Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Aart kok Livingstone of Cabonon Columbia?.  (gelezen 4884 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Aart kok Livingstone of Cabonon Columbia?.
« Reactie #15 Gepost op: september 04, 2011, 10:05:44 pm »

Ik zou zeggen kijk eens op marktplaats, de meeste Cabanon tunnel vouwwagens (als je ze al ziet) zijn nog steeds flink geprijst, nou zijn ze natuurlijk ook nog niet heel lang op de markt maar toch.
Wij zijn gevallen voor de look en de enorme ruimte. Daarbij heeft iedereen het maar over de kwalitieit van Holtkampers maar ik moet zeggen dat ik de cabanon ook een zeer zware kwalitiet doek (zwaar katoen, geen all-season doek overigens)vind hebben. Verder zit de wagen heel stevig in elkaar (behalve dan de gelamineerde keukenlaatjes :# :#)

Persoonlijk vind ik die tempo 100 een beetje onzin. Dat is dan echt alleen voor in Duitsland, in frankrijk mag je zoiezo al 130 rijden ook zonder die keuring. Bovendien 90 of 100 vind ik niet zo'n groot verschil dat ik zo'n keuring zou laten doen. (niet dat dat kan met de columbia maar stel dat)
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Petteflat

  • Gast
Re:Aart kok Livingstone of Cabonon Columbia?.
« Reactie #16 Gepost op: september 04, 2011, 10:25:45 pm »

 Kan je bij de Columbia kiezen dan welk soort doek je wil? En wat is het verschil eigenlijk precies?
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: Aart kok Livingstone of Cabonon Columbia?.
« Reactie #17 Gepost op: september 04, 2011, 10:35:50 pm »

Bij Cabanon heb je geen keuze. Ik weet niet hoe het met andere merken zit. Of het all-season is of wat dan ook weet ik niet meer. Het lekt niet als je er aan zit... of meestal de kinderen. Dat was deze zomer wel heel fijn.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Aart kok Livingstone of Cabonon Columbia?.
« Reactie #18 Gepost op: september 04, 2011, 10:41:58 pm »

Nee je kan niet kiezen het is gewoon zwaar katoen(290gr/m2 ik heb het ff opgezocht) op de site van Cabanon kan je alle specificaties vinden, moet je alleen ff de folder downloaden.

Dat heb ik erbij gezet omdat Klepklap in zijn berichtje aangaf dat hij dacht dat de Columbia
All-season doek had. Het precieze verschil weet ik niet maar dat kan je vast wel ff googelen :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:Aart kok Livingstone of Cabonon Columbia?.
« Reactie #19 Gepost op: september 05, 2011, 02:35:32 pm »

Sorry voor de verwarring!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal