Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Vouwwagen veilig achterlaten  (gelezen 6637 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Vouwwagen veilig achterlaten
« Reactie #15 Gepost op: juli 11, 2011, 09:35:56 pm »

Bedankt voor de tip! Wel jammet dat ze daar bij Jamet niet standaard rekening mee houden. Of dat de mensen niet eerlijker zijn en met hun handen van andermans spullen afblijven  ::)

Het blijven fransen...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

nikkel1964

  • Gast
Re:Re: Re:Vouwwagen veilig achterlaten
« Reactie #16 Gepost op: juli 12, 2011, 12:14:21 am »

Bij geparkeerde vrachtwagens met zo'n zeiltjeszijkant lossen ze het inhoudscontrôle-vraagstuk op door middel van een gerichte incisie. Aan de andere kant, zou er echt een verwachting zijn dat er iets van waarde onder het zeil te halen zou zijn? Heeft niet alleen de complete wagen waarde?

Dat vrachtwagenverhaal klopt natuurlijk, maar toch gaat de vergelijking wat mank. Ik had ??k aangegeven de wagen in het zicht van bijvoorbeeld receptie of terras neer te zetten en de kans dat iemand dan met een mes je vouwwagen te lijf gaat is dan al weer wat kleiner dan wanneer het een nachtelijke parkeerplaats of industrieterrein betreft.

Als je de spullen afdekt is het inderdaad de vraag of er iets van waarde onder ligt. Met dus voor de dief de noodzaak van meer tijd vergend en kans op ontdekking biedend onderzoek: is hier iets te halen? Leg je het open en bloot neer neem je die noodzaak voor controle weg. Of een dief vervolgens mijn op het deksel liggende spullen al dan niet van waarde vind is niet aan mij, ik weet immers niet wat hij zoekt... Het is een extra drempel om vervelende zaken te voorkomen. Niet zaligmakend maar gewoon een extra hindernis.
Gelogd

Hans en Linn

  • Gast
Re:Vouwwagen veilig achterlaten
« Reactie #17 Gepost op: juli 12, 2011, 10:00:14 am »


Gewoon een oude en lelijke vouwwagen kopen die niemand wil hebben  :>

 :# :# :# :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal