Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
 71 
 Gepost op: mei 20, 2024, 09:49:08 am 
Gestart door Bert1980 - Laatste bericht door jaspersauer
Hoi Bert,

Ik ben ook op zoek naar een luifel voor onze Trigano Alpha. Die van ons is al wat ouder (2012). Weet je toevallig of het luifel dat jullie hebben ook op oudere modellen past? (en zo ja, waar heb je die van jullie besteld?)

Alvast bedankt, groeten Jasper

 72 
 Gepost op: mei 20, 2024, 09:31:14 am 
Gestart door martjeklap - Laatste bericht door spikehome
Bij autoweek hebben ze een keer een accu test gedaan bij een phev die veel stekkerde, het bleek dat phev accu’s daardoor een giga degradatie kregen, omdat je ze helemaal leeg rijd en vervolgens weer oplaad.

En zoals vermeld met phev dubbele techniek wat meer onderhoud is en  kans op problemen.

Al lijkt het wel ideaal natuurlijk.

 73 
 Gepost op: mei 20, 2024, 08:18:21 am 
Gestart door martjeklap - Laatste bericht door Kevin2
Ik durf geen percentage te geven. Het is er natuurlijk ervan afhankelijk of er daadwerkelijk dingen stuk gaan. Maar bijvoorbeeld hebben wij een keer de verwarming van de tractiebatterij moeten vervangen: 1600 euro. Die heb je niet bij een benzine auto. Bij een collega is de (complexe) versnellingsbak stuk gegaan: 4000 euro voor een gereviseerd exemplaar, 6000 voor een nieuwe. Dat zijn toch bedragen waar ik niet gelukkig van word…

Maar het is en blijft een fijne en luxe reisauto.

 74 
 Gepost op: mei 20, 2024, 07:34:25 am 
Gestart door KoenZelf - Laatste bericht door KoenZelf
Onze Holtkamper Flyer Expedition Bedouine wordt na trouwe dienst vervangen door een Cabanon. Wij hebben hem 3 jaar geleden gekocht om erachter te komen of een vouwwagen iets voor ons is en dat bleek gelukkig helemaal waar.

Hij zeker niet de jongste, maar hij kan zeker nog even mee. Vorig jaar heb ik er nieuwe banden onder gezet. Verder is het de Bedouine versie dus hij heeft de extra nis-tenten aan de zijkant en ook het extra grondzeil voor de voorste voortent. En vergeet natuurlijk de keuken met koelkast en 3 gaspitten niet

Hij staat op dit moment nog in de stalling, maar daar haal ik hem binnenkort uit dus dan kan ik specifieke fotos maken als je iets wilt kunnen zien/controleren. Te bekijken en op te halen in Velp, naast Arnhem.

We dachten iets van 1300€?

 75 
 Gepost op: mei 20, 2024, 07:25:33 am 
Gestart door KlapJoeri - Laatste bericht door Joergarms
Sinds iets meer dan een half jaar rij ik in een Suzuki Vitara.
Het is de 1.4 boosterjet Allgrip, handgeschakeld.
Erg prettige motor die altijd bij de les is.
Het is de meest complete uitvoering,  heb nog nooit zoveel opties in een auto gehad.
De vouwwagen trekt ie moeiteloos en daarbij blijft het brandstofverbruik nog steeds netjes.

 76 
 Gepost op: mei 19, 2024, 09:37:28 pm 
Gestart door Peanudt - Laatste bericht door Theu
Je kan ook kijken of je hem met een strijkbout weer in het goede model kan strijken.
Klittenband vind ik meteen weer zo definitief en daarnaast lijkt mij dat weer lastiger met losmaken van de luifel.

 77 
 Gepost op: mei 19, 2024, 08:04:24 pm 
Gestart door KlapJoeri - Laatste bericht door Hemertje
Wat een mooie combi Jeroen! Dat zal over de wegen zoeven.....

Ja een heerlijke reiswagen!
Thx

 78 
 Gepost op: mei 19, 2024, 08:03:07 pm 
Gestart door Diep - Laatste bericht door Hemertje
Overigens: dank voor alle heldere tips in dit draadje en in jouw handleiding Hemertje. Daarmee is het me gelukt de keuken uit elkaar te halen, de sensor te vervangen en de keuken weer in elkaar te zetten. En de koelkast doet het vandaag nog steeds :). Fijn weekend allemaal!!

Geen dank, veel plezier ermee

 79 
 Gepost op: mei 19, 2024, 07:16:52 pm 
Gestart door Hemertje - Laatste bericht door hajee999
Mijn raclet mag toch echt 750kg wegen, zo frans als maar kan!

In dit geval inderdaad 650kg

 80 
 Gepost op: mei 19, 2024, 06:37:05 pm 
Gestart door martjeklap - Laatste bericht door FriedelP
Bij leasing total cost of ownership zag ik al gouw dat bij een leasing op 4 jaar voor een pasat PHEV of niet al rap een dikke 4000 euro duurder uitkwam dan de niet PHEV versie. Dit is dus deels duurdere aankoopprijs omwille van twee motoren en een batterij en anderzijds onderhoud.
Ik vondt het anders interessant als optie omdat je dan 90% van de tijd voor de verplaatsingen thuis elektrisch kan rijden, maar dat je toch een goede rijberijk hebt als je met vouwwagen op vakantie gaat.

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal