Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Omlaag

Auteur Topic: Wachten op service afspraak...  (gelezen 38059 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #120 Gepost op: maart 15, 2015, 05:16:04 pm »

"Gaap" is ook informatief, in 'deze'. Gapen is nl een effectief communicatiemiddel. Helaas werkt non-verbale communiatie hier niet. Daarom: "Gaap"..

Precies. Persoonlijk vind ik het een nogal onbeschoft communicatiemiddel. Maar dat is dan misschien iets wat bij het hebben van een Holtkamper hoort...

Nog meer informatief, vanuit eigen ervaring met Holtkamper:
Wagen eenmaal weg moeten brengen voor wat service dingen na het eerste jaar kamperen. Bellen en direct kunnen brengen in Bunnik, zonde rmn scheur heel ver open te hebben gehad... Of ik intussen wel even het formulier op de website kon invullen maar de afspraak stond. Kon hem na de afgesproken periode (dacht 2 weken) weer ophalen. Ze belden zelfs al eerder. Er werd 1,5 uur de tijd voor me genomen. Om bepaalde zaken nog eens uit te leggen.
Verder ga ik alleen terug als er wat stuk is, er valt vrij weinig te 'servicen' verder naast de remmen. Maar daarvoor ga ik naar de aanhangerboer.

"Fantaaaaastische" wagen trouwens. En nu informatief verder.. :#

Films zijn ook pas interessant als er iets fout in gaat.

Ik ben niet zeker dat dit nog informatief is Frankie. Het lijkt me weer het zoveelste anti HK topic te worden.
Ben ik niet met je eens.  Het is n.m.m. beslist informatief, zij het dat het als het om de deelonderwerpen gaat, het in deze thread misschien niet meer thuis hoort. Maar dat is een ander verhaal.

Waar het zich in ontwikkeld heeft komt ook bij andere merken voor en is iets waar nogal wat mensen zich over verbazen gezien het feit dat dit soort zaken veel beter kan. Maar als het een ander merk dan HK is lijkt het geen probleem te zijn als anderen die het betreffende merk niet bezitten er iets van zeggen. HK eigenaars zijn er gewoon erg gevoelig voor als anderen iets van hun merk zeggen. Ik heb al eerder de link naar de cognitieve dissonantie gegeven.

Sommige HK eigenaren kunnen er n.m.m. gewoon vrij slecht tegen dat anderen een oordeel hebben over hun wagen dat ontleend is aan de klachten die HK eigenaren nota bene zelf te berde brengen. Iets wat ik overigens in het Zambezi forum ook tegengekomen ben. Wil je daarvan verschoond blijven, dan moet je een Holtkamper forum starten en iedereen met kritiek eruit knikkeren.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.353
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #121 Gepost op: maart 15, 2015, 05:26:24 pm »

Je hebt helemaal gelijk F.  Aangepast. :#
« Laatst bewerkt op: maart 15, 2015, 05:28:33 pm door GJT »
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #122 Gepost op: maart 15, 2015, 07:00:54 pm »

Het zou fijn zijn Frankie moest je alles willen lezen/opnemen wat ik schrijf. Er bestaat blijkbaar ook zo iets als selectieve doofheid. Er is geen eenheidsworst ook niet onder HK eigenaars. Ik ben een tevreden vouwwageneigenaar die per ongeluk best tevreden is met haar exemplaar! Moest ik niet tevreden zijn zou ik dat ook neerpennen zonder probleem. De keren dat ik HK nodig had was er geen enkel probleem. Ik ben zeker niet alleen als ik heel dit topic lees, tevreden en ontevreden HK-ers delen hier hun mening dat is mijn beeld van heel dit topic. En daar stopt het informatieve voor mij.

Wat de niet HK eigenaars toe te voegen hebben over hun product en de "betere" service" of het betere product is appelen met peren vergelijken. Hoort zoals gezegd misschien in een topic thuis "wat is voor jou een goede service?"

Maar toch moet blijkbaar de eindconclusie zijn dat de service van HK op niets trekt want "sommige "HK eigenaars kunnen niet tegen kritiek ::) bullsh*t. Nogmaals een gevoel van wel of niet goed geholpen te zijn is zelden objectief maar vaak louter gevoelsmatig.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #123 Gepost op: maart 15, 2015, 07:10:45 pm »

Het zou fijn zijn Frankie moest je alles willen lezen/opnemen wat ik schrijf. Er bestaat blijkbaar ook zo iets als selectieve doofheid.
Dank je. Het argumentum ad hominem viert weer hoogtij. Ik denk dat ik hier dus maar even niet op reageer.
« Laatst bewerkt op: maart 15, 2015, 07:15:29 pm door Frankie »
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #124 Gepost op: maart 15, 2015, 07:18:45 pm »

Ik doe hier dan dus ook maar beter het zwijgen toe  .....................................  als bezitter van een ander product  dan de appels, of de peren .... what ever. 
« Laatst bewerkt op: maart 15, 2015, 07:21:08 pm door bensi »
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #125 Gepost op: april 03, 2015, 09:25:10 am »

Nou nou. Lang leven Holtkamper, en mijn Kyte!

Service en product zijn wel twee verschillende dingen hoor. Nadeel van een forum als dit, maar willekeurig welk ander forum lijkt dat ook te hebben, is dat zeuren makkelijk is. Als je errug tevreden bent, pen je dat meestal niet neer.

On-topic. Vanmorgen de kar afgeleverd bij Bunnik. Degene die de kar innam, Pim, ging over de lijst met vragen, gaf al aan wat sommige dingetjes waren, en opperde al een 'easy fix' voor iets waarvan ik vreesde dat het wat geld ging kosten. Er werd gevraagd wanneer de kar weer nodig was (Hemelvaart voor mij), en dat hij verwachtte dat hij begin volgende week wel kon laten weten hoe lang het ging duren. Zeker klaar voor hemelvaart. Er stonden aardig wat karren op het terrein, dus de mannen moeten erg druk zijn met werk. Wordt vervolgd.

Dit topic loopt nog eventjes, zodat ik het resultaat kan melden, dan zijn we wel weer klaar toch?

En dan toch nog + : lekker doorrijden kan, omdat de kar als een huis achter mijn auto ligt. De pack&go is een uitkomst. Trekken met de Kyte (uit- en inklappen) gaat lekker snel. Ruimte genoeg, fijne keuken. Zelfreinigend doek, lekkere matras, goeie lattenbodem. Veel bergruimte, stevig in elkaar gezet. Goeie instructie etc.
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #126 Gepost op: april 03, 2015, 03:30:33 pm »

Zou ons aller Frankie, met zijn anti HK allergie, nu ook reageren, of is ie nog intellectueel boos?

Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #127 Gepost op: april 03, 2015, 03:55:00 pm »

Nou heet ik toevallig geen Frankie, dus mag ik?  :#

Nee hoor, het belangrijkste is dat er (weer) een tevreden klapper is :J
Gelogd

bert m

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 181
  • CC Valley
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #128 Gepost op: april 03, 2015, 04:02:02 pm »

Van mij mag de moderator ingrijpen in deze onvolwassen-welles-nietes non-discussie, waarin sommige HK fans en HK 'antipathisten' hun eigen gelijk tot achter de komma opeisen door met veel bombarie hun stellingen te verdedigen en elk tegenargument tot op het bot fileren op zoek naar een (schijn)argument wat zij weer gebruiken om hun gelijk nog een positie verder achter de komma te bevechten. 
Respect naar elkaar is in dit draadje soms even een wandelingetje maken en wordt vervangen door cynisme.  I:
Soms ben je het gewoon niet met elkaar eens. Kan gebeuren maar laat elkaar in zijn/haar waarde.

Ga toch klappen  :# 
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal