Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Belgie??? Luxemburg?? Zuid-Duitsland??  (gelezen 8397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PetraL

  • Gast
Re: Belgie??? Luxemburg?? Zuid-Duitsland??
« Reactie #15 Gepost op: juni 20, 2014, 12:19:00 am »

Ik kan je iig zeggen dat Lommel (en directe omstreken) vaak het mooiste weer heeft.
(En dit is geen gezever)
Dus mss een tip? :-)
Gelogd

miertje

  • Gast
Re: Belgie??? Luxemburg?? Zuid-Duitsland??
« Reactie #16 Gepost op: juni 20, 2014, 06:49:07 pm »

Jari, heb je al gereserveerd?

Wij gaan dit jaar naar Heimbach. Dat ligt in de Eiffel aan de Ruhr. De camping waar we op staan ligt aan de Ruhr, dus die stroomt als je geluk hebt gewoon langs je klapper.
Een zwembad hebben we niet op deze camping, maar op loopafstand is het Freibad van Heimbach, zo'n 1,4 km. Het is voor ons voor het eerst dat we daar heen gaan.
Er liggen daar 3 campings vlak bij elkaar. Ik geloof dat op 1 wel een zwembad(je) is.

Voor ons is Heimbach maar een paar uurtjes rijden, maar wij wonen dan wel vlak bij de duitse grens.

Succes met zoeken!!

Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Belgie??? Luxemburg?? Zuid-Duitsland??
« Reactie #17 Gepost op: juni 21, 2014, 12:44:35 am »

Dit topic is al wat ouder, maar omdat er al veel info op stond heb ik een aanvulling gemaakt. Onder de stad Luxemburg vind je alleen richting de Duitse grens aan het water nog campings. Ik zoek dus een camping tegen de Franse grens aan aan de doorgaande snelweg A3/E25. Beetje rond Bettembourg.

Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Belgie??? Luxemburg?? Zuid-Duitsland??
« Reactie #18 Gepost op: juni 21, 2014, 01:04:38 pm »

Jari, heb je al gereserveerd?

Wij gaan dit jaar naar Heimbach. Dat ligt in de Eiffel aan de Ruhr. De camping waar we op staan ligt aan de Ruhr, dus die stroomt als je geluk hebt gewoon langs je klapper.
Een zwembad hebben we niet op deze camping, maar op loopafstand is het Freibad van Heimbach, zo'n 1,4 km. Het is voor ons voor het eerst dat we daar heen gaan.
Er liggen daar 3 campings vlak bij elkaar. Ik geloof dat op 1 wel een zwembad(je) is.

Voor ons is Heimbach maar een paar uurtjes rijden, maar wij wonen dan wel vlak bij de duitse grens.

Succes met zoeken!!
Ja het is ons gelukt. We hebben wat kunnen boeken en we zijn helemaal blij want het gaat goed met me schoonzus dus gaan we toch verder Frankrijk in. Maar deze neem ik wel mee en sla hem op bij me favoriete heel erg dank je wel
Gelogd
Jevipro
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal