Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: (Na Venkove) Goedkoop kennis maken met Tsjechie  (gelezen 9315 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.171
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
(Na Venkove) Goedkoop kennis maken met Tsjechie
« Gepost op: maart 05, 2015, 09:13:08 am »

Grijp nu je kans om goedkoop kennis te maken met tsjechie.
En word ook nog eens een bekende nederlander. ;)

We hebben ook een eigen resensie hier op het forum.
http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=11024.0



50% korting in de Mei vakantie, wil je aanwezig zijn bij opnames van de TV serie IK VERTREK?

In week 19 1 t/m 10 Mei (de Mei vakantie) komt de filmploeg van Ik Vertrek weer langs! Willen jullie daarbij zijn? Dat zou leuk zijn!
Om dat mogelijk te maken geven wij jullie een korting van maar liefst 50%. In onze rekeningmodule is de korting al verrekend!

 
Extra informatie

    Bij directe betaling van het gehele factuurbedrag in 1x binnen 3 dagen na ontvangst van de factuur nog eens 5% extra korting
    over de gehele factuur. (niet mogelijk in combinatie met de 50% kortings actie)
    Vermeld de code: vroegboek  voor 10% korting op het reserveringsformulier of boek via de module.
    Vermeld de code: Ik vertrek voor de 50% korting in de Meivakantie (1/m 10 Mei)
    Achteraf is het krijgen van korting niet mogelijk


Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal