Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: kaart met campings  (gelezen 7927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdwinMerks

  • Gast
Re: kaart met campings
« Reactie #15 Gepost op: september 09, 2013, 08:55:36 pm »

Gewoon even hier naartoe: http://nl.camping-streetview.com/

Yep...die bedoel ik..thnx. Staan zeker niet alle camping op maar als de camping die je op het oog hebt er wel op staat krijg je een goed idee van de indeling en ruimte.
Gelogd

H Poulssen

  • Gast
Re: kaart met campings
« Reactie #16 Gepost op: oktober 03, 2013, 10:40:56 pm »

Archies campings app voor Android heeft meer dan 30.000 campings helemaal gratis. ::)
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: kaart met campings
« Reactie #17 Gepost op: november 10, 2013, 05:07:57 pm »

Het schijnt dat je POI's oftewel, je favoriete campings kunt toevoegen aan je routeplanner. Tot nu toe is mij dat nog niet gelukt met mijn Navigon. Iemand anders wel?
Gelogd

H Poulssen

  • Gast
Re: kaart met campings
« Reactie #18 Gepost op: november 10, 2013, 05:33:15 pm »

Ik heb Navigon 4.8 Android en daar zitten de campings al in. Welke Navigon bedoel je ?
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: kaart met campings
« Reactie #19 Gepost op: november 10, 2013, 06:37:12 pm »

Archies campings app voor Android heeft meer dan 30.000 campings helemaal gratis. ::)
Volgens mij niet (meer) helemaal gratis maar wel een heel erg handige app.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: kaart met campings
« Reactie #20 Gepost op: november 10, 2013, 08:28:10 pm »

Ik heb een vrij recente Navigon en die Apps ken ik ook. Ik zou alleen graag ook de campings willen toevoegen die hier soms voorbij komen. Hoe doen jullie dat? Nemen jullie die op een lijstje mee?
Gelogd

H Poulssen

  • Gast
Re: kaart met campings
« Reactie #21 Gepost op: november 10, 2013, 09:25:39 pm »

Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: kaart met campings
« Reactie #22 Gepost op: november 10, 2013, 09:44:13 pm »

Bedankt. Ik had deze ook al gevonden maar ik kom er als digibeet niet uit. Hoe doen de mensen hier die op de bonnefooi richting het zuiden rijden? Zetten jullie vooraf alle favoriete camping op een kaart?
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: kaart met campings
« Reactie #23 Gepost op: november 10, 2013, 10:07:43 pm »

Ik heb in mijn navigatie alle poi's van campings staan (poi=point of interesse).
Deze zijn vrij te downloaden.

Rond 15.00 kijken we of er ergens op de route een camping is.
Zelf gebruik ik de poi's van asci (versie 2010) en hebben een acsi boek (ook van 2010).
Bij de NAVO staat dan de blz nr en kunnen we gelijk (zonder internet) kijken of het iets is.
We beginnen vroeg met zoeken naar een camping soms rijden we nog een aantal uren door maar staan ook regelmatig al om 15.15 al open om lekker uit te rusten, zwemmen, douchen etc.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: kaart met campings
« Reactie #24 Gepost op: november 10, 2013, 10:39:45 pm »

Bedankt. Ik had deze ook al gevonden maar ik kom er als digibeet niet uit. Hoe doen de mensen hier die op de bonnefooi richting het zuiden rijden? Zetten jullie vooraf alle favoriete camping op een kaart?

Aangezien ik geen navigatie heb voor onderweg, maar wel altijd een kaart gebruik, heb ik van de ANWB een klein boekje met goedkope campings voor onderweg. Ik zoek vooraf een aantal campings en zet die op de kaart(neem aan dat dat ook bij de navigatie kan).
Gelogd

H Poulssen

  • Gast
Re: kaart met campings
« Reactie #25 Gepost op: november 11, 2013, 08:32:02 am »

Bedankt. Ik had deze ook al gevonden maar ik kom er als digibeet niet uit. Hoe doen de mensen hier die op de bonnefooi richting het zuiden rijden? Zetten jullie vooraf alle favoriete camping op een kaart?

Misschien een tip:
1) Koop in het land van bestemming een Prepaid SIM kaart met data bundel ! (? 50,-of 100,-)
2) Zoek met je telefoon in www.google.nl de campings in de  plek waar je naartoe wilt en bel of ze plek hebben.....liefst onder het genot van een kopje koffie  KK
3) Daarna kun je in Google de routebeschrijving opvragen. Als het goed is zal je telefoon opties weergeven waarmee je wilt navigeren en daar zal ook je Navigon bij staan ! (Kun je nu even testen natuurlijk)
4) Wissel dan eventueel je Prepaid kaart of Zet je telefoon dan op Flight Mode zodat er geen dataverbruik verloren gaat. Veel data zal overigens niet verloren gaan en als al iemand je vanuit Nederland dan belt zijn er geen kosten voor jou ... denk ik !!

Kun je hier wat mee ?
« Laatst bewerkt op: november 11, 2013, 08:36:52 am door H Poulssen »
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: kaart met campings
« Reactie #26 Gepost op: november 11, 2013, 03:26:12 pm »

Ok, heel erg bedankt allemaal. Dit helpt me enorm. Die ACSI app had ik ook al gevonden, heel erg handig. Alleen jammer dat je er geen favo's in kunt opslaan. Maar lekker ouderwets met een boek/kaart gaat natuurlijk ook prima.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: kaart met campings
« Reactie #27 Gepost op: november 11, 2013, 06:52:29 pm »

Wij doen het ook ouderwets: ik rij naar een camping en daar vandaan kijken we waar we (later) naar toe gaan. En dat doen we dan vaak via gratis wifi bij bijvoorbeeld McDonalds.

Wat je ook kan doen is thuis campings opzoeken en die opslaan op http://www.imapbuilder.net. Dat werkt ongeveer hetzelfde als bij Google maps. Als je al je campings in de kaart gezet hebt exporteer je de lijst. Dat is onbeperkt en dan staan de  Longitude en latitude gegevens al in de goede volgorde en als txt. bestand. Daarna kan je ze aanvullen met gegevens als de camping naam, telefoonnummer etc. Vervolgens ga je te werk als aangegeven op de navigon site zoals die eerder vernoemd werd. Maar dit scheelt je een hoop ge :X met google maps zoals dat in stap 1 t/m 4 staat.

Maar zoals gezegd gebruiken wij de gratis McDonalds wifi, dat scheelt je een sim kaart kopen.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal