Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Over het paard getild  (gelezen 20176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Over het paard getild
« Reactie #15 Gepost op: april 29, 2012, 11:36:21 am »

Och, ik ben en blijf bllij met mijn Jametic. En ook ik knutsel veel aan de vw. Wil alleen niet veel geld uitgeven. Er zijn meer dingen die ik ook wil. Ieder zijn ding.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Over het paard getild
« Reactie #16 Gepost op: april 29, 2012, 01:13:51 pm »

"Overgesubsidieerd"? HK is voor zover mij bekend een private onderneming, die geen subsidie in welke vorm ontvangen. Mocht dat wel zo zijn, dan zal dat zijn reden hebben. De enige extra subsidie die zij krijgen is tevreden klanten. Gezien de rpijs van een HK is dit geen impuls aankoop, maar een bewuste keuze. Ik kan dezelfe functionaliteit krijgen voor de helft van de prijs ja. En toch geef ik dat bedrag uit omdat een HK net dat tikkie meer heeft, in mijn opinie!

Anyway. Wij gaan in ieder geval 16 mei weer genieten.

Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re: Over het paard getild
« Reactie #17 Gepost op: april 29, 2012, 01:20:09 pm »

Theun 1957 was daarstraks online maar heeft niet meer gereageerd. Spijtig want ik ben ook wel nieuwsgierig naar deze "aanval". Als die een reden heeft dan luister ik graag.

Ik ben ook heel benieuwd waar dit vandaan komt....
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Over het paard getild
« Reactie #18 Gepost op: april 29, 2012, 01:30:02 pm »

Ik wil niet zover gaan als met de termen die theun gebruikt. Alle waar naar zijn geld en Hk heeft een pracht product met goede service. Ik kan er als hk bezitter uit eigen ervaring over mee praten.
Maar hij heeft wel een punt, dat Hk tegen de ene klant met hetzelfde product A zegt en tegen de volgende klant met precies dezelfde vraag b.

Ik heb bijv. Eens gevraagd over die vliegenvrije binnentent voor de kyte, ik vroeg wat ze ermee aan het doen waren en wat de status hiervan was. Kreeg als antwoord een ontwijking dat er nog niets was., terwijl je hier op het forum het tegendeel kan lezen.
Hk leeft soms nog wel eens in het tijdperk van voor de komst van de sociale media.
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Over het paard getild
« Reactie #19 Gepost op: april 29, 2012, 06:41:50 pm »

Ik heb geloof ik nogal wat mensen op de tenen getrapt. Mijn mening is absoluut niet dat Holtkampers geen prachtige wagens zijn, in tegendeel.
Daarnaast heb ik niets tegen mensen die aan hun vouwwagen knutselen. Doe hier zelf volledig aan mee en vindt het ook leuk.
Ik begrijp echter niet dat iemand voor zo'n bedrag een vouwwagen verkoopt waarbij de klant deel wordt van experimenten.
Vernieuwen is nodig en noodzakelijk maar ik ga ervan uit dat iets eerst goed getest is voor het op de markt komt en dan ook als vaste optie beschikbaar is en blijft.
Bij tenttrailers schijnt dit echter anders te zijn te zijn, en niet alleen bij Holtkamper. Ik denk dat er vele fabrikanten, van andere goederen zijn, die jaloers zijn op een dergelijke luxe, in de meeste gevallen schreeuwt men moord en brand als er iets niet klopt.

Het is een paar keer gevraagd, heb zelf een AK Kavango na jaren met een oude jamet texas gekampeerd te hebben.
Verder hoop ik dat iedereen een goed seizoen tegemoet gaat met wat voor vouwwagen dan ook, daar gaat het tenslotte om

groeten
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Over het paard getild
« Reactie #20 Gepost op: april 29, 2012, 07:34:08 pm »

@theun;
da's een andere toonzetting dan waarmee je de topic begon... :J
heb je een antwoord of bereikt wat je wilde?
is mij niet geheel duidelijk. :?

Maar natuurlijk ook jij veel kampeerplezier gewenst
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Over het paard getild
« Reactie #21 Gepost op: april 30, 2012, 07:07:08 pm »

Beste Rettekeded,

Ik was zeker niet op zoek naar een antwoord of reactie. Op dat moment was het mijn impressie.
ben zelf  wel een beetje geschrokken van de manier waarop men zich aangevallen voelt.
Het is me ondertussen wel duidelijk hoe het forum functioneerd. Als het mogelijk is probeer ik mensen te helpen.( bouten had ik echt voor niks opgestuurd)
Mijn mening tav holtkamper verandert echter niet.
Nogmaals het leven is te kort om ruzie te maken, bedankt voor je reactie
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Over het paard getild
« Reactie #22 Gepost op: april 30, 2012, 07:17:12 pm »

Wie de bal kaatst....

Als een apple en samsung rechtbank in en uit rollen, vindt ik het niet zo vreemd dat een bedrijf een patent op een vinding wilt hebben.

Ben benieuwd wat de eerst volgende noviteit van AK is. Kunnen we gezamenlijk daarover in discussie.

Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Over het paard getild
« Reactie #23 Gepost op: april 30, 2012, 07:42:56 pm »

Ja klopt,
Je kan me gewoon niet kwalijk nemen dat er zoveel mensen zonder veel geld ook iets doen met een vouvwagen.
Dan is er nog een Holtkamper club die een eigen belevingswereld hebben, laten we even wel wezen  16.000 euro veel is geld.
We zijn als klappers niet geboren uit rijkdom en laten we alstublieftt het forum zo houdent we elkaar steunuien
                                                 
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Over het paard getild
« Reactie #24 Gepost op: april 30, 2012, 07:44:51 pm »

Mijn mening tav holtkamper verandert echter niet.

Moet je ook zeker niet doen. Jouw mening wordt door heel wat mensen op dit forum gedeeld. Het is ook niet vreemd dat het zogenaamde "kaatsen van de bal" vrijwel uitsluitend door HK eigenaren gebeurt.  Ik heb ook al eens een dergelijk geluid laten horen, en dat werd me ook niet echt in dank afgenomen. Hoewel er inmiddels een aantal is dat nu ook zelf begint in te zien dat HK niet zaligmakend is. Ik zou voor een vouwwagen van 15.000-20.000 niet ongevraagd proefkonijn willen zijn. Of moeten constateren dat een vraag bij de ene vestiging totaal anders wordt beantwoord dan bij de andere (bv over de externe stroomaansluiting). En die zo geroemde buitengewone service vind je elders ook, alleen wordt daar niet zo over opgeblazen, en dat heb ik zelf mogen ervaren.

Laat het je er niet van weerhouden op dit forum actief te zijn, want er is hier veel kennis te vinden en te delen! En zolang je niet over HK begint is het hier ook best gezellig. :#
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Over het paard getild
« Reactie #25 Gepost op: april 30, 2012, 07:48:52 pm »


Mss wel een leuke discussie dag organiseren met diverse merken en met een heus panel...
Mss wel leuk voor op het klapweekend...zoalang er mar geen klappen vallen :#
wel met een duidelijke stelling en een afgesproken tijd anders gaan we door tot in de oneenigheid :I
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Over het paard getild
« Reactie #26 Gepost op: april 30, 2012, 08:30:17 pm »

Citaat van: wijnand link=topic=9161.msg108123#msg108123 date=1335807891En zolang je niet over HK begint is het hier ook best gezellig. :#
[/quote

...??????????
Gelogd

jeroen-aletta

  • Gast
Re: Over het paard getild
« Reactie #27 Gepost op: april 30, 2012, 08:56:59 pm »

Ja klopt,
Je kan me gewoon niet kwalijk nemen dat er zoveel mensen zonder veel geld ook iets doen met een vouvwagen.
Is er iemand die jou dat kwalijk neemt dan? Ik lees nog niet zo heel lang mee op dit forum, maar ik heb nog nergens gezien dat een arme sloeber voor minder aangezien wordt dan een rijke stinkerd.

Citaat
Dan is er nog een Holtkamper club die een eigen belevingswereld hebben, laten we even wel wezen  16.000 euro veel is geld.
Ik zie hier geen Holtkamperclub. Ik zie hier een kolonie klapgekken. Passie voor klappen, merk doet er niet toe. Als je er maar plezier in hebt.

Citaat
We zijn als klappers niet geboren uit rijkdom en laten we alstublieftt het forum zo houdent we elkaar steunuien
Ook deze begrijp ik niet. Er zijn ongetwijfeld klappers die uit rijkdom zijn geboren en er zullen er zijn die in armoe zijn geboren. En wat dan nog. Zo is het leven. Ik proef enige frustratie in jouw reacties. Niet nodig, sterker nog, ik ben bang dat je alleen jezelf daarmee hebt.

Laat de HK eigenaren blij zijn met hun HK (mijzelf inclusief) en wees blij met je eigen kar.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Over het paard getild
« Reactie #28 Gepost op: april 30, 2012, 09:23:31 pm »

Beste Rettekeded,

Ik was zeker niet op zoek naar een antwoord of reactie. Op dat moment was het mijn impressie.
ben zelf  wel een beetje geschrokken van de manier waarop men zich aangevallen voelt.
Het is me ondertussen wel duidelijk hoe het forum functioneerd. Als het mogelijk is probeer ik mensen te helpen.( bouten had ik echt voor niks opgestuurd)
Mijn mening tav holtkamper verandert echter niet.
Nogmaals het leven is te kort om ruzie te maken, bedankt voor je reactie
Ik snap dit niet goed.
1/ niemand wil ruzie maken, zo voel ik het toch niet aan. Maar ik vermoed dat het menselijk is om te reageren als je je aangesproken voelt.

2/ jij geeft jouw impressie, ik de mijne, een ander forumlid het zijne/hare, je hoef je niet aangevallen voelen maar ik denk dat het logisch is dat andere (die jouw mening niet helemaal delen) afvragen vanwaar jouw gevoel komt. Ik persoonlijk vraag me dan telkens af af iemand misschien slechte ervaringen heeft. Is dat zo dan mogen deze gerust gedeeld worden. Dus als jij zelf een HK gehad hebt, willen kopen hebt, enz... en slechte ervaringen hebt met HK dan heb ik daar geen probleem mee.

3/ Er zijn hier veel HK eigenaren, hoe het komt?????  Misschien wel omdat HK flyers van de vouwwagenclub uitdeelt? Doe ik of andere HK eigenaars neerbuigend over andere merken, breken we service van enige andere "dealer" af?  ik denk het niet! bij mijn weten gebeurt dat hier wel vaker alleen over HK en vaak zijn dit ook steeds dezelfde mensen.
4/ Ik heb dan wel een HK, het is zeker geen nieuwe en van het geld dat ik aan mijn HK betaald heb koop ik van GEEN ENKEL ANDER MERK een nieuwe. Dus rijk zijn om een HK te kunnen kopen, ik denk het niet.

Het is ook niet vreemd dat het zogenaamde "kaatsen van de bal" vrijwel uitsluitend door HK eigenaren gebeurt.
Dit lijkt me vrij logisch, wie anders voelt zich aangesproken? Iemand die al jaren met een ander vouwwagen kampeert voelt zeker niet de behoefte om te reageren. Andersom gaat beter op vind ik, al die gene die kritiek uiten op HK zijn geen eigenaars van een HK  :K

....zolang je niet over HK begint is het hier ook best gezellig. :#
Dat vind ik een zeer flauwe en gemene opmerking.

Laat het je er niet van weerhouden op dit forum actief te zijn, want er is hier veel kennis te vinden en te delen!
HELEMAAL MEE EENS
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Over het paard getild
« Reactie #29 Gepost op: april 30, 2012, 09:27:54 pm »

mooi, knal hier nu maar een slotje op. :nl
Gelogd
live life outdoors
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal