Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: Wachten op service afspraak...  (gelezen 38079 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #90 Gepost op: maart 09, 2015, 08:15:46 pm »

Ieder voordeel hep zun nadeel.

Het inplannen van een service-afspraak, het lange wachten zonder enig bericht, het (als klant) moeten blijven vragen - nadeel
Meedenkende techneut, de 'geen probleem' houding, het gemak, en (stiekem toch ook) het HK gevoel - voordeel

Streept dat het eea tegen elkaar weg? Geen idee. Uiteindelijk wel denk ik. We zullen zien na de ' beurt'.
Gelogd

JLuttikholt

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #91 Gepost op: maart 11, 2015, 08:36:47 pm »

Wij zijn zonder enige herinnering vorige week keurig gevraagd door dhr. Wubs wanneer het uitkwam. Vervolgens afspraak gemaakt. Voor eind deze maand.

Het gaat dus ook gewoon goed bij hen. Het vermelden waard. Als je de voorgaande berichten leest heb je het gevoel dat er helemaal niets goed gaat bij Holtkamper.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #92 Gepost op: maart 11, 2015, 09:20:34 pm »

Streept dat het eea tegen elkaar weg? Geen idee. Uiteindelijk wel denk ik. We zullen zien na de ' beurt'.
Forse aanschaffen als een vouwwagen vergroten ongetwijfeld je vermogen om te gaan met cognitieve dissonantie.
Interessant verschijnsel. Je wordt als klant ondermaats behandeld als het om service gaat nadat je een godsvermogen betaald hebt voor een exemplaar van het naar verluidt beste vouwwagenmerk op aarde en vervolgens ga je als klant bepalen hoe hard ze je nog onder je achterste mogen schoppen voordat je de balans teveel naar de verkeerde kant door vindt slaan. :#

Begrijp me goed. Het gaat me hier niet om Holtkamper. Het verschijnsel speelt bij elke aankoop.
Kijk onder de wikipedia link voor de aardigheid maar eens onder het subkopje 'marketing'. Zo voordehandliggend dat je je afvraagt waarom nog niet elk merk dit heel stevig in beide oren geknoopt heeft.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #93 Gepost op: maart 11, 2015, 09:44:26 pm »

Zoals op ieder forum, zijn er voor 1 ontevreden gebruiker waarschijnlijk 100 tevreden gebruikers.
Frankie's artikel is een goeie. Verhoudingsgewijs trek ik de Rolls Royce (of Bugatti :-) ) onder de klapkarren achter mijn auto aan. Daar hangt niet alleen een prijskaart aan, maar ook de achterliggende gedachte dat je ook de bij die prijs behorende service krijgt.

Service is meer dan 'updates' uitvoeren, service is met name met je klant communiceren.

Als IT'er, weet ik dat je (zelfs al heb je geen nieuws, of slecht nieuws) minstens 1 keer per 3 dagen kontakt met je klant moet hebben. Het gaat om het gevoel wat de klant bij jou heeft, niet wat jij bij je klant hebt. Dat is de frustratie die ik hier probeer te uiten.
Don't get me started.... nieuwsbrief bijvoorbeeld. Iemand al vaker dan 1 keer per jaar een mail gehad?
Gelogd

TrailerFan

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #94 Gepost op: maart 14, 2015, 10:58:53 am »

We hebben gisteren conform afspraak onze Kyte naar Holtkamper gebracht.
Na het doorlopen van de reparatielijst heb ik gevraagd wanneer deze klaar zal zijn.
Mijnheer, het is erg druk. Houd u er rekening mee dat het 3 weken kan gaan duren.
Nou zijn deze 3 weken voor mij geen probleem, maar verbaasd ben ik wel.
Wat houd een afspraak nou precies in bij Holtkamper?
Ik verwacht dat een afspraak inhoud dat er na aflevering de volgende werkdag aan mijn Kyte gewerkt gaat worden.   ::)



« Laatst bewerkt op: maart 14, 2015, 11:21:45 am door TrailerFan »
Gelogd

Thieyo

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #95 Gepost op: maart 14, 2015, 11:12:55 am »

We hebben gisteren conform afspraak onze Kyte naar Holtkamper gebracht.
Na het doorlopen van de reparatielijst heb ik gevraagd wanneer deze klaar zal zijn.
Mijnheer, het is erg druk. Houd u er rekening mee dat het 3 weken kan gaan duren.
Nou is deze 3 weken voor mij geen probleem, maar verbaasd ben ik wel.
Wat houd een afspraak nou precies in bij Holtkamper?
Ik verwacht dat een afspraak inhoud dat er na aflevering de volgende werkdag aan mijn Kyte gewerkt gaat worden.   ::)

OMG! Dit lijkt wel een gevalletje: Om klachten over service te voorkomen verlenen wij vanaf heden geen service meer.
Dit zouden ze toch niet bij je auto moeten doen!!!
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #96 Gepost op: maart 14, 2015, 12:13:45 pm »

OMG! Dit lijkt wel een gevalletje: Om klachten over service te voorkomen verlenen wij vanaf heden geen service meer.
Dit zouden ze toch niet bij je auto moeten doen!!!
De service wordt wel geleverd. En die is ook goed. Onze Cocoon is ook een paar weken weggeweest. Geen probleem. De afspraak was vrij vlot gemaakt en binnen 4 weken aan de beurt. Als ik naar Emmen had gewild kon het binnen 1 week. Onze Jametic is destijds meer dan een maand weggeweest voor service en stond al die tijd in de regen buiten. De Cocoon stond keurig onder een zware afdekhoes buiten te wachten. Dus HK is niet de enige waar het lang duurt. Er wordt hier wel veel commentaar geleverd, maar ik zie geen vergelijkingsmateriaal.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #97 Gepost op: maart 14, 2015, 01:21:17 pm »

Verhoudingsgewijs trek ik de Rolls Royce (of Bugatti :-) ) onder de klapkarren achter mijn auto aan.
Da's mooi, ik ook, alleen heet mijn Rolls Royce anders dan de jouwe  :O   :P   :H
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

TrailerFan

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #98 Gepost op: maart 14, 2015, 01:32:01 pm »

De service wordt wel geleverd. En die is ook goed. Onze Cocoon is ook een paar weken weggeweest. Geen probleem. De afspraak was vrij vlot gemaakt en binnen 4 weken aan de beurt. Als ik naar Emmen had gewild kon het binnen 1 week. Onze Jametic is destijds meer dan een maand weggeweest voor service en stond al die tijd in de regen buiten. De Cocoon stond keurig onder een zware afdekhoes buiten te wachten. Dus HK is niet de enige waar het lang duurt. Er wordt hier wel veel commentaar geleverd, maar ik zie geen vergelijkingsmateriaal.

Let op: Ik spreek hier mijn verbazing uit. Ik zeg niets over de service.



Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #99 Gepost op: maart 14, 2015, 01:42:37 pm »

Dus HK is niet de enige waar het lang duurt. Er wordt hier wel veel commentaar geleverd, maar ik zie geen vergelijkingsmateriaal.
Och, ter vergelijk: onze Alpha gaat volgende week zaterdag naar Boxtel voor de jaarlijkse servicebeurt. Voor het 4e jaar alweer. Afgelopen week gebeld, kon hem meteen brengen maar dat paste niet in mijn agenda. En gewoon de week er op weer ophalen. Zoals het hoort dus en het ook al vier jaar gaat. Maar ja, de Alpha heeft dan ook geen reparatielijst...

Gelogd

Thieyo

  • Gast
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #100 Gepost op: maart 14, 2015, 01:53:19 pm »

De service wordt wel geleverd. En die is ook goed. Onze Cocoon is ook een paar weken weggeweest. Geen probleem. De afspraak was vrij vlot gemaakt en binnen 4 weken aan de beurt. Als ik naar Emmen had gewild kon het binnen 1 week. Onze Jametic is destijds meer dan een maand weggeweest voor service en stond al die tijd in de regen buiten. De Cocoon stond keurig onder een zware afdekhoes buiten te wachten. Dus HK is niet de enige waar het lang duurt. Er wordt hier wel veel commentaar geleverd, maar ik zie geen vergelijkingsmateriaal.

Het was niet bedoeld om HK in een kwaad daglicht te zetten, maar ik merk dat dit vrij normaal is bij vouwwagens, misschien ook wel bij caravans.
Zelf kom ik ook uit de service en ik verbaas mij alleen over de werkwijze die er in deze branche gehanteerd wordt.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #101 Gepost op: maart 14, 2015, 02:11:45 pm »

Och, ter vergelijk: onze Alpha gaat volgende week zaterdag naar Boxtel voor de jaarlijkse servicebeurt. Voor het 4e jaar alweer. Afgelopen week gebeld, kon hem meteen brengen maar dat paste niet in mijn agenda. En gewoon de week er op weer ophalen. Zoals het hoort dus en het ook al vier jaar gaat. Maar ja, de Alpha heeft dan ook geen reparatielijst...
Ik kan binnenkort ook een afspraak maken met Aart Kok voor een onderstelbeurt. Heb daar al contact over gehad, ik moet even kijken wanneer dit met mijn werk uit komt, dan kan ik 'm' s morgens brengen, dagje Haarlem of Zandvoort doen en op de terug weg weer oppikken  :>
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #102 Gepost op: maart 14, 2015, 02:18:48 pm »

Ik kan binnenkort ook een afspraak maken met Aart Kok voor een onderstelbeurt. Heb daar al contact over gehad, ik moet even kijken wanneer dit met mijn werk uit komt, dan kan ik 'm' s morgens brengen, dagje Haarlem of Zandvoort doen en op de terug weg weer oppikken  :>
En zo hoort het. Dat kan bij de Vouwwagenspecialist overigens ook, maar ja Boxtel is nu eenmaal geen Haarlem of Zandvoort  :#. Daarom kiezen wij er voor om de kar een week later weer op te halen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #103 Gepost op: maart 14, 2015, 04:05:23 pm »

Let op: Ik spreek hier mijn verbazing uit. Ik zeg niets over de service.
Wat wekt je verbazing, heb verschillende uitspraken gedaan?
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wachten op service afspraak...
« Reactie #104 Gepost op: maart 14, 2015, 04:07:50 pm »

Ik denk dat een vouwwagenbedrijf er niet op zit te wachten dat de vouwwagens er lang staan. Er staan vele en de ruimte is beperkt. HK Bunnik wilde de onze ook zo snel mogelijk weer opgehaald zien worden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal