Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Twijfel tussen Trigano Odysee en Jamet Rondo **** aangevuld met additionele info  (gelezen 7268 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Slompie

  • Gast
Re: Twijfel tussen Trigano Odysee en Jamet Rondo **** aangevuld met additionele info
« Reactie #15 Gepost op: januari 24, 2012, 09:55:23 pm »

Allen bedankt voor jullie reacties.

Om me verder te oriƫnteren ben ik in het afgelopen weekend met vrouw en kind afgereisd naar het altijd zo wonder schone Leeuwarden om de Caravana te gaan. Na weer en wind te hebben getrotseerd was de teleurstelling groot, ban de bekende merken waren Holtkamper, Camplet, Jamet aanwezig. En dan nog twee voor mij Onbekende merken (3 dogs o.i.d).

Maar waar waren de anderen? Jammer dat vouwwagens zo'n ondergeschoven kindje zijn.

Nog niet veel wijzer geworden dus. Maar wel een paar liter benzine armer
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Twijfel tussen Trigano Odysee en Jamet Rondo **** aangevuld met additionele info
« Reactie #16 Gepost op: januari 24, 2012, 09:59:55 pm »

Allen bedankt voor jullie reacties.

Om me verder te oriƫnteren ben ik in het afgelopen weekend met vrouw en kind afgereisd naar het altijd zo wonder schone Leeuwarden om de Caravana te gaan. Na weer en wind te hebben getrotseerd was de teleurstelling groot, ban de bekende merken waren Holtkamper, Camplet, Jamet aanwezig. En dan nog twee voor mij Onbekende merken (3 dogs o.i.d).

Maar waar waren de anderen? Jammer dat vouwwagens zo'n ondergeschoven kindje zijn.

Nog niet veel wijzer geworden dus. Maar wel een paar liter benzine armer
Daarom zijn er ook de nu al roemruchtige voorjaarsklap-weekenden vn een zeer bekendforum.Op zo'n klapweekend schijnen heel veel vouwwqgens te komen van diverse merken en jaargangen...
Dit is gratis, althans het kijken op de camping, dus heb je geen vouwwagen en ben je je aan het orienteren dan is dzo'n weekend een ' must have ' ...Groter en beter gesorteerd als mening kampeerbeurs...en wat nog leuke is je krijgt er eerlijke informatie,...dus heb je nog tijd kom gezellig langs....voor koffie wordt gezorgd
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Twijfel tussen Trigano Odysee en Jamet Rondo **** aangevuld met additionele info
« Reactie #17 Gepost op: januari 24, 2012, 10:42:34 pm »

Nog niet veel wijzer geworden dus. Maar wel een paar liter benzine armer

Dat is ook de reden dat ik daar zelf uiteindelijk niet naartoe gegaan ben. Ik ben bij Holtkamper in Bunnik, Erica in Zeist, en Aart Kok in Heemstede geweest en vandaag weer even naar Erica (da's nou het nieuwe werken :#). En daarmee heb je Combi-Camp, Aart Kok, Holtkamper, Trigano en Camp-let gedekt.

Wat nog wel een optie is, hoewel ik niet weet wat daar precies staat, zijn de kampeerdagen in Ommen. Daar is kennelijke ook Smitveld te zien. Maar over wat er nog meer staat zeggen ze in de berichten helaas niet echt veel. Maar Ommen is nu eenmaal wat overzichtelijker qua afstand.

En ja, dat klapperweekeind he... Ik hoop dat ik m'n kooplust kan bedwingen. Anders moet ik mezelf nog op de wachtlijst zetten ook. Want je kan natuurlijk niet een klapper hebben en dan in een trekkershutje gaan zitten met je klapper aan je auto.  :I
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Twijfel tussen Trigano Odysee en Jamet Rondo **** aangevuld met additionele info
« Reactie #18 Gepost op: januari 24, 2012, 11:03:47 pm »

Dat is ook de reden dat ik daar zelf uiteindelijk niet naartoe gegaan ben. Ik ben bij Holtkamper in Bunnik, Erica in Zeist, en Aart Kok in Heemstede geweest en vandaag weer even naar Erica (da's nou het nieuwe werken :#). En daarmee heb je Combi-Camp, Aart Kok, Holtkamper, Trigano en Camp-let gedekt.
Wat nog wel een optie is, hoewel ik niet weet wat daar precies staat, zijn de kampeerdagen in Ommen. Daar is kennelijke ook Smitveld te zien. Maar over wat er nog meer staat zeggen ze in de berichten helaas niet echt veel. Maar Ommen is nu eenmaal wat overzichtelijker qua afstand.
En ja, dat klapperweekeind he... Ik hoop dat ik m'n kooplust kan bedwingen. Anders moet ik mezelf nog op de wachtlijst zetten ook. Want je kan natuurlijk niet een klapper hebben en dan in een trekkershutje gaan zitten met je klapper aan je auto.  :I
Leuk,wij gaan ook naar Ommen, gewoon eens lekker rondneuzen.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

M90

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Vouwwagenpunt
Re: Twijfel tussen Trigano Odysee en Jamet Rondo **** aangevuld met additionele info
« Reactie #19 Gepost op: januari 24, 2012, 11:31:06 pm »

Ik heb gehoord dat er een Smitveld Ruebist staat in de elegance uitvoering

http://www.smitveld-vouwwagens.nl/ruebist/
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Twijfel tussen Trigano Odysee en Jamet Rondo **** aangevuld met additionele info
« Reactie #20 Gepost op: januari 24, 2012, 11:41:54 pm »

Ik heb gehoord dat er een Smitveld Ruebist staat in de elegance uitvoering

http://www.smitveld-vouwwagens.nl/ruebist/

 :off
En daar is de reclame van Smitveld weer door M90.
Als je weet dat er een Reubist staat omdat je bij Smitveld werkt geef dat dan gewoon aan....

Van de 11 maal dat je op dit forum reageerd gaat het iedere keer direct over het aanprijzen van een Smitveld inclusief link naar de website.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

muis

  • Gast
Re: Twijfel tussen Trigano Odysee en Jamet Rondo **** aangevuld met additionele info
« Reactie #21 Gepost op: januari 25, 2012, 11:01:15 pm »

 :off
Actieve reclame op deze manier is niet de bedoeling
@ M90, ik heb je een pb gestuurd met wat info


Nu weer on topic met de twijfel tussen de Jamet Rondo en de Trigano Odysee :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal