Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: Wachten op service afspraak...  (gelezen 38099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kweep

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #15 Gepost op: september 14, 2014, 03:29:05 pm »

Vergelijkbare ervaring met een uit voorraad leverbare tent. Toezeggen terug te bellen en niet doen... tot twee keer toe.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #16 Gepost op: september 14, 2014, 04:03:31 pm »

Ok. Een manier om dit probleem bij holtkamper duidelijk te maken?
Gelogd

Daytona69

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #17 Gepost op: september 14, 2014, 05:24:25 pm »

Er solliciteren? Ze hebben genoeg vacatures.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #18 Gepost op: september 14, 2014, 06:17:52 pm »


Er solliciteren? Ze hebben genoeg vacatures.

Kun je probreren..als ze reageren op je brief tenminste ;-)
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #19 Gepost op: september 14, 2014, 06:52:00 pm »

Cc :trosradar of varakassa
Gelogd
Groeten,

Erik

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.267
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #20 Gepost op: september 14, 2014, 07:13:17 pm »

Is dat niet overdreven om dat gelijk te doen. :?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hj

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #21 Gepost op: september 14, 2014, 07:15:10 pm »

Ik vind eerlijk gezegd als je een product koopt van tussen de 18-25.000 euro je mag verwachten dat je binnen 4 dagen ter woord gestaan wordt via mail.
En anders moet je iemand aannemen om de mail te beantwoorden
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #22 Gepost op: september 14, 2014, 07:21:52 pm »


Ik vind eerlijk gezegd als je een product koopt van tussen de 18-25.000 euro je mag verwachten dat je binnen 4 dagen ter woord gestaan wordt via mail.
En anders moet je iemand aannemen om de mail te beantwoorden

Volledig mee eens. Ik heb ze vandaag een mailtje gestuurd en verwezen naar dit draadje. Hopen dat ze iets mee doen. Lijkt me wel verstandig in ieder geval. Verkopen kunnen ze allemaal wel..de service daarna zorgt er voor dat je toekomst hebt..
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Wachten op service afspraak...
« Reactie #23 Gepost op: september 14, 2014, 07:45:56 pm »

Is dat niet overdreven om dat gelijk te doen. :?

Eens, ben er zelf niet zo van, maar vaak wordt men hier wel wakker van. Zeg maar, even die bekende schop onder de bekende plek.

Service is zo ontzettend belangrijk en dat moeten ze bij HK ook begrijpen. Ik ben tot nu toe tevreden over de dienstverlening geweest, echter wel na zelf actie ondernemen. Dat moet gewoon niet zo zijn.
Gelogd
Groeten,

Erik

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #24 Gepost op: september 14, 2014, 07:48:20 pm »

Als ze een facebook pagina hebben kan je daar een klacht indienen. Mijn ervaring is dat bedrijven die niet op telefoon en mail reageren wel meteen aan de slag gaan als je dit via facebook meld. Nou ben ik daar eigenlijk niet zo van, maar de afgelopen maanden heb ik hier 2x noodgedwongen gebruik van moeten maken en dat heeft toen goed geholpen.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #25 Gepost op: september 14, 2014, 08:26:05 pm »

Gezien het aantal reacties lijkt het vaker te gebeuren.
Iemand vond dat dit topic zonder nuance gestart wordt, en ik eerst (of we) het verhaal van de andere kant moesten aanhoren. Ik heb de Kyte nu 4 jaar. Dit is in mijn gevoel de zoveelste keer dat er iets dergelijks gebeurt. Zoals iemand anders terecht opmerkte, als je in een klapper van rond de 19000 euro kampeert, mag je wel wat service verwachten. Zelfs als ze het druk hebben, en een ' jaarplanning' maken (waar blijft je flexibiliteit als je een jaar planning maakt), kun je wel beter met je klanten omgaan.

Als je geen zicht hebt op wat je moet produceren, wat je moet servicen, en wat je in kunt calculeren voor 'onbekend', ben je denk ik niet goed bezig. Buiten uitbreiden van je marktaandeel, investeren in nieuwe technieken enzovoorts, moet je ook aan je bestaande klanten denken. Wij verkopen tenslotte ook holtkampers.  :) Als iemand mij vraagt hoe die bevalt, zeg ik eerlijk PRIMA DE LUXE!. Als iemand dan vraagt hoe de aftercare is, dan zal ik ook daar eerlijk over zijn. Dat kan beter.

Dit topic was meer om mijn frustratie (ik kom uit de customer service hoek, en weet hoe belangrijk klantenrelaties zijn) en de attitude van HK neer te pennen, en  om in de gaten te houden hoe lang het gaat duren voor er kontakt opgenomen wordt. Het is wel prettig om te zien dat anderen ook ervaren dat er ruimte voor verbetering is. Of de heren en dames van Holtkamper nu wel of niet meelezen zal mij worst zijn. Ze weten volgens mij heus wel dat ze hier steken laten vallen. En voorlopig hou ik kassa/radar etc ver van mij. Ik vindt dit heel overdreven om in dit stadium dat te doen. Volgens mij moet je dit pas doen als je er niet uitkomt, als je enorm gepiepeld wordt enz. Voor nu, ik blijf nog even wachten, en dan ga ik wel eens bellen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #26 Gepost op: september 16, 2014, 12:19:02 pm »

Blijven aanhouden en bellen en je niet door die telefoniste aan de kant laten zetten, die begrijpt er toch niets van. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor Bunnik voor de service daar. Kan helaas pas op 1 november, maar da's geen probleem. Heb wat garantie dingetjes.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

DrogeR

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 66
  • Merk Vouwwagen: Cocoon S Adventure
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #27 Gepost op: september 16, 2014, 12:44:34 pm »

Ik zit nu in Emmen te wachten op een reparatie (van de wielkast met lampje) en wat kleine service punten. Ik heb via de mail de aanvraag gedaan en werd na een aantal dagen terug gebeld om een en ander door te spreken en vervolgens nog een keer voor een afspraak. In mijn geval dus niets op de service aan te merken.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #28 Gepost op: september 16, 2014, 01:07:16 pm »


Ik zit nu in Emmen te wachten op een reparatie (van de wielkast met lampje) en wat kleine service punten. Ik heb via de mail de aanvraag gedaan en werd na een aantal dagen terug gebeld om een en ander door te spreken en vervolgens nog een keer voor een afspraak. In mijn geval dus niets op de service aan te merken.

Het lijkt er een beetje op dat een en ander zeer afhankelijk is van wie er op dat moment verantwoordelijk is voor de telefonie en mail. Goed om eens kritisch naar de interne organisatie te kijken en indien nodig (en dat blijkt helaas) mensen aanspreken op hun werkwijze. Het is jammer dat er over zo'n mooi kwaliteitsproduct (blijkbaar regelmatig terecht) negatief wordt gesproken. Dat is jammer en schadelijk voor het merk Holtkamper.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #29 Gepost op: september 20, 2014, 05:10:22 pm »

Het lijkt er een beetje op dat een en ander zeer afhankelijk is van wie er op dat moment verantwoordelijk is voor de telefonie en mail. Goed om eens kritisch naar de interne organisatie te kijken en indien nodig (en dat blijkt helaas) mensen aanspreken op hun werkwijze. Het is jammer dat er over zo'n mooi kwaliteitsproduct (blijkbaar regelmatig terecht) negatief wordt gesproken. Dat is jammer en schadelijk voor het merk Holtkamper.
Gewoon blijven volhouden en zien de service afdeling zelf te pakken te krijgen. Dan wordt het gewoon goed geregeld. Want de dame die je als eerste aan de lijn krijgt, daar geef ik niet zo veel voor en ik zal me er hier verder ook niet over uitlaten.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal