Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition  (gelezen 5028 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CF

  • Gast
voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Gepost op: april 12, 2012, 10:46:00 pm »

Hallo allemaal,

Ooit zelf gekampeerd hebbend (de leukste herinneringen aan de Alpenkreuzer die wij maar 1 jaar hadden en daarna caravan/ stacaravan) en manlief ook wel te porren begonnen wij over kamperen na te denken. Géén caravan maar een vouwwagen achter de auto was bespreekbaar....
En toen dus naar aanleiding van een filmpje bij campinglife (?)over de Kyte bij de site van Holtkamper terechtgekomen...en meteen verkocht....
Neem daar een dochter bij die steeds meer gaat vragen met wie ze moet spelen en ondertussen op MP rondsnuffelend kregen we echt de kriebels... We gaan een Holtkamper kopen! (Maar geen Kyte...die is nog een aantal jaaaaaren spaaaaren weg...)

Aanvankelijk waren we weg van de Flyer maar toen een MP deal op vreemde wijze niet doorging en wij besloten dan maar naar Bunnik te gaan waren we eigenlijk enthousiaster over de Spacer. Compacter, meer hoogte etc....

En nu zijn wij sinds gisteren eigenaar van een Spacer green edition 2001. (Wellicht voorbij zien komen op MP) Met membrane, inritsbaar grondzeil en keuken....
We hebben erg zin om 'm komend weekend nog eens op het gemakje op te zetten....
Vandaag wilde ik bijtijds naar bed maar zit ondertussen al weer even hier allerlei topics te lezen; altijd interessant als je voor 't eerst "zelf" gaat kamperen....

We zijn erg happy met de opties op onze spacer. Nu had de verkoper alleen geen idee hoe ons membrane-dak membrane wordt; hij had deze functie zelf nooit gebruikt ?!?!? Ik ging er helemaal vanuit dat je daar speciale membrane-stokken voor zou hebben maar zag al op de site van HK dat hier bij verschillende modellen ook verschillende constructies voor zijn.... Wellicht dat één van jullie dit weet? Anders waag ik er een telefoontje naar HK aan.....
Één van de opties die de wagen niet heeft is een (tropical) binnentent. Graag zou ik weten wat jullie ervaringen hiermee zijn, is dit een must-have met kids of .......
Verdere vragen ben ik ff kwijt, ben niet meer zo helder, geloof ik....
Graag jullie reacties,
hartelijke groet

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.264
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #1 Gepost op: april 13, 2012, 06:44:25 am »

Welkom in ons midden.
Je treft het ook hier zijn vele Holtkamper bezitters te vinden dus denk wel dat er wat antwoorden komen.
Maar het lijkt me dan wel handig al je per vraag een topic opent in de afdeling Holtkamper.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #2 Gepost op: april 13, 2012, 07:51:04 am »

Welkom op het forum :J
Gelogd

buzz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk Vouwwagen: holtkamper flyer
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #3 Gepost op: april 13, 2012, 09:32:10 am »

welkom op het forum en veel plezier met de spacer!!!
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #4 Gepost op: april 13, 2012, 09:52:25 am »

Gefeliciteerd met jullie Spacer, mooie wagen en veel kampeerplezier ermee.
En welkom op dit forum, hopen dat al je vragen beantwoord gaan worden...
Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #5 Gepost op: april 13, 2012, 02:16:33 pm »

Citaat
Nu had de verkoper alleen geen idee hoe ons membrane-dak membrane wordt; hij had deze functie zelf nooit gebruikt ?!?!?


Niet dat het uitmaakt, maar hebben jullie de Spacer in Luttenberg gekocht?
Dan snap ik waarom hij deze functie nooit zelf heeft gebruikt!

Kijk naar deze advertentie: 542042254 en zoek de verschillen. Ik bedoel dan vooral de achtergrond.
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #6 Gepost op: april 13, 2012, 03:14:59 pm »


Kijk naar deze advertentie: 542042254 en zoek de verschillen. Ik bedoel dan vooral de achtergrond.
Huh... ik snap het niet geloof ik  :? ik zie niets bijzonders aan de foto en begrijp eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt   :?
Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #7 Gepost op: april 13, 2012, 03:54:26 pm »

Wat ik bedoel is dat de aanbieder van de Spacer die CF heeft gekocht, dezelfde aanbieder is als de door mij aangegeven MP. adv.

Deze aanbieder staat met enige regelmaat op verschillende locaties Nijverdal, Hellendoorn, Luttenberg, Daarle, etc... onder andere namen op Marktplaats. Wat ik mij eigenlijk af vraag of hij zich bekend maakt als particulier of als handelaar :N?
Gelogd

CF

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #8 Gepost op: april 13, 2012, 05:39:02 pm »

Haha; de één is groen en de ander bruin.
Nee wij hadden dit vage gevoel hadden ook al.
We hadden de advertenties ook al van te voren herkend als zeer hetzelfde; ook de manier van foto's nemen....
Deze meneer deed zich voor als particulier; vutters; hij zou de wagen 4 jaar hebben gehad....
Ik had hier door de advertenties al zo mijn vraagtekens bij en tijdens de verkoop ook.
Toch wilden wij deze Spacer erg graag hebben.....O
pvallend was ook dat de advertenties precies dezelfde keukenfoto hadden en dat 's avonds de Spacer die over is gebleven ineens geen keuken meer had (maar wij gelukkig wel.....)
Ik snap alleen waarom dat niet als handelaar zou kunnen. Dhr/ mevr. Kole is dat toch ook????

Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #9 Gepost op: april 13, 2012, 05:50:52 pm »

Er is ook niks mis mee als je aan in- en verkoop in gebruikte vouwwagens doet.
Echter valt het mij al geruime tijd op dat deze meneer heel erg zijn best doet dit te verbergen en het ook niet bij de verkoop zegt.

En inderdaad ik doe dat ook, maar wel onder dezelfde naam en sta ik ingeschreven bij de KvK.

Fijn dat jullie een goed exemplaar hebben gevonden. Proficiat met jullie aankoop en veel kampeerplezier!



Gelogd

CF

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #10 Gepost op: april 13, 2012, 05:57:26 pm »

@ Kole
Dank u!

Het is jammer; je hebt nu een dubbel niet pluis gevoel maar je voelt je toch ook een beetje ongemakkelijk om er naar te vragen; dom eigenlijk....
Hopelijk gaat het toch goed komen met het membrane....
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #11 Gepost op: april 13, 2012, 08:49:26 pm »

Gefeliciteerd met jullie aankoop.
Hoop dat het allemaal goed komt met het membrane dak.

Mij valt het op MP vaak op dat foto's vaak terugkomen. Ik vind het niet erg als de adverteerder dat vermeld. Als ik wil kopen dan basseer ik me toch ook op de foto's.
Gelogd

CF

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #12 Gepost op: april 13, 2012, 08:59:08 pm »

Er staan ook een paar adv op MP zonder eigen foto's....Tja; dat laat toch zien hoe iemand moeite doet om zijn spullen te verkopen; zorgt dat het er netjes/ strak uitziet waaraan je een beetje kunt aflezen hoe iemand met zijn spullen is....
Nou waren bij ons dus de foto's erg netjes maar het verhaal achteraf steeds minder......
Gelogd

CF

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #13 Gepost op: april 14, 2012, 09:02:39 pm »

Even showen hoor.....
't Zaakje stond nog niet helemaal superstrak maar 't kon best gekker, dachten we zo.....

Er zijn wel een hoop vragen gerezen....

Vermoedelijk moeten we de volgende keer met opzetten sneller beginnen met het kuipgrondzeil?!
(Sorry hoor, maar wij moeten het stellen zonder anderhalf tot drie uur lange workshop van HK) Oftewel alle opzettips zijn welkom.

Vermoedelijk is bij het inklappen met de verkoper een zipper gesneuveld ( of runner?) daar waar je het kuipgrondzeil aan de deksel ritst. Iemand ervaring met het vervangen hiervan?

Het gordijntje bij de disselkant hangt met een balein; vermoedelijk boven met de zelfde soort lusjes als onder???
Vermoedelijk te maken met de niet zo perfecte staat als wij ooit dachten.....

Onder het raam aan de dekselkant is het doek beschadigd; het polyester-achtige laagje is niet meer top. Iemand hier ervaring mee?
We horen 't graag.


Ben een beetje rozig van de dag buiten, waar we overigens heerlijk weer bij hadden.....

Geloof dat ik niet zo helder schrijf maar hoop dat jullie mij wellicht toch weer verder kunnen helpen....
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: voorstellen + wat vragen mbt spacer green edition
« Reactie #14 Gepost op: april 14, 2012, 09:35:37 pm »

Heb je de Membrabe-stokken nog kunnen ontdekken?
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal