Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Gezocht: eenvoudig op te zetten vouwwagen  (gelezen 3997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lisette

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Nog geen
Gezocht: eenvoudig op te zetten vouwwagen
« Gepost op: april 02, 2021, 01:29:34 pm »

Hallo!  :zw

Ik ben nieuw in vouwwagen land. Na jarenlang (lees meer dan 20 jaar) in diverse tenten gekampeerd te hebben wil ik graag een vouwwagen aanschaffen. Mijn budget (1.000,-) is beperkt dus ik kies voor een occasion. Ik ben een alleenstaande moeder met een kind van 4 jaar. Ik heb een kleine auto die 800 kg mag trekken (geremd). Ik ben behoorlijk handig, maar dus alleen.

In mijn ogen moet de vouwwagen voldoen aan:
1. door 1 persoon (lengte 1.77) eenvoudig op te zetten, (ik ben niet meteen van plan om te trekken, maar wil wel, inclusief inruimen in een dik half uur een heel eind zijn),
2. inclusief keuken die ik niet hoef te versjouwen/verrijden,
3. niet te zwaar in totaliteit,
4. bij voorkeur twee aparte slaapplekken (dus aparte 2 bedden),
5. waar een fietsenrek op past.

Wat voor vouwwagen adviseren jullie mij en waar moet ik vooral op letten?
Alvast bedankt!  :)
Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.203
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Gezocht: eenvoudig op te zetten vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: april 02, 2021, 02:50:04 pm »

Denk aan aan een Holtkamper Spacer of Astro. Echter dan kom je wel in 15 plus jaar vouwwagen. Cocoon zou misschien ook kunnen volstaan. Bij kole  staat er een op marktplaats aangeboden. In Baarn wordt een spacer uit 1997 aangeboden voor 750 euro. Van de andere merken zou je camplet kunnen zoeken. Andere forumleden hebben ook info die wel komt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro