Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: wat vragen  (gelezen 16986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: wat vragen
« Reactie #15 Gepost op: januari 31, 2016, 07:52:06 pm »

oke bedankt voor de antwoorden.. kan je bij de ccc wel makkelijk bij de bagageruimte ook als voortent en gastencabine mee ingeklapt zijn?? of moet je dan ook de basis open klappen om bij de bagageruimte te komen...
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: wat vragen
« Reactie #16 Gepost op: januari 31, 2016, 08:16:04 pm »

Het klapmechaniek van de Alpha en de CC is identiek. Ook de CC moet helemaal open om bij de bagageruimte te kunnen. Kost vrijwel geen tijd als je de ruimte hebt om de kar open te klappen. Er is door CC wel een pack en go systeem aangeboden, maar dat was een optie en zul je tweedehands vrijwel niet vinden. Qua duurzaamheid: wij gaan met onze Alpha het zesde seizoen in en die staat er nog net zo bij als in het eerste jaar, er is nog geen reparatie nodig geweest. En ik ben zeker bevooroordeeld, maar ik heb in die 5 jaar gebruik nog geen enkel argument gevonden waarom wij voor een CC hadden moeten kiezen.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: wat vragen
« Reactie #17 Gepost op: januari 31, 2016, 08:24:29 pm »



.. een holtkamper is erg mooi maar ik zie ook veel scheerlijntjes dus is dat echt zoveel makkelijker?? en wat ons tegenvalt aan bijv de cocoon is dat de meeste de dissel in de voortent hebben zitten.. zo zie je maar weer.. alle vouwwagens hebben wel wat...en dat maakt het zoeken er niet makkelijker op.. we hopen snel naar aart kok te kunnen gaan..
Nou we hebben al enkele jaren een Holtkamper en nog nooit een scheerlijn gebruikt.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re: wat vragen
« Reactie #18 Gepost op: januari 31, 2016, 08:30:54 pm »

En via de mtt optie kan de dissel boj de cocoon uit de luifel , de wagenbak is dan omgedraaid. Wij hebben geen keuken en de dissel niet onder de luifel. En scheerlijnen tja hangt een beetje van de hoeveelheid windkracht af
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: wat vragen
« Reactie #19 Gepost op: januari 31, 2016, 08:41:56 pm »

dat van holtkamper omdraaien heb ik ook ergens gelezen.. maar holtkamper valt nog buiten ons budget ben ik bang.. op mp vind ik onderstaande advertentie

http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m1016857449-trigano-alpha-exclusive-line-2012.html?utm_source=systemmail&utm_medium=email&utm_campaign=CA_Buy_B_ASQ_Car_Private_Seller

ik weet niet of dit een reële prijs is???
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re: wat vragen
« Reactie #20 Gepost op: januari 31, 2016, 08:45:24 pm »

Prijs is een goed uitgangspunt. Stukje lager bieden :)
Op het oog ziet hij er goed uit maar altijd alles goed bekijken als de wagen volledig is opgezet.
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: wat vragen
« Reactie #21 Gepost op: januari 31, 2016, 08:56:48 pm »

we gaan toch maar eerst eens live naar alle merken en vormen kijken en dan eerst een keuze maken wat we willen... holtkamper aart kok ccc of ccv of trigano... merk dat ik me op deze manier een beetje gek aan het maken ben... ik ga er ook vanuit dat mp de komende maanden nog wel meer gevuld zullen worden met mooie wagens die uit de stalling gaan komen...bedankt voor de info tot dusver.. er is me al een hoop duidelijk geworden...
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: wat vragen
« Reactie #22 Gepost op: januari 31, 2016, 10:04:08 pm »

... merk dat ik me op deze manier een beetje gek aan het maken ben...

Toen wij er uit waren dat onze kampeertoekomst niet meer in een tent maar in òf een carabah òf in een klapper lag heb ik heel even het internet afgespeurd. En kreeg dit zelfde gevoel. Zoveel mogelijkheden, zoveel keuzes, zoveel meningen... En allemaal even goed bedoeld, maar iedereen heeft nu eenmaal z'n eigen voorkeuren. Voor ons heeft een aantal bezoekjes aan dealers de oplossing gebracht. Gewoon kijken wat jòu aanspreekt. En daar hebben wij nog geen seconde spijt van gehad  :J
Gelogd

muis

  • Gast
Re: wat vragen
« Reactie #23 Gepost op: januari 31, 2016, 11:33:04 pm »

Helemaal mee eens Niels :J
Gelogd

Dolfontour

  • Gast
Re: wat vragen
« Reactie #24 Gepost op: februari 01, 2016, 07:55:23 am »

dat van holtkamper omdraaien heb ik ook ergens gelezen.. maar holtkamper valt nog buiten ons budget ben ik bang.. op mp vind ik onderstaande advertentie

http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m1016857449-trigano-alpha-exclusive-line-2012.html?utm_source=systemmail&utm_medium=email&utm_campaign=CA_Buy_B_ASQ_Car_Private_Seller

ik weet niet of dit een reële prijs is???

Alpha`s zijn er weinig tweede hands  wij hebben er vorig jaar ook een best aardig bedrag voor neergelegd maar goed scheelt toch paar duizend op een nieuwe .
Ik zou ook wat lager bieden hun willen er vanaf.....
« Laatst bewerkt op: februari 01, 2016, 07:57:40 am door Dolfontour »
Gelogd

Dolfontour

  • Gast
Re: wat vragen
« Reactie #25 Gepost op: februari 01, 2016, 07:59:45 am »

Die alpha van de advertentie is waarschijnlijk bouwjaar 2011 .... Hun zetten erbij 2012 in gebruik genomen maar dat maakt niets uit..
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: wat vragen
« Reactie #26 Gepost op: februari 01, 2016, 12:20:21 pm »

Kijk wel even of de kar op de foto's inderdaad de kar is die wordt aangeboden. In het rijtje foto's kom ik namelijk een foto van onze Alpha tegen op de camping in Italie (foto met de achtertent en de groene kast ernaast). De aanbieder is dus op internet aan het shoppen geweest naar foto's... :I
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: wat vragen
« Reactie #27 Gepost op: februari 01, 2016, 12:52:35 pm »

Kijk wel even of de kar op de foto's inderdaad de kar is die wordt aangeboden. In het rijtje foto's kom ik namelijk een foto van onze Alpha tegen op de camping in Italie (foto met de achtertent en de groene kast ernaast). De aanbieder is dus op internet aan het shoppen geweest naar foto's... :I

..en leest blijkbaar ook mee hier want die foto kom ik nu niet meer tegen. Of ik kijk niet goed?
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: wat vragen
« Reactie #28 Gepost op: februari 01, 2016, 01:00:22 pm »

..en leest blijkbaar ook mee hier want die foto kom ik nu niet meer tegen. Of ik kijk niet goed?
Ik heb op de advertentie gereageerd door aan te geven dat ik verbaasd was een foto van onze Alpha aan te treffen bij zijn advertentie. En dat ik er op zich geen moeite mee heb als foto's van internet worden gekopieerd (ik heb ze er immers zelf opgezet), maar dat het dan wel zo netjes is om in de advertentie aan te geven dat niet alle foto's de aangeboden Alpha betreffen. Ik heb de aanbieder gevraagd dat aan te passen, en dat heeft hij nu gedaan door de foto te verwijderen. Netjes opgelost dus.
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: wat vragen
« Reactie #29 Gepost op: februari 01, 2016, 01:05:33 pm »

Overigens is de foto met de luifel ook niet van de aangeboden Alpha, die heeft namelijk de mj2010 kleur groen. De kleur is vanaf 2011 meer donkergroen en later marine blauw. De rest van de foto's lijken mij wel authentiek.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal