Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: stroomaansluiting Holtkamper Spacer  (gelezen 2011 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogerpaolo

  • Gast
stroomaansluiting Holtkamper Spacer
« Gepost op: maart 08, 2015, 06:51:43 pm »

Hallo lezers,

net toegetreden tot het tenttrailer gilde met de aankoop van een Spacer Expedition uit 2008. Al wat ervaring met huren maar nu een eigen klapsleurtent :-)

Ik vraag me af of ik een stroomaansluiting a la caravan op de zijkant kan maken. Het lijkt me handig op bepaalde plaastsen in de bak (bij de achterkant, maar ook bij de keuken) een vast stroompunt te hebben dus een netwerkje aanleggen lijkt me een eerste mooi mod voor de wagen.

Wie heeft hier ervaring mee: welke aansluiting hebben jullie gebruikt. Wat voor bekabeling. Wat voor verdeeldozen. (in huis weet ik het allemaal prima maar voor een trailer heb ik geen idee).

ok ik hoor het wel. ik browse ondertussen verder naar ideeen.

groet,

rogier

Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: stroomaansluiting Holtkamper Spacer
« Reactie #1 Gepost op: maart 08, 2015, 07:53:37 pm »

Welkom met je Spacer. Super karretje, maar misschien ben ik wat bevooroordeeld :)

Je vraag ivm elektriciteit laat ik over aan de echte kenners. Er komt zeker wel een antwoord. Wij hebben geen vast stroompunt, ik heb het ook nog nooit gemist eigenlijk.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: stroomaansluiting Holtkamper Spacer
« Reactie #2 Gepost op: maart 08, 2015, 09:20:33 pm »

Ik neem aan dat een inbouw contactdoos, als in een caravan, ook wel bij een Holtkamper in te bouwen is. In onze Combi Camp is er ook een inbouw doos ingezet, aan de zijkant van de keuken.

En dat ziet er dan zo uit, van buiten en van binnen.

Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Appeltje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
Re: stroomaansluiting Holtkamper Spacer
« Reactie #3 Gepost op: april 05, 2015, 02:17:24 pm »

Wij hebben geen stroompunt in de bak. En missen het ook niet. Je kunt eventueel vrij makkelijk een verlengblokje leggen vanaf de keuken (als die binnen staat) naar de bak via de wagenschort.
Gelogd
"Home is where the Holtkamper is"
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal