Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: keuze vouwwagen  (gelezen 1254 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike Brons

  • Gast
keuze vouwwagen
« Gepost op: januari 31, 2012, 07:48:11 pm »

Dag,

Alvast bedankt voor de eerste reacties. Wel wisselend maar ondersteunend in de overwegingen. Ons oog is op Holtkamper gevallen vanwege de degelijkheid, het opzet gemak en de betrouwbaarheid van de wagen zelf. Als kind heb ik altijd gekampeerd maar moet er eigenlijk niet veel meer van weten.....Mijn man en kinderen zijn er dus wel gek op en dan vooral het campingleven. Dat herken ik dan wel. Toch wil ik ook wel wat comfort zoals een matras van de grond en een keuken. Vandaar nu de zoektocht naar een vouwwagen. Mijn indruk is dat een Roadmaster veel zwaarder is en moeilijker bij het opzetten. Toch lees ik ook van iemand die is overgegaan op deze wagen ivm gezinsuitbreiding.
En de Flyer Family op tweedehandsnet uit Leiderdorp reageert niet op mail. Ik kan er bijvoorbeeld niet achter komen uit welk jaartal deze is.

We overwegen verder....

Maaike
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: keuze vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: januari 31, 2012, 08:09:34 pm »

Hoi,

Een roadmaster moeilijk op zetbaar? integendeel heel erg makkelijk. Alle stokken hetzelfde dus geen gepuzzel met kleurcodes o.i.d.
Zwaarder? achter de auto gewoon tot 750 kg volladen :K .
Kom je overtuigen op het klapweekend...er staan diverse merken en types vouwwagens die gerust kunt bekijken...en als je op  woensdag komt kun je ze allemaal zien open klappen...mag jij die van mijn doen..onder toeziend oog :#
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal