Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Hoe doen jullie dit?  (gelezen 11192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Hoe doen jullie dit?
« Reactie #30 Gepost op: juni 24, 2014, 10:04:34 am »

De TomTom is vooral handig voor het laatste deel van de route.
Als je al meer dan 30 jaar naar Frankrijk en Italiƫ rijdt dan weet je wel welke richting je moet aanhouden.
De laatste jaren was dat dus zonder kaart, want ik kijk voor vertrek altijd ook nog op google Maps/Earth hoe het laatste deel van de route er uit ziet.
Sinds de tomtom vastliep en niet meer aan de gang te krijgen was waardoor het in het donker opeens erg lastig was om de juiste route naar huis te vinden nemen we toch maar weer een aantal kaarten mee in de auto.
Gelogd

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Re: Hoe doen jullie dit?
« Reactie #31 Gepost op: juni 24, 2014, 11:41:20 am »

(nieuwe Garmin, met daarbij de mogelijkheid om aan te geven, niet harder dan 80 assin vrachtwagen en rijdend met aanhanger)

Welke Garmin heb je en hoe doe je dit?
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Hoe doen jullie dit?
« Reactie #32 Gepost op: juni 24, 2014, 12:40:23 pm »

Ik heb de tom tom van mijn vader. Na een aantal verwoede pogingen de kaart te updaten is mijn vader via een omweg bij tom tom zelf terecht gekomen en hebben die, na 39 maanden, op afstand alles weer up to date gebracht.

We gebruiken tom tom wel, maar niet overal. Ik maak meestal ook een uitdraai via google maps. Daarnaast komt er een nieuw boek van de anwb. Die vinden wij erg handig in gebruik. Naar de Belgische Ardennen gebruik ik geen kaart, dat heb ik inmiddels zo vaak gereden dat dat automatisch gaat.

Wij zijn ook wel eens verdwaald doordat tom tom het verkeerd heeft, of niet deed en mijn kaart zo over datum was dat de wegen zijn veranderd. We houden dan de grotere plaatsen aan en uiteindelijk komen we er vanzelf wel.
Gelogd

Appeltje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
Re: Hoe doen jullie dit?
« Reactie #33 Gepost op: juni 24, 2014, 11:03:09 pm »

Wij gebruiken de Navigon app op de telefoon. Plus altijd een papieren kaart in de auto.
Met de app zijn we in Nederland al een paar keer via diverse onverharde paden uiteindelijk toch bij de camping uitgekomen.  :P Over asfalt kom je er ook, maar die route is dan blijkbaar net iets langer. :H Dat belooft nog wat voor het buitenland...
Gelogd
"Home is where the Holtkamper is"
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal