Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: bestek los door de bestekbak  (gelezen 9559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
bestek los door de bestekbak
« Gepost op: september 07, 2009, 11:54:48 pm »

Wij hebben een kleine bestekbak in een ladekastje staan. (Bij de vorige VW zat deze in het keukenblok) Als we de VW inpakken zetten we het kastje op z'n kant en ja dan ligt al dat bestek door elkaar.

de oplossing, ik pak de bestekbak in huishoudfolie. Bijkomend voordeel is dat er weinig tot geen vuil of stof inkomt.
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #1 Gepost op: september 08, 2009, 12:07:14 pm »

Heb bij de action een etui gekocht voor pennen (nog geen euro) daar passen bij mij precies alle messen,vormen etc. in. In het voorvakje de koffielepels en zo de vouwwagen in.

 :#
Gelogd

fish

  • Gast
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #2 Gepost op: september 08, 2009, 06:51:51 pm »

Heb bij de action een etui gekocht voor pennen (nog geen euro) daar passen bij mij precies alle messen,vormen etc. in. In het voorvakje de koffielepels en zo de vouwwagen in.

 :#

Das een slimme!!!
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #3 Gepost op: september 08, 2009, 09:31:49 pm »

Wij hebben alle bestek in 1 plastic bakkie-met-deksel. Da bakkie is een aantal cm's langer dan bestek is, ca 20-25cm breed en 15-20cm hoog. Alle bestek ligt er dus al keurig door elkaar in. Dan kan het ook niet door elkaar geraken  :#
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #4 Gepost op: september 08, 2009, 10:25:13 pm »

Wij hebben een simpele toilettas voor het bestek (eigenlijk hetzelfde als het hier boven genoemde etui)
Verder hebben wij de pannen en de rest van het servies in een weekendtas zitten, die kan je makkelijk in en uit de vw halen en ligt normaal bij ons op zolder.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #5 Gepost op: september 08, 2009, 10:50:51 pm »

alles los in bakjes of tasjes kan ik niet aan hoor :# teveel structo ::) We hebben een kunststof kastje met 4 laden en daar zitten de bekers en wijnglazen in 1 la, bestek in 1 la, zoet beleg in 1 la en de laatste la is vrij inzetbaar. De pannen zitten gewoon in het keukenblok.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.662
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #6 Gepost op: september 09, 2009, 08:35:54 am »

Wij hebben een onvolprezen Jamet-keuken. Het bestek ligt in een bestekbak. Die vullen we voor vertrek af met alle keukenbestek. Dan is de bak meer dan vol. Daaroverheen plastic-folie, van ligt alles lekker bij elkaar, maar kan nog wat bewegen wat weer handig is met het stouwen in het keukenblokje. Daar ligt alles vast zodat de pannen niet al te erg beschadigen (we koken er thuis ook mee  ::))
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

vlekkenbertje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 26
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #7 Gepost op: september 09, 2009, 07:25:12 pm »

Wij gebruiken 2 lege pringle bussen om het bestek in te doen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #8 Gepost op: september 09, 2009, 11:48:35 pm »

en ik maar denken dat wij redelijk back to basic gingen :#
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #9 Gepost op: september 10, 2009, 05:58:40 pm »

en ik maar denken dat wij redelijk back to basic gingen :#
daar is er maar 1 van hier op de club :H
Gelogd

muis

  • Gast
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #10 Gepost op: september 16, 2009, 09:20:12 pm »

Heb afgelopen weekend het plastic om de bestekbak uitgeprobeerd, werkte voor mij echt perfect.
Gelogd

Rinus

  • Gast
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #11 Gepost op: september 16, 2009, 10:09:05 pm »

wij hebben een "open" bestekbak in de jamet keuken, en als we gaan rijden dan zitten de keuken- en vaat- en hand-doeken er overheen, zodat het geheel behoorlijk klem zit. over de pannen en ander gerei "proppen" we een paar douche- of hand-doeken in het desbetreffende vak in het keukenkastje.
doen we trouwens met alles wat in de keuken zit: doeken en dergelijke er om- en overheen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:bestek los door de bestekbak
« Reactie #12 Gepost op: september 27, 2009, 09:15:48 pm »

 :# wat 1 tip al niet los kan maken. Ik heb even wat foto's gemaakt om te laten zien waarom ik dat folie gebruik. Het kastje gaat op zn kant in de vw.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: bestek los door de bestekbak
« Reactie #13 Gepost op: augustus 05, 2015, 12:46:52 pm »

Ik heb op de houtenbestekbak die (standaard) in onze Kavango zit, met hout een klepje gemaakt. Na het openen van de bestekla moet ik dus ook het bestekbakje openen. De boel is dus mooi stofvrij en blijft keurig liggen.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

  • Gast
Re: bestek los door de bestekbak
« Reactie #14 Gepost op: augustus 08, 2015, 09:11:17 am »

Het kastje leeft niet meer, we hebben 1 la over met bekers.  Het bestek gaat nu in 2 plastic bussen waarin we het bestek kochten.  In het laatje van de keuken ligt het grotere spul zoals spatels  :J
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal