlekken) meer dan 10 jaar oud geworden en volledig water dicht gebleven (zelf in oer hollandse stort regenbuien met windkracht 7 op Texel).
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal