Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: membrane spacer green edition  (gelezen 11497 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CF

  • Gast
membrane spacer green edition
« Gepost op: april 13, 2012, 09:38:11 am »

Helemaal happy met onze Spacer (2001)

Nu had de verkoper alleen geen idee hoe ons membrane-dak membrane wordt; hij had deze functie zelf nooit gebruikt ?!?!?
Ik ging er helemaal vanuit dat je daar speciale membrane-stokken voor zou hebben maar zag al op de site van HK dat hier bij verschillende modellen ook verschillende constructies voor zijn....
Wellicht dat één van jullie dit weet? Anders waag ik er een telefoontje naar HK aan.....

wie helpt???
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #1 Gepost op: april 13, 2012, 10:17:23 am »

Telefoontje richting HK kan altijd. Je leest hier altijd hoeveel service ze verlenen! Wellicht voor een beurtje brengen en afspreken dat er bij ophalen wat instructie kan worden gegeven?
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #2 Gepost op: april 13, 2012, 11:55:36 am »

betreft het geen 2nd roof zoals HK ook by de Kyte heeft?
Dat dient puur ter vervanging van het "oude" dak zodat je wagen een flinke opfrisbeurt krijgt.

en anders is deze link heel handig. http://www.holtkamper.nl/membrane/
Gelogd
live life outdoors

EdwinMerks

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #3 Gepost op: april 13, 2012, 01:40:24 pm »

Helemaal happy met onze Spacer (2001)

Nu had de verkoper alleen geen idee hoe ons membrane-dak membrane wordt; hij had deze functie zelf nooit gebruikt ?!?!?
Ik ging er helemaal vanuit dat je daar speciale membrane-stokken voor zou hebben maar zag al op de site van HK dat hier bij verschillende modellen ook verschillende constructies voor zijn....
Wellicht dat één van jullie dit weet? Anders waag ik er een telefoontje naar HK aan.....

wie helpt???

Wij hebben ook een Spacer met Membrane. Er dienen sowieso extra stokken bij te zitten. Het dubbellaagse dak rits je als het ware los en houdt je omhoog met de extra stokken en/of stokjes. Kijk even op de site van Holtkamper, daar wordt het systeem uitgelegd. Weet je wel zeker dat het er eentje is met een Membrane dak?
Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #4 Gepost op: april 13, 2012, 02:19:39 pm »

Beste CF,

Wil wel helpen, maar mag hier geen reclame maken!?!
Als u een beetje in de buurt van Oldenzaal woonachtig bent dan kan ik mogelijk wat voor u betekenen.

Gelogd

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #5 Gepost op: april 13, 2012, 05:47:58 pm »

Dag Kole,

Hartelijk dank voor 't aanbod.
Maar Hoeksche Waard ligt niet echt zo dicht bij Oldenzaal, helaas :N
Dat het een membrane is weet ik behoorlijk zeker; het hele dak kan losgeritst.
Er zit volgens mij ook wel iets om het dak omhoog te houden maar dat moeten we morgen beter bekijken.
Zelf heb ik de indruk dat het toch iets met 30 cm lange stokken moet zijn?!?!

Als je idd bij HK --> Spacer kijkt dan lijken wij die hoekjes om de membrane stokken in te zetten ook te hebben...
Morgen de zak met gordijnen en haringen nog eens leeggooien maar zoiets zullen we toch moeten hebben gok ik....
Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #6 Gepost op: april 13, 2012, 06:51:40 pm »

Dat is inderdaad een eindje rijden!

Op de HK site kun je ook het eea vinden:

http://www.holtkamper.nl/membrane/

Denk dat je er dan wel uit moet komen....
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #7 Gepost op: april 13, 2012, 06:59:15 pm »

Dag Kole,

Hartelijk dank voor 't aanbod.
Maar Hoeksche Waard ligt niet echt zo dicht bij Oldenzaal, helaas :N
Dat het een membrane is weet ik behoorlijk zeker; het hele dak kan losgeritst.
Er zit volgens mij ook wel iets om het dak omhoog te houden maar dat moeten we morgen beter bekijken.
Zelf heb ik de indruk dat het toch iets met 30 cm lange stokken moet zijn?!?!

Als je idd bij HK --> Spacer kijkt dan lijken wij die hoekjes om de membrane stokken in te zetten ook te hebben...
Morgen de zak met gordijnen en haringen nog eens leeggooien maar zoiets zullen we toch moeten hebben gok ik....

De stokken voor de voorzijde van de tent zijn zelfs kleiner. Ik schat ongeveer 15 cm. Aan de achterzijde denk ik dat het bij jouw model lange stokken zijn (tot op de grond). Dat is bij mij ook het geval en dat is een tent uit 2007. Waarschijnlijk kun je de stokken van de membrane herkennen vanwege een afwijkende kleur tov de tent en/of luifelstokken.
Wellicht wordt het op bijgaande foto wat duidelijker.

« Laatst bewerkt op: april 13, 2012, 07:02:34 pm door EdwinMerks »
Gelogd

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #8 Gepost op: april 13, 2012, 07:53:40 pm »

Als ik me goed herinner zaten er 4 lange stokken in de bak.
Dat zouden er twee zijn voor de luifel en twee voor de verlengde luifel boven de dissel
Komen wij dus echt de membrane-stokken te kort.  :(

Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #9 Gepost op: april 13, 2012, 07:58:46 pm »

Als ik me goed herinner zaten er 4 lange stokken in de bak.
Dat zouden er twee zijn voor de luifel en twee voor de verlengde luifel boven de dissel
Komen wij dus echt de membrane-stokken te kort.  :(

Dan lijkt her er inderdaad op dat je er een paar tekort komt. Je mist dan een setje lange voor achter en de kleine voor de voorkant.
Check het morgen even, dan weet je het zeker. Anders kun je op zoek (bij Holtkamper zelf of iets vergelijkbaars bij een reguliere kampeerwinkel)....o ja: natuurlijk wel eerst even checken bij de verkoper! Hij levert je een incompleet product (wat wel als compleet aan je is verkocht)..en aangezien hij een handeltje heeft kan hij ze heus wel leveren!

Succes in ieder geval!

groet, Edwin
Gelogd

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #10 Gepost op: april 13, 2012, 08:05:38 pm »

Zoals je wellicht in 't andere topic hebt gelezen is de verkoper een "bijzondere".
Achteraf zo jammer dat mijn antennes niet scherp genoeg stonden; we hebben naar 't membrane gekeken maar ik wist niet goed genoeg hoe 't zat bij dit model en wat er dus nodig was....
  :( :( :(
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #11 Gepost op: april 13, 2012, 08:24:28 pm »

Zoals je wellicht in 't andere topic hebt gelezen is de verkoper een "bijzondere".
Achteraf zo jammer dat mijn antennes niet scherp genoeg stonden; we hebben naar 't membrane gekeken maar ik wist niet goed genoeg hoe 't zat bij dit model en wat er dus nodig was....
  :( :( :(

Dat topic heb ik gelezen..vandaar mijn opmerking. Maar dat houdt niet in dat je hem er niet mee kunt confronteren. kans is (heel) groot dat ie ook meeleest op dit forum. Bel hem gewoon even en geef hem de kans om het te herstellen...zo niet...laat het horen op dit forum! Zo zijn anderen ook gewaarschuwd!
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #12 Gepost op: april 13, 2012, 08:29:39 pm »

ben zelf in bezit van cocoon mét membrane dak.
werkt uitstekend en zeker met bijgeleverde uitzet-stokken naar wens in te stellen.

ik begrijp dat je deze niet hebt.
deze zijn eenvoudig zelf samen te stellen door telescoopstokken of oude tentstokken op maat te zagen en voorzien van stelmoeren.
ik vermoed dat je net meer dan ?50,- kwijt bent.

wip even bij HK binnen en maak detailfoto's van de stokken. (zie foto)
onderdelen kan je bij dewit of andere kampeerboer halen......

succes
Gelogd

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #13 Gepost op: april 13, 2012, 08:39:26 pm »

@retteketed
dank voor de tips....
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #14 Gepost op: april 13, 2012, 08:53:48 pm »

Dat topic heb ik gelezen..vandaar mijn opmerking. Maar dat houdt niet in dat je hem er niet mee kunt confronteren. kans is (heel) groot dat ie ook meeleest op dit forum. Bel hem gewoon even en geef hem de kans om het te herstellen...zo niet...laat het horen op dit forum! Zo zijn anderen ook gewaarschuwd!

Let op: als je bij een bedrijf koopt, heb je als consument behoorlijk wat rechten... De profesionele verkoper dient garantie te verlenen in geval van non-conformiteit, het product moet kort gezegd gewoon voldoen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal