Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Achterschort HK Flyer  (gelezen 2119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

k.joosen

  • Gast
Achterschort HK Flyer
« Gepost op: mei 21, 2012, 03:46:14 pm »

Wij zijn trotse nieuwe eigenaren van een HK Flyer '93. Hij is heel compleet, echt mis ik nog wel een achterschort.

Ik heb 2 opties;

- Heeft iemand een achterschort te koop?
- Of zelf maken van tentdoek (liefst van een oude flyer, iemand?)

Heeft iemand andere ideeën? Een ondertentje is ook welkom.

Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Achterschort HK Flyer
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2012, 09:39:40 pm »

Ik heb ook geen achterschort, mis het ook niet. Maar ik heb ze wel gezien, maar ze zijn niet van doek, maar van kunststof....
Marbel van dit forum heeft er wel eentje, misschien kan zij de maten geven en laat je er een maken bij een zeilmaker of Esvo ofzo...
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Achterschort HK Flyer
« Reactie #2 Gepost op: mei 23, 2012, 09:04:46 am »

Wij hadden er vroeger wel eentje, was idd niet van doek maar van een soort slikranden materiaal, zachte PVC. Kijk vooral na hoe de bevestiging moet op je wagen of je heb dan wel een schort maar krijgt hem niet aan de wagen. Bij ons was het met een soort haakjes.
Gelogd

k.joosen

  • Gast
Re: Achterschort HK Flyer
« Reactie #3 Gepost op: mei 23, 2012, 04:44:22 pm »

Ik denk dat ik inderdaad PVC Bisonyl ga gebruiken. Hier maak ik dan zelf oogjes in die aan de haakjes passen die al op de kar zitten.

Nog andere suggesties?
Gelogd

marbel

  • Gast
Re: Achterschort HK Flyer
« Reactie #4 Gepost op: mei 24, 2012, 04:38:56 pm »

onze was misschien toch geen achterschort, of anders snapten we absoluut niet hoe het bevestigd moest worden want dat was een beetje houtjetouwtje omdat we bang waren voor tocht en uiteindelijk hebben volgens mij vooral de mieren er plezier van gehad vanwege de makkelijke loopbrug :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal