Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Het noemen van namen op het forum  (gelezen 1846 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
Het noemen van namen op het forum
« Gepost op: mei 28, 2011, 01:18:36 am »

Ik moet nu toegeven dat ik even sterk twijfel aan het "nut" van forums/sites als deze. Ik erger me blauw aan iets dat gebeurd met een medelid/poster of hoe noemen we dit?
Goede raad vliegt links en rechts door de reacties. Poe-poe wat is onze medeklapper er veel mee opgeschoten.
De modjes(moderator(s)) zijn er als de kippen bij als er een naam van een mogelijk in gebreke gebleven leverancier wordt genoemd. Zal wel een reden hebben. Maar die zou ik graag horen. Zij  we( of: jullie) alleen een kletsgroep of wil de goegemeente wat meer. We hebben vast statuten of zo.

Waarom deze voorzichtigheid? Wordt er mogelijk een sponsor beledigd? Kunnen we gewoon ergens van toegevoegde waarde zijn of gaan we gewoon over tot de orde van de dag.  Ik heb er geen probleem mee om op eigen mailadres hierover reacties te ontvangen. Ik heb dit in ieder geval bij de andere vouwwagengroep nooit meegemaakt.

Paul
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.358
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Het noemen van namen op het forum
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2011, 07:46:41 am »

Omdat dit een hele andere wending is van het onderwerp even een aparte topic van gemaakt.


Wij hebben geen statuten en worden niet in geld betaald door sponsoren.
Maar naar onze mening is het niet gewenst om zomaar namen te noemen die er niks mee te maken hebben.
Of het nu bedrijven of personen zijn.

Ik dacht dus dat dit dreigde te gebeuren maar later bleek dit niet zo te zijn.
En sorry is al gezegd.


Dus namen mogen van ons genoemd worden maar als de topic starter zelf redenen ziet om die niet te noemen gaan we niet raden.
Want dan komt ook een goede naam in een verkeerde topic terecht.
En google kan meer kapot maken dan je lief is. ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

PaulPaul

  • Gast
Re:Het noemen van namen op het forum
« Reactie #2 Gepost op: mei 28, 2011, 10:42:06 am »

Ok, helemaal duidelijk.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal