Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano maar welk type?  (gelezen 1870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef

  • Gast
Trigano maar welk type?
« Gepost op: juli 18, 2018, 02:15:46 pm »

Beste mensen. Nou zit er op mijn nieuwe oude trigano het naambordje trigano, maar ik vind geen typenaam. Wel een grote sticker Camplair. Het zou dus kunnen gaan om een Trigano Camplair. Heeft iemand daar ooit van gehoord? Op het typeplaatje staan alleen letters en cijfers. Ik heb een foto bijgevoegd van het typeplaatje en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoor het graag
Gelogd

Sparky

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 103
  • Merk Vouwwagen: Trigano Alpha 2015
Re: Trigano maar welk type?
« Reactie #1 Gepost op: juli 18, 2018, 05:17:57 pm »

Een Trigano Vendome uit de jaren 80, denk ik.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re: Trigano maar welk type?
« Reactie #2 Gepost op: juli 18, 2018, 09:01:55 pm »

Gelogd

Jef

  • Gast
Re: Trigano maar welk type?
« Reactie #3 Gepost op: juli 18, 2018, 11:37:25 pm »

Camplair en Trigano hebben blijkbaar met elkaar te maken: het lijkt erop dat Camplair een vouwwagenmerk is dat gemaakt werd/ wordt door Trigano voor de Britse markt. Hoe mijn vouwwagen dan ooit in Nederland verzeild is geraakt mag Joost weten, maar het voelt een beetje als bij DNA onbekend dat er een identiteit is aangetoond. Het zal nou misschien niet meevallen om iets te vinden dat past op een Trigano Camplair omdat (nog) niet duidelijk is met welke Nederlandse uitvoering van Trigano overeenkomt met mijn Trigano Camplair.....
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Trigano maar welk type?
« Reactie #4 Gepost op: juli 19, 2018, 12:17:52 am »

Ik heb even zitten zoeken. Hij is ook in Duitsland geleverd.  In Nederland qua naam opgevolgd door de Vendome. Hij is in elk geval gemaakt van 1980 - 1985. Heb je oranje / bruin doek en heb je ook van die geweldige bloemen op de bankjes :J

In het begin gaven ze een typenummer en later een eigen naam aan de vouwwagens. Ik ben in Tournon bij de fabriek geweest maar daar maken ze alleen nog campers tegenwoordig dus geen behoefte om binnen een kijkje te nemen.
Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.572
Re: Trigano maar welk type?
« Reactie #5 Gepost op: juli 19, 2018, 01:51:51 am »

......maar daar maken ze alleen nog campers tegenwoordig dus geen behoefte om binnen een kijkje te nemen.
:#
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal