Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: gastencabine combi camp  (gelezen 9772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muilwijk

  • Gast
Re: gastencabine combi camp
« Reactie #15 Gepost op: maart 25, 2014, 10:46:24 am »

Fijn om te horen dat we het nu dus goed doen...
Ik kon me niet meer herinneren wat er precies gezegd was (ook bij B en A). Of je onthoudt de
belangrijkste dingen waarvan je denkt die mag ik écht niet vergeten, en ga je twijfelen bij andere stappen...
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.359
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: gastencabine combi camp
« Reactie #16 Gepost op: maart 25, 2014, 10:53:47 am »

Je moet de deuren net tot om de bocht los ritsen, maar nooit helemaal los; Het is zeer lastig om de die ritsen weer vast te krijgen en dat kan inderdaad alleen door de deksel een stuk op te tillen.


Vorig jaar hebben wij bij het inklappen op het voorjaarsweekend ook wat extra uitleg gekregen en inderdaad is een van de belangrijkste punten dat de buizen om het bed liggen en niet er op. Dat lukt eenvoudig door ze naar je toe te trekken.
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: gastencabine combi camp
« Reactie #17 Gepost op: maart 25, 2014, 10:57:17 am »

Ja, kijk, die buizen hadden we nu net wel onthouden en doen we vanaf dag 1 goed  :J
Het is ook niet dat je op elke camping een combicamp ziet staan en nog eens even advies kan krijgen. Meestal komen andere mensen juist verbaasd bij ons staan kijken!
Met onze vorige jamet kwam het allemaal niet zo nauw. Soms zat het afdekzeil wat hoger of rommeliger. Nu wil ik graag zeker weten dat er onder het deksel niks in de verdrukking komt...
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal