Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Service afspraak - afronding  (gelezen 6346 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Service afspraak - afronding
« Gepost op: april 12, 2015, 09:56:58 pm »

Helaas was het originele topic is op slot gezet. Onderstaand ter aanvullende informatie.

Op vrijdag 3 april (Goede Vrijdag) kar om 08:30 bij Holtkamper in Bunnik afgeleverd. De technische meneer daar (Pim) liep de lijst met puntjes door. De punten staan hieronder nogmaals.
Kleine (hele kleine) gaatjes in achterwant - Pim stelde voor deze te plakken, is goedkoper dan dichtnaaien. - Geplakt
Rafelende muggengaas naast rits van slaaptent. - Pim zou er naar kijken, of het misschien bijgeknipt/gesneden kon worden. - Bijgesneden. Nieuwe wand kost (ik meen 195 euro oid). Bijsnijden/knippen beste oplossing.
Koelkast stond scheef - busjes onder poot waarschijnlijk weg. - Busje idd weg, nieuwe geplaatst, staat weer recht.
Deksel gasstel gaat iedere keer los - Pim zei: bekend. - paar rubber ringetjes ertussen. Moets me weer melden als het nog niet goed was. Is bekend euval.
Remmen piepen - hoort bij de technische beurt - opgelost
Aansluiting snoeren/stekker (verlichting) beetje ruimte tussen - opgelost, plus laten zien hoe ik dat zelf kan oplossen.
Paar ogen aangrondzeil los - paar nieuwe ogen er aan.
Zelf gekochte omvormer voor het water - (graag vastzetten) - Vastgezet. Tegen Pim gezegd dat ik geen idee heb hoe lang de schroefjes kunnen zijn ('wij gelukkig wel')
Nieuwe gasslang (omdat ie al 5 jaar oud was).
Verder na gelopen enz.
Vrijdag 10 april mailtje, kar klaar. Kosten 374.- euro. Slik. Zaterdagochtend gebeld of we hem s'middags op konden halen, gedaan, met Pim nog ff nagelopen. Naar huis, rotzooi er weer in, en nog net voor 18:00 bij de stalling afgeleverd.
Nou aftellen naar 12 mei, dan gaan we hem ophalen voor Hemelvaart/Pinksteren op Ginkelduin.

Dat wou ik nog maar ff kwijt.

Dus - alles opgelost, snel, en behulpzaam. Kost wat, hebbie wat
Gelogd

danny060473

  • Gast
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #1 Gepost op: april 12, 2015, 10:59:50 pm »

Beter te duur als niet te koop! En de problemen zijn alemaal verholpen, incl een beurt, ik heb het wel eens duurder gehoord hoor. Wederom veel klapplezier ermee
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #2 Gepost op: april 13, 2015, 05:28:57 am »

Op zich valt het nog mee. Ik heb in een andere topic bij 4 bedrijven offertes opgevraagd voor een standaard onderhoudsbeurt en die komen (soms) op de helft.. Dat is dan dus exclusief onderhoud aan de tent zelf maar alleen de de wagen! Bij jou hebben ze de wagen uitgeklapt etc etc.
Ja het is veel geld, maar voor een merk-dealer + het gepleegde onderhoud vind ik het netjes.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #3 Gepost op: april 13, 2015, 08:04:34 am »

Precies. Het mag veel geld zijn ( maar ook dat is altijd subjectief) maar duur kan ik het niet noemen.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #4 Gepost op: april 13, 2015, 05:54:35 pm »

Ik had eerlijk gezegd geen idee wat het zou gaan kosten, en eerlijk gezegd wil ik dit soort onderhoud wel door de HK zelf laten doen. Een technische beurt, remmen ed, kan iedere garage wel denk ik. Het zijn de kleine dingen die het doen! Nog een maand dan gaan we weer!
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #5 Gepost op: april 13, 2015, 10:15:26 pm »

Hoi,

Wat betreft die kleine gaatjes hoe moet je dat zien, bij mijn waren er ook hele kleine minuscule gaatjes in de achterwand,maar je zag het alleen met licht aan of als de zon erop scheen, hoe was dat dan bij jullie

Groetjes,
Jack
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #6 Gepost op: april 14, 2015, 04:58:56 pm »

Hi, wij zagen het op vakantie, toen inderdaad de zon er op stond. Als je een gaatje ziet, dan zie je er ineens nog een paar. Het lekte niet ofzo, het lijken speldenprikjes. Vandaar dat ze geplakt zijn. Grote gaten worden gestikt, maar dan moet de tent van de wagen ( a 195 euro)

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #7 Gepost op: april 14, 2015, 06:59:03 pm »

De volgende vraag is, hoe ontstaan die gaatjes?
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #8 Gepost op: april 14, 2015, 07:08:24 pm »

Hoi,

inderdaad, dat heb ik toen ook niet gevraagd en zou dat dan van de eerste jaren zijn of komt het meer voor, mijn kyte is van 2009
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #9 Gepost op: april 14, 2015, 07:08:50 pm »

Is idd een fors bedrag, maar als je er een deel afhaalt voor een beurt, dan het extra werk in uren berekend valt het nog wel mee.
Bij de RM kost een beurt volgens mij rond de 250,- Die testen dan ook de tent van de wagenbak.

Die kleine gaatjes hadden wij ook op onze oude Alpen Kreuzer lekte niet, wij kregen hier het advies niets mee te doen en vooral niet aan te zitten.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Service afspraak - afronding
« Reactie #10 Gepost op: april 16, 2015, 10:09:02 pm »

Onze Kyte is van 2010. Het kan niet van 'klemzitten bij opvouwen' oid zijn, want dan zijn de gaten groter.
Het zal wel of een beestje oid zijn geweest, of iets scherps, bijvoorbeeld een dennentak? Geen idee. Het zal wel reg kom'n denk ik

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal