Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: membrane spacer green edition  (gelezen 11498 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #15 Gepost op: april 13, 2012, 08:56:47 pm »

Hoi CEO,

Wat bedoel je hier precies mee.
De verkoper deed zich nl voor als particulier....
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #16 Gepost op: april 13, 2012, 09:06:46 pm »

Als je. al dan niet bewust, een koper misleid, is dat strafbaar. Bij een particulier of een handelaar moet je te allen tijde eerlijk antwoord krijgen op je vragen. Echter: een particulier kan zich (tot op zekere hoogte) verschuilen achter de kreet: ik wist het niet.

Een handelaar moet altijd voor zijn product instaan, en doen wat hij beloofd. Als iemand een membrane-airco dak verkoopt, moet het gewoon normaal werken... Hij mag zich niet verschuilen achter 'ik weet niet hoe het werkt' en (nog erger) een incompleet product verkopen.

Sommige politieagenten doen zich voor als klant, maar ze blijven politieagent... Je kunt als handelaar, nmbm, niet je verantwoordelijkheid ontlopen door je als particulier te gedragen. Bedenk je wel dat je zelf moet afwegen of je hier energie in wilt steken. Is allemaal erg negatief, maar ik kan niet overzien wat de kosten zijn om het zelf op te lossen. Misschien kan je Holtkamper tippen als je er niet uitkomt, dat iemand hun naam te grabbel is aan het gooien?
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #17 Gepost op: april 13, 2012, 09:27:55 pm »

Het is gewoon zeeeeeeeeeeeeeeer vervelend allemaal......
Achteraf gekeken baal ik steeds meer.
We hebben echt gekeken naar dat membrane, stokken, hoe/ wat maar doordat ik het ook niet precies wist en me afvroeg of er soms een oudere manier van een membrane omhoogkrijgen zou zijn zijn er bij mij (terwijl de advertenties dus al erg dubbel/ handel-achtig waren) geen grote alarmlichten gaan branden en loeien....
Ik ben er gewoon met open ogen ingetuind!!!
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #18 Gepost op: april 13, 2012, 09:35:49 pm »

Het is gewoon zeeeeeeeeeeeeeeer vervelend allemaal......
Achteraf gekeken baal ik steeds meer.
We hebben echt gekeken naar dat membrane, stokken, hoe/ wat maar doordat ik het ook niet precies wist en me afvroeg of er soms een oudere manier van een membrane omhoogkrijgen zou zijn zijn er bij mij (terwijl de advertenties dus al erg dubbel/ handel-achtig waren) geen grote alarmlichten gaan branden en loeien....
Ik ben er gewoon met open ogen ingetuind!!!

Ik begrijp je gevoel een beetje...maar eigenlijk is er op het missen van een paar stokken toch nog niets aan de hand?
Ik ga er dan wel vanuit dat je niet de hoofdprijs hebt betaald voor de Spacer.
Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #19 Gepost op: april 13, 2012, 09:36:37 pm »

Ben het helemaal met u eens CEO.

Citaat
Je kunt als handelaar, nmbm, niet je verantwoordelijkheid ontlopen door je als particulier te gedragen

Echter moet je dan eerst aantonen dat hij als handelaar aangemerkt kan worden. Hoe vervelend het ook is , maar voor een paar stokken zou ik er niet aan beginnen. Dit is inderdaad alleen maar negatieve energie. 

Een belletje naar de verkoper zou je er altijd aan kunnen wagen. Volgens mij heet hij Henk!

En dat dak krijgen jullie vast omhoog. Mogelijk liggen de kleine stokken in de haringtas!!!
Voor de voortent zitten geintergreerde stokken in het wagententframe en de andere vier kun je gebruiken voor het dak.

Laat maar weten of het lukt.


Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #20 Gepost op: april 13, 2012, 09:40:03 pm »


Voor de voortent zitten geintergreerde stokken in het wagententframe en de andere vier kun je gebruiken voor het dak.



Maar die heeft ie juist nodig voor de luifel aan de voortent en de luifelverlenging boven de disselkeuken. Kom je er toch een paar tekort...
Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #21 Gepost op: april 13, 2012, 09:47:59 pm »

Ik heb even terug gelezen en zie het staan.
 
Vervelende zaak...
Gelogd

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #22 Gepost op: april 13, 2012, 09:54:48 pm »

Laten we wat hoofdprijs betreft houden op niet goedkoop.
Vind achteraf gezien vooral stom dat ik niet de optelsom heb gemaakt van niet-pluis-advertentie-niet weten- niet aanwezig?-wel vooraf gedaan bod gewoon betaald heb.... We gingen er echt nog heen met gevoel dat we hem niet hoefden te kopen.....
(maar we hadden er een aardig eindje voor getuft) Tja; weinig ervaring en dan verlekkerd worden en dan dus achteraf.....

Nou, die beste verkoper zal heus geen stokken of vergoeding komen nabrengen maar 't is jammer en vooral een leer voor de volgende keer.

Morgen maar eens opzetten, goed bekijken en onze gedachten er over laten gaan wat de mogelijkheden zijn
en................. hopen dat 't droog blijft.....

Jullie horen van ons....
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #23 Gepost op: april 13, 2012, 10:11:22 pm »

Laten we wat hoofdprijs betreft houden op niet goedkoop.
Vind achteraf gezien vooral stom dat ik niet de optelsom heb gemaakt van niet-pluis-advertentie-niet weten- niet aanwezig?-wel vooraf gedaan bod gewoon betaald heb.... We gingen er echt nog heen met gevoel dat we hem niet hoefden te kopen.....
(maar we hadden er een aardig eindje voor getuft) Tja; weinig ervaring en dan verlekkerd worden en dan dus achteraf.....

Nou, die beste verkoper zal heus geen stokken of vergoeding komen nabrengen maar 't is jammer en vooral een leer voor de volgende keer.

Morgen maar eens opzetten, goed bekijken en onze gedachten er over laten gaan wat de mogelijkheden zijn
en................. hopen dat 't droog blijft.....

Jullie horen van ons....

jammer dat je er nu dit gevoel aan overhoudt. Morgen maar eens gaan kijken. Misschien is het veel minder erg dan je nu denkt.
Wij hebben onze Spacer ook niet echt goedkoop gekocht (via Holtkamper zelf) maar we hebben er nog geen moment spijt van gehad. Ongevraagd nieuwe banden en nieuwe velgen, een nieuwe deksel op de bak omdat de andere niet helemaal mooi was...tja dat zijn toch dingen die je een goed gevoel geven...ook al betaal je daar natuurlijk voor..
Gelogd

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #24 Gepost op: april 13, 2012, 10:16:38 pm »

HK zelf bleef voor ons bij kwijlen, haha..... :J
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #25 Gepost op: april 13, 2012, 10:25:15 pm »

HK zelf bleef voor ons bij kwijlen, haha..... :J

Daarom hebben wij ook een 2e handsje gekocht  :P
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #26 Gepost op: april 13, 2012, 11:41:51 pm »

Beste CF,

Wil wel helpen, maar mag hier geen reclame maken!?!
Als u een beetje in de buurt van Oldenzaal woonachtig bent dan kan ik mogelijk wat voor u betekenen.
Als je wilt helpen, maak je toch geen reclame hier, meneer Kole. Jouw kennis en die van anderen hebben mensen baat bij.
Blijf dit een leuk forum vinden!
CF ik hoop dat je eruit gaat komen en dan heel goed kan gaan genieten van de spacer. Probeer de punten die positief zijn van de spacer te benadrukken (er zijn er denk ik genoeg) en in de tussentijd naar een goede oplossing te zoeken. Bel maar eerst de verkoper.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #27 Gepost op: april 13, 2012, 11:54:57 pm »

Beste CF,

Wil wel helpen, maar mag hier geen reclame maken!?!
Als u een beetje in de buurt van Oldenzaal woonachtig bent dan kan ik mogelijk wat voor u betekenen.
Zoals eerder in pb al aangegeven: als je reclame wilt maken op het forum kan dat via de officiele weg en voor de mogelijkheden kun je mailen met adverteren@vouwwagenclub.info
Gelogd

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #28 Gepost op: april 14, 2012, 08:38:10 pm »

Beste allemaal,

Daar zijn we weer.
Hier een foto'tje van onze Spacer+ hoek achter waar er iets met het membrane moet gebeuren

Is er iemand die ons aan de hand van deze foto's kan vertellen hoe ons membrane moet werken: met lange stokken tot de grond achter en korte stokken voor?
Gelogd

CF

  • Gast
Re: membrane spacer green edition
« Reactie #29 Gepost op: april 16, 2012, 08:57:12 pm »

Graag nog jullie reacties op bovenstaande vraag.

Verder zojuist contact gehad met de verkoper (idd ene Henk en vrouw Marjan).
Hij gaf aan te hebben gezegd dat wij dan de stokken van de luifels moeten gebruiken voor het membrane. Ook zouden er voor gewoon hoge stokken moeten staan omdat er anders uitsparingen/ ophangzakjes zouden moeten zitten voor de korte stokjes...
Dat hij dat gezegd zou hebben was zowel mij als mijn man onbekend; hij wist het niet....
Op overige punten gaf hij aan daar vanaf waar hij was niet veel aan te kunnen doen.
Heb aangegeven dat dit toch wel puntjes zijn die voor mij maken dat de beschreven "perfecte staat" niet waargemaakt is.
(Zie hiervoor ook andere topic!)
'k Had geen drift meer om hem te zeggen mijn twijfels te hebben over het zijn van een particuliere verkoper en dus dubbel vervelend te vinden wat wij nu geconstateerd hebben.....

Zo genoeg onaangename praat.
Op mooie vakanties met de Spacert  W:
Jullie reacties op membrane nog zeer welkom hoor.....
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal