Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok  (gelezen 26126 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stori

  • Gast
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #75 Gepost op: november 03, 2011, 07:39:54 pm »

Ik heb het hele verhaal gevolgd en ben nu toch nog verrast door jullie keuze. Wij hebben zelf zeer snel de Holtkamper overboord gegooid (mag ik dit wel zeggen ??) en zijn voor de CCC gegaan. Wij zijn met zijn tweeën en komen van een caravan, maar kozen voor een snellere manier van rijden. We trekken graag rond en na 20.000 km op 2 jaar tijd (wij werken beiden nog fulltime en zijn dus helemaal niet gepensioneerd) nog steeds tevreden van het opzetgemak van de CCC en we hebben al kunnen oefenen  8).
De voorbije vakantie in september stonden we op de laatste camping naast een Kyte. We hebben hem bewonderd maar daarna heel tevreden terug onder onze luifel een glaasje gedronken, nog meer gesterkt in onze overtuiging; we hebben goed gekozen volgens onze vereisten.
Veel plezier met jullie vw en hopelijk volgend jaar even tevreden als wij.
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #76 Gepost op: november 03, 2011, 07:51:07 pm »

Wij hebben zelf zeer snel de Holtkamper overboord gegooid (mag ik dit wel zeggen ??)

Jazeker mag dat :J, hoewel het hier soms vloeken in de kerk lijkt... Niet iedereen is gecharmeerd van een Holtkamper, ik hoef ze ook niet ;).
Gelogd

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #77 Gepost op: november 03, 2011, 08:02:31 pm »

Gefeliciteerd met de CC klapper!!
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #78 Gepost op: november 03, 2011, 10:24:32 pm »

Gefeliciteerd met de aanschaf, een mooie keuze lijkt mij!

Voor specifieke Combi-Camp vragen heeft dat merk ook een eigen forum, mocht je hier niet alle info kunnen vinden.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #79 Gepost op: november 04, 2011, 08:58:23 am »

Idd een mooie keuze. Ik blijf hem ook een mooie wagen vinden maar dat vind ik van onze HK ook ;)
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #80 Gepost op: november 04, 2011, 06:21:57 pm »

Gefeliciteerd met jullie keuze! Als je voor de Astro gaat maar die te klein vindt kom je bijna vanzelf bij de Combi Camp uit. Ik hoop op heel veel klapplezier voor jullie.

@Stori. Tuurlijk mag je dat zeggen. Waarom denk je van niet? Volgens mij zijn het juist niet de Holtkamper bezitters die als door een wesp gestoken reageren als de Holtkamper in een vergelijking betrokken wordt. Ze zijn wel nagenoeg zonder uitzondering zeer enthousiast over hun wagen, maar heus niet blind voor de tekortkomingen.

@Candace  Het zou ook leuk zijn dat er es een CC op het klapweekend verschijnt.
Hebben jullie de half ronde luifel a la de Kyte er bijgekocht?
« Laatst bewerkt op: november 04, 2011, 06:35:29 pm door campingloge »
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #81 Gepost op: november 04, 2011, 07:14:55 pm »

Hebben jullie de half ronde luifel a la de Kyte er bijgekocht?

Om nog maar wat storm te zaaien: die half ronde luifel van Aart Kok / Combi Camp bestond al erg lang voordat er een Kyte bestond... De jaartelling begon toen nog met 19 in plaats van met 20!  Dus de Kyte kent een luifel ? la .... :P

(Combi-Camp kent die luifel helemaal niet, het is een door Aart Kok aangebrachte uitbreiding die nooit in Denemarken meegenomen is. Maar ergens in 1998 al voor het eerst toegepast?)
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #82 Gepost op: november 04, 2011, 08:15:14 pm »

I rest my case.






Uit nieuwsgierigheid toch nog even gekeken en volgens deze link
http://www.cc-club.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=27&func=view&catid=17&id=1194
is de varioluifel pas in 2008 ge?ntroduceerd bij Combi Camp en had ie toen ook nog het standaard Aart Kok model.
« Laatst bewerkt op: november 04, 2011, 10:08:59 pm door campingloge »
Gelogd

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #83 Gepost op: november 04, 2011, 08:24:51 pm »

nee, we hebben geen "kyte" vario luifel erbij. We(ik) vind die wel erg mooi (staan), maar we zijn bang dat het te groot gaat worden. We blijven nooit lang op een camping. Maar als we na een paar keer proefdraaien toch een luifel missen... komt alsnog de luifel erbij. We hebben nu al zin in het voorjaar, om met onze klapper op pad te gaan.
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #84 Gepost op: november 04, 2011, 10:13:29 pm »

Haha, heb zelf ook een combi camp gehad (venezia) en dit topic bewijst maar weer dat de CC en HK bezitters qua smaak en eisenndicht bij elkaar zitten, maar vanuit gevoel en net een ander eisenpakketje kiezen voor de een of de ander.
Gelogd

MvA

  • Gast
Re:Gerichte vragen combi camp,HK,Aart Kok
« Reactie #85 Gepost op: december 13, 2011, 10:44:31 am »

Hoi,

Gefeliciteerd met jullie keuze. Dat is toch altijd een mooi moment als je de knoop doorhakt.
Al een tijdje niet meer wezen kijken op het forum, ik zag dat je me nog vroeg waar wij naar op zoek waren. Helemaal niet gezien en nu wel erg laat met mijn reactie  :)
Maar ik kan het niet laten toch nog even te reageren. Wij hebben een maand geleden ook de knoop doorgehakt, wij hebben een traildog van 3dog gekocht. Ook wij gingen in eerste instantie voor Aart Kok maar hadden daar later geen goed gevoel meer bij, o.a. afwerking.
Uiteindelijk kies je toch op gevoel, ondersteund door een berg feiten, maar toch.

Veel plezier met jullie aankoop!

Groetjes,
MvA
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal