Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Fietsendrager Jamet Louisiana  (gelezen 4414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen1974

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 9
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Louisiana
Re: Fietsendrager Jamet Louisiana
« Reactie #15 Gepost op: juli 16, 2017, 07:59:50 am »

Wat me opvalt aan de foto's is dat het net lijkt of de imperiaal net boven de bouten niet goed tegen de vouwwagen worden gedrukt. De rechthoekige stukjes met bescherming erachter. Zijn de bouten stevig genoeg aangedraaid?

Wat me verder opvalt is de grote hoeveelheid ruimte tussen dekzeil en onderkant imperiaal. Dat hadden wij niet.wellicht omdat jullie bv de bankkussens er niet op hebben liggen? Maar dat bracht me wel bij het volgende..

Weet je zeker dat deze imperiaal voor een Louisiana is en niet voor bijvoorbeeld zijn grotere broer de Arizona?
Grappig dat je dat zegt: die ruimte was mij ook al opgevallen. Imperial hebben we gekregen van een vriend die ook een Jamet Louisiana had. Zal eens vragen waar hij de imperiaal vandaan heeft. Misschien is deze inderdaad afkomstig van de Arizona.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

pmponer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 86
  • Merk: kampeermiddel : *** TEUN TTT4 ***
Re: Fietsendrager Jamet Louisiana
« Reactie #16 Gepost op: juli 16, 2017, 08:19:24 am »



Weet je zeker dat deze imperiaal voor een Louisiana is en niet voor bijvoorbeeld zijn grotere broer de Arizona?
Voor zover ik het kan zien, denk ik het niet de Arizona is 20 cm breder. Dan moet er aan beide kanten een gat van 10 cm zitten als je het imperial er los overheen zet.
Gelogd

Base575

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
Re: Fietsendrager Jamet Louisiana
« Reactie #17 Gepost op: juli 16, 2017, 08:41:35 am »

Er zit volgens mij ook helemaal geen bescherming op de klemblokken. Dat scheelt ook al weer wat. Maar zoals eerder aangegeven, spanbandje over de breedte doet wonderen!

Verstuurd vanaf mijn Life One X2 Mini met Tapatalk

Gelogd

Jeroen1974

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 9
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Louisiana
Re: Fietsendrager Jamet Louisiana
« Reactie #18 Gepost op: juli 16, 2017, 08:53:02 am »

Er zit volgens mij ook helemaal geen bescherming op de klemblokken. Dat scheelt ook al weer wat. Maar zoals eerder aangegeven, spanbandje over de breedte doet wonderen!

Verstuurd vanaf mijn Life One X2 Mini met Tapatalk
Hier heb ik gisteren mee geƫxperimenteerd en dat klopt helemaal. Voor onze komende trip ga ik dat zeker toepassen.

Verder lopen de stangen vanaf de onderkant schuin weg naar boven.....dus krijg wel steeds meer het idee dat dit geen Louisiana imperiaal is. Maar dat ga ik onderzoeken!

Wel blij met jullie tips/reacties!




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Fietsendrager Jamet Louisiana
« Reactie #19 Gepost op: juli 16, 2017, 08:58:56 am »

Wellicht dat de imperiaal van een Arizona op maat is geprobeerd te maken.
Gelogd

arjanmeijerman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 153
Re: Fietsendrager Jamet Louisiana
« Reactie #20 Gepost op: augustus 04, 2017, 07:34:11 pm »

Het zou kunnen dat je de scharnieren waarmee de staande stangen aan de dwarsliggers zitten een gaatje naar binnen kunt opschuiven? Het lijkt wel een origineel jamet frame. Niet van een arizona want die is veel breder maar misschien dat er in de jaren kleine verschillen tussen bouwjaren zijn geweest.. Bij die van ons zat er wel een soort schuimrubber deklaagje op de blokjes van de staanders.  Dat zou wellicht iets helpen.  Maar als je zegt dat de stokken schuin naar buiten weglopen is hij toch echt iets te breed van boven..

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal