Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Buite Lewe  (gelezen 1772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jvos1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 39
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuzer
Buite Lewe
« Gepost op: februari 16, 2020, 06:40:51 pm »

Hallo

Nog steeds aan het dubben of en welke tenttrailer we gaan aanschaffen.

Kent iemand  het met Buite Lewe?

Wie kan er ervaringen delen? Lijkt voor mij een leuk merk ivm prijs kwaliteit.

Heb een oude vouwwagen die niet lang meer mee gaatmoeilijk opzet en erg zwaar is. Zou wel wat anders willen maar weet niet of we dei heart kampeerders zijn omdat we dit net voor het 2e jaar hebben gedaan. Waarschijnlijk met een makkelijkere trailer zullen we vaker gaan.

Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Buite Lewe
« Reactie #1 Gepost op: februari 16, 2020, 06:54:50 pm »

Buite Lewe is gloednieuw, dus daar zul je geen ervaringen in vinden. Wel zijn er een hoop snelle klappers waar mensen veel ervaring mee hebben. Misschien daar eens op orienteren? Daarvan kun je nml ook een tweedehands kopen om risicolios te kijken of het iets voor jou is.
Gelogd

jvos1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 39
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuzer
Re: Buite Lewe
« Reactie #2 Gepost op: februari 16, 2020, 07:12:29 pm »

Hartelijk  dank voor de reactie.

Ben bang als ik 2e hands koop dat ik er dan maar paar jaar plezier van heb. Ga zeker verder neuzen.
Gelogd

Johan

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 177
  • Merk Vouwwagen: Zambezi River Lodge Soft Top 2020 met boogluifel
  • De ultieme vrijheid aan je trekhaak
Re: Buite Lewe
« Reactie #3 Gepost op: februari 16, 2020, 07:50:31 pm »


Ben bang als ik 2e hands koop dat ik er dan maar paar jaar plezier van heb. Ga zeker verder neuzen.

Beetje kort door de bocht als je ziet dat er zat vouwwagen bezitters zijn die met een vouwwagen op stap gaan van rond de 20 jaar oud!
Gelogd
Johan ZRL 2020

CJ-Albert

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 141
  • Merk Vouwwagen: Gordigear Taiga
Re: Buite Lewe
« Reactie #4 Gepost op: februari 16, 2020, 08:13:30 pm »

Buite Lewe is het zoveelste merk wat opstaat en probeert een graantje mee te pikken van de groeiende markt.
Niet om de kwaliteit en enzovoort af te zeiken, maar deze tenten worden gewoon in China bij Beijing Sunday Campers Co. Ltd gemaakt en onder eigen label in Nederland verkocht. Daar heb ik geen probleem mee, sommige Chineese tenten zijn van een verdraaid goeie soort. Wat het merk in Nederland maakt of breekt is toch vaak hoe de zaken door de importeur worden gedaan. Daar zal zich de firma Tiesse zich nog in moeten bewijzen....

Tiesse verkoop ook Gordigear, en daar heb ik persoonlijk goeie ervaringen mee. Niet bij Tiesse gekocht overgens, maar rechtstreeks in Duitsland.
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2020, 08:15:26 pm door CJ-Albert »
Gelogd

jvos1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 39
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuzer
Re: Buite Lewe
« Reactie #5 Gepost op: februari 16, 2020, 08:14:41 pm »

Hartelijk dank voor je reactie.

Gordygear heb ik ook naar gekeken en lijkt me ook.
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2020, 08:17:35 pm door jvos1972 »
Gelogd

jvos1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 39
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuzer
Re: Buite Lewe
« Reactie #6 Gepost op: februari 16, 2020, 08:21:22 pm »

Beetje kort door de bocht als je ziet dat er zat vouwwagen bezitters zijn die met een vouwwagen op stap gaan van rond de 20 jaar oud!


Sorry dat ik overkom als kort door de bocht. Ben hier om wijzer te worden. Heb nunook een heel oude wagen daar is ook niks mee. Wij hebben 2 jaar kunnen proeven van het kamperen maar dezecwagen is oud, zwaar en in mindere conditie. Ik heb mijn vraag gesteld om ervaringen  van fervent  kampeerders te horen.  Bedankt voorvvuw reactie
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Buite Lewe
« Reactie #7 Gepost op: februari 16, 2020, 09:38:12 pm »

Tweedehands betekent niet meteen oud, en oud betekend niet meteen moeilijk op te zetten.
Wij hebben een echte bouwwagen gekozen, maar er zijn zat vouwwagens met 123 systeem die je zo opzet op Marktplaats te koop. Van 20 jaar oud tot 2 maanden oud. Dan kun je altijd binnen je budget een beproefd model vinden.
Gelogd

jvos1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 39
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuzer
Re: Buite Lewe
« Reactie #8 Gepost op: februari 17, 2020, 07:35:10 am »

Tweedehands betekent niet meteen oud, en oud betekend niet meteen moeilijk op te zetten.
Wij hebben een echte bouwwagen gekozen, maar er zijn zat vouwwagens met 123 systeem die je zo opzet op Marktplaats te koop. Van 20 jaar oud tot 2 maanden oud. Dan kun je altijd binnen je budget een beproefd model vinden.

Hartelijk dank voor de reactie. We blijven rustig rond kijken en veel lezen.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Buite Lewe
« Reactie #9 Gepost op: februari 17, 2020, 09:21:38 am »

In dit soort model vouwwagens zijn er diverse merken: Campooz. Campwerk/3Dog, Holtkamper, Aart kok, Combi Camp, Cabanon, Trigano enz enz

Ik zou zeker eens rond gaan kijken bij dealers, voelen hoe dat is en maak voor jezelf een wensenlijstje, wat is voor jou belangrijk aan een vouwwagen. Wil je bijvoorbeeld wel of geen keuken, vast of verplaatsbaar, hoog bed of minder hoog,

Van de Buiten Lewe ga je hier nog niet veel recensies vinden, het is een relatief nieuw merk.  Succes met je zoektocht en stel gerust je vragen!

Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 560
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Buite Lewe
« Reactie #10 Gepost op: februari 17, 2020, 10:07:54 am »

Qua prijs ga je het denk ik niet goedkoper vinden. (al is de optielijst lang.)nBij dit soort prijzen in vergelijk met anderen zou ik wel wat achterdocht hebben naar de kwaliteit. Zeker zonder gebruikservaring zou ik dat een risico vinden.

Inderdaad wat Sannie zegt zou ik "op tournee" geen langs een aantal dealers om te kijken/voelen en de mogelijkheden te bekijken om zo tot een goed oordeel te komen. Dit heeft ons erg geholpen bij het maken van een keuze.

Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Buite Lewe
« Reactie #11 Gepost op: februari 18, 2020, 07:50:44 am »

Hallo

Nog steeds aan het dubben of en welke tenttrailer we gaan aanschaffen.

Kent iemand  het met Buite Lewe?

Wie kan er ervaringen delen? Lijkt voor mij een leuk merk ivm prijs kwaliteit.

Heb een oude vouwwagen die niet lang meer mee gaatmoeilijk opzet en erg zwaar is. Zou wel wat anders willen maar weet niet of we dei heart kampeerders zijn omdat we dit net voor het 2e jaar hebben gedaan. Waarschijnlijk met een makkelijkere trailer zullen we vaker gaan.

heb je een bericht gestuurd, zie [mijn berichten] bovenin
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal