Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: nieuwe klapper  (gelezen 3595 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
nieuwe klapper
« Gepost op: augustus 16, 2018, 02:49:35 pm »

hallo allemaal

als jullie mij een beetje gevolgd hebben heb je kunnen lezen dat wij door ziekte een paar keer genoodzaakt waren onze spulletjes weg te doen, ( drie operaties en een auto-ongeval )  beginnend met een Adria caravan toen een vouwwagen Camplet  ( waar we helemaal niet mee weg geweest waren )  toen een Walker waar we een week fijn in hebben gekampeerd, maar manlief vond het te moeilijk opzetten ( mede door onze gezondheid )  Toen kwam de combi- camp, mooi maar geen (opslag)ruimte en een ouwetje ,  en nu hij weer hersteld is van een flinke verstapping  ( waarbij ik dacht dat zijn heup weer gebroken zou zijn )  hebben we de knoop doorgehakt en …. en HOLTKAMPER  Spacer  gekocht .
Ook geen nieuwe maar je moet eens weten hoe sommige mensen hun vouwwagen toch nog durven aan te bieden met flinke scheuren, of beschimmeld tentdoek ( en niet een beetje maar overal vlekken en stinken ) , maar deze ziet er "rondom " 
heel goed uit .

Keurig uitgelegd door de verkoper ( particulier ) met zelfs een briefje erbij en met wat extraatjes , komende zaterdag wordt hij door ons om te testen opgezet om te kijken hoe alles reilt en zeilt maar opgezet is hij zo ! 
Ik weer helemaal blij  !
Foto s van opzetten enz volgen snel .
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2018, 03:15:04 pm door marainne »
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.343
Re: nieuwe klapper
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2018, 04:06:45 pm »

Succes! Veel kampeer plezier weer!

Verstuurd vanaf mijn pruts-android- Nokia telefoon met Tapatalk

Gelogd
Adventure Awaits

muis

  • Gast
Re: nieuwe klapper
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:18:05 am »

Oh wat super :> ik wens jullie heel veel plezier met de Spacer na alle narigheid  :J
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #3 Gepost op: augustus 18, 2018, 09:59:37 pm »

pfffffffffffff vandaag opgezet om te oefenen :  openen gaat meteen net zoals de combicamp maar de voortent eraan zetten ( uit trekken want die zit aan de basis vast )  ging niet echt vloeiend, stokken denk ik wat verbogen of iets maar hij stond wel .   We gaan het nog een keer vaker doen want dit duurde wel heel lang. lol
En natuurlijk stond hij niet waterpas dus het moet beter kunnen

Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: nieuwe klapper
« Reactie #4 Gepost op: augustus 20, 2018, 10:17:54 pm »

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.265
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: nieuwe klapper
« Reactie #5 Gepost op: augustus 21, 2018, 09:26:41 am »

Eerste keer gaat nooit vloeiend.
Maar als iedereen op elkaar ingewerkt is gaat het elke keer beter.


Welkom trouwens
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #6 Gepost op: augustus 26, 2018, 01:30:13 pm »

Dank jullie wel !!  :# :P
Goede link van de  gebruiksaanwijzing van de Spacer die heb ik gedownload !

Van de week de gordijntjes gewassen die waren vies met kringen dacht krijg ik er nooit uit maar die zijn weer spierwit.  Ik ben benieuwd of de klitte band sterk genoeg blijft om ze aan de kanten waar je de gordijntjes wilt hebben te "klitten ".

Verder nog een vraag : fraaie en nog frisse en gave kussens voor de banken maar laten jullie die onder het bed ? Want die nemen best veel ruimte in beslag ?

En :  ( ook al in andere fora gesteld deze vraag, en diverse antwoorden, dus nog steeds twijfel  )
Wij hebben allebei rugproblemen manlief ook heupproblemen, dus niet sterk.
Nu zit er op de dissel de fraaie keuken waar je ook veel spulletjes in kwijt kan maar wij nemen graag onze twee accu-fietsen mee
Een fietsenrek erop en dan erop zetten, ja dat kan maar dat vereist te veel kracht van ons . Ook een fietsenrek achterop laten lassen kan, maar we gaan eerst testen en willen nog niet al te veel veranderen .( kan later als het bevalt altijd nog ! )
Dus we denken er over ze gewoon ( met bescherming ) op de bak te leggen maar hoe krijg je ze solide en vast, zodat een en ander niet kan gaan schuiven ?

Veel vragen maar gewoon leuk en goed om allemaal te weten want in september willen we nog zeker een weekje voor het eerst weg richting Zeeland .


vele groetjes
Marianne

Gelogd

muis

  • Gast
Re: nieuwe klapper
« Reactie #7 Gepost op: augustus 26, 2018, 02:12:22 pm »

Banken in een spacer, dan heb je een Spacer XL?
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2018, 02:14:57 pm door muis »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: nieuwe klapper
« Reactie #8 Gepost op: augustus 26, 2018, 02:29:36 pm »

Ik heb bankkussens bij de Flyer maar die laat ik lekker thuis
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #9 Gepost op: augustus 26, 2018, 04:05:28 pm »

 voor   ""  muis""  :   we hebben een spacer expedition ,   maar die kussens horen er toch standaard in ?
(net zoals bij een caravan ) een zithoek ?

Marianne
Gelogd

muis

  • Gast
Re: nieuwe klapper
« Reactie #10 Gepost op: augustus 26, 2018, 04:16:10 pm »

Nee, bij de reguliere Spacer is er geen zithoek.  Die zit wel bij de XL waarbij je een stukje boven de dissel uitschuift, kijk maar eens in de volgende links: https://www.keeskampeert.nl/vouwwagens/archief/spacer-xl/

https://www.caravans.nl/holtkamper/holtkamper-spacer-exp-zeer-netjes-en-snel-695406.html
Gelogd

Mirri74

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 117
  • Merk Vouwwagen: Combi camp venezia
Re: nieuwe klapper
« Reactie #11 Gepost op: augustus 26, 2018, 04:28:19 pm »

@marainne. Ik heb een andere vouwwagen, maar wel hetzelfde fietsen probleem. Ik ben gewoon voor fiets op de deksel gegaan en vraag iedere keer hulp. Ik mail de camping, en zorg dat er bij vertrek hulp en aankomst hulp is. Ervaring is eigenlijk dat er altijd wel hulp is, zodra je het vraagt.
Gelogd

dirkf

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 18
  • Merk Vouwwagen: Zambezi Original
Re: nieuwe klapper
« Reactie #12 Gepost op: augustus 26, 2018, 05:01:31 pm »

Gefeliciteerd.De Spacer XL heb ik ook net gekocht en er 10 dagen mee weggeweest.De Expedition is de uitvoering met veel gaas voor de ventilatie.De kussens nemen inderdaad veel plaats in onder het bed,
maar zelf vind ik de wagenbak ideaal en de kussens ook.Wel laat ik de tafel thuis.Ik gebruik een klein tafeltje om wat op te zetten.ik weet niet of je de Rapido keuken hebt.Die van mij heeft een koelbox en een gasstel.Tot nu toe geen dingen gemist. O ja ik heb een vouwfiets, maar die gaat achter in de auto.
Het opzetten gaat in het begin wat moeilijker, maar als je de goede volgorde aanhoudt gaat het steeds sneller. Ik moet hem alleen opzetten, maar dat is geen punt. Het grootste probleem had ik met de temperatuur +30 graden. Veel plezier met de Spacer.
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #13 Gepost op: augustus 26, 2018, 05:29:54 pm »

hallo MIRRI

samen kun je inderdaad veel dat klopt en op campings is er altijd wel iemand die kijkt en wil meehelpen, daar heb je gelijk in.
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #14 Gepost op: augustus 26, 2018, 05:35:48 pm »

hallo DIRKF

inderdaad zijn die kussens fijn maar er is nog een andere mogelijkheid, dat kunnen we ook doen ( en heb je de kussens niet nodig )  je schuift het bed NIET uit en zet 2 stoeltjes, tafeltje enz .  op de klep aan de andere kant.
We hopen toch het grootste gedeelte van de tijd onder de luifel in de voortent te zitten.  dat wel .

Maar ik denk dat ik toch voor het gezellige bankje ga , en het bed naar boven de klep schuif,   temeer omdat er achteraan nog een plank  staat waar je bv je tv en andere dingen kwijt kan, ook heel handig

vele groeten
Marianne
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal