Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw model Holtkamper: Nano  (gelezen 38036 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #15 Gepost op: oktober 12, 2018, 07:17:55 pm »

Wat een erg lelijk ding. Touwtje er aan en je kunt gaan vliegeren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.297
  • Merk Vouwwagen: Teun TTT4
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #16 Gepost op: oktober 12, 2018, 07:52:32 pm »

Zo te zien conform de laatste trend zonder keuken.

Het lijkt beetje samensmelting van twee verschillende holtkamper stijlen.

Verstuurd vanaf mijn pruts-android- Nokia telefoon met Tapatalk

Gelogd
What happens around the campfire stays around the campfire!

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Nieuw model Holtkamper
« Reactie #17 Gepost op: oktober 13, 2018, 10:59:47 am »

Ik ga hem morgen wel zien op de beurs. Ben erg benieuwd.
Een opvolger voor de Kyte en Cocoon Aero zat er niet aan te komen. Wellicht de Cocoon modular opvolger of eentje met een hard deksel. Was volgens hun veel vraag naar een type zoals een Flyer.

grote vraag naar een harde deksel!?
mijn frustratie nummer 1 aan de Spacer, dat er (te) weinig ruimte onder de deksel is zodat je zonder aandacht in kan klappen wanneer je een iets dikker matras in je wagen wil...

hopelijk heeft deze wagen meer ruimte onder de deksel!
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #18 Gepost op: oktober 13, 2018, 11:31:10 am »

Air force gaan ze ook aanbieden. Zat er nog niet op.

Het is trouwens geen zwart maar donker groen. De foto vertekent een beetje.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
Tip voor holtkamper dan maar? Nieuwe kleurstelling met zwart?  :J
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #19 Gepost op: oktober 14, 2018, 09:42:12 am »

Ja, zwart zou wellicht mooier zijn. Ik ben niet zo heel dol op dat groen, maar goed: niets te kiezen.

@Hemertje: toen we de Kyte daar kochten een paar maandjes geleden gaf de verkoper (en manager van Emmen) aan dat er nog veel vraag was naar de Spacer / Flyer. Er is een groep die graag een harde deksel heeft. Ik hoor niet bij de groep, maar kan het me wel voorstellen. Ik was dus niet verbaasd dat het nieuwe model met harde deksel is.
Wel vond ik de Flyer innovatiever dan de Nano. Min of meer een Zambezi.
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #20 Gepost op: oktober 14, 2018, 09:58:58 am »

Wat een erg lelijk ding. Touwtje er aan en je kunt gaan vliegeren.

Op dit forum hoor je te zeggen dat je hem wat minder mooi vindt . . . .  :O
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #21 Gepost op: oktober 14, 2018, 10:04:34 am »

Op dit forum hoor je te zeggen dat je hem wat minder mooi vindt . . . .  :O
Of... "het is mijn smaak niet"
En misschien soms wat jaloezie? Prijzig zijn ze wel en niet voor iedereen te betalen. Of niet iedereen wil het betalen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Caspers

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 84
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi T&T
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #22 Gepost op: oktober 14, 2018, 10:29:26 am »

Niet mijn smaak en minder mooi dan maar. :)38] De kleurstelling ligt me niet maar volgens mij heb je met een keuken erin bij slechter weer niet veel ruimte.

Doordieselen met de Flexi T&T

Gelogd

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Berichten: 802
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #23 Gepost op: oktober 14, 2018, 10:36:58 am »

Of... "het is mijn smaak niet"
En misschien soms wat jaloezie? Prijzig zijn ze wel en niet voor iedereen te betalen. Of niet iedereen wil het betalen.
Meestal heeft dat met jaloezie niks te maken.
Mensen 'vinden' dure dingen vaak automatisch mooi. Als je dan zegt dat je het niet mooi vindt zou je zogezegd jaloers zijn.

Er zijn écht mensen die een Peugeot mooier vinden dan een zoveelste BMW, of een cabanon mooier dan een HK.

Ik heb niet meer respect voor iemand die een €18000 euro vouwwagen heeft dan voor iemand die een €450 vouwwagen heeft. Daar draait het allemaal niet om. En ik vind een HK dus ook niet 'automatisch' mooier dan een ander merk.

Het kán wel, maar in dit geval zou ik hem in het echt moeten zien eer ik kan oordelen. Foto's van vouwwagens zeggen me nooit veel, tenzij er een massa uitleg bijstaat en een opzetfilmpje. Ik ben wel altijd fan van het '1 stok voortent/luifel'-principe. Maar om deze VW 14000 euro waard te vinden zonder keuken, zal er toch nog wat uitleg en heel wat 'verborgen' schatten boven water moeten komen. Misschien is het heel innovatief, is het een systeem dat ongezien snel en stevig is, zijn er dingen die de concurrentie nog niet heeft. Maar om nu naar de foto te kijken en te zeggen, 'ja, die wil ik voor dat geld', dat zou wat kort door de bocht zijn. Maar mensen die dit niet mooi vinden, jaloers noemen, vind ik wel heel makkelijk.

Ik ben op niemand jaloers. Meestal heeft de man met z'n BMW X5, villa en 20 meter jacht er wel voor gewerkt. En de vraag is altijd: is hij gelukkiger dan ik... Jaloezie op 1 onderdeel, bv een vouwwagen of zo, is kortzichtig.. komt altijd een totaalplaatje bij.


Dit is totaal geen aanval op jou he Yella. Ik quote je gewoon omdat het over jaloezie ging en dat tegenwoordig rijker vaak beter lijkt, en dat iedereen 'dat' wel zou willen. Je zegt het zelf al, veel mensen 'willen' het geld er niet aan geven, en daar sla je de bal goed mee raak, met die uitspraak :)
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: oktober 14, 2018, 10:38:50 am door metalpe »
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #24 Gepost op: oktober 14, 2018, 03:58:59 pm »

Meestal heeft dat met jaloezie niks te maken.
Mensen 'vinden' dure dingen vaak automatisch mooi. Als je dan zegt dat je het niet mooi vindt zou je zogezegd jaloers zijn.

Er zijn écht mensen die een Peugeot mooier vinden dan een zoveelste BMW, of een cabanon mooier dan een HK.

Ik heb niet meer respect voor iemand die een €18000 euro vouwwagen heeft dan voor iemand die een €450 vouwwagen heeft. Daar draait het allemaal niet om. En ik vind een HK dus ook niet 'automatisch' mooier dan een ander merk.

Het kán wel, maar in dit geval zou ik hem in het echt moeten zien eer ik kan oordelen. Foto's van vouwwagens zeggen me nooit veel, tenzij er een massa uitleg bijstaat en een opzetfilmpje. Ik ben wel altijd fan van het '1 stok voortent/luifel'-principe. Maar om deze VW 14000 euro waard te vinden zonder keuken, zal er toch nog wat uitleg en heel wat 'verborgen' schatten boven water moeten komen. Misschien is het heel innovatief, is het een systeem dat ongezien snel en stevig is, zijn er dingen die de concurrentie nog niet heeft. Maar om nu naar de foto te kijken en te zeggen, 'ja, die wil ik voor dat geld', dat zou wat kort door de bocht zijn. Maar mensen die dit niet mooi vinden, jaloers noemen, vind ik wel heel makkelijk.

Ik ben op niemand jaloers. Meestal heeft de man met z'n BMW X5, villa en 20 meter jacht er wel voor gewerkt. En de vraag is altijd: is hij gelukkiger dan ik... Jaloezie op 1 onderdeel, bv een vouwwagen of zo, is kortzichtig.. komt altijd een totaalplaatje bij.


Dit is totaal geen aanval op jou he Yella. Ik quote je gewoon omdat het over jaloezie ging en dat tegenwoordig rijker vaak beter lijkt, en dat iedereen 'dat' wel zou willen. Je zegt het zelf al, veel mensen 'willen' het geld er niet aan geven, en daar sla je de bal goed mee raak, met die uitspraak :)
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk
Ik zie het ook niet als een aanval hoor. En smaken verschillen nu eenmaal. want ook ik vind een BMW of Mercedes niet mooi. Een Holtkamper dan weer wel.  :) Maar niet alle Holtkampers. En rijk.... Wat is rijk? Ik zie bijv. mijn werkgever met zijn huis op Mallorca en opscheppen met zijn dure vriendjes. Maar wij hebben ook een tweede huis. Dan wel niet op Mallorca. Wil ik niet eens. Nee, lekker in Hongarije tussen de gewone mensen daar. En wij voelen ons daar erg gelukkig bij. En de werkgever? Die zit voorlopig thuis en moet zijn dure BMW verkopen van de investeerders.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #25 Gepost op: oktober 14, 2018, 04:14:48 pm »

Of... "het is mijn smaak niet"
En misschien soms wat jaloezie? Prijzig zijn ze wel en niet voor iedereen te betalen. Of niet iedereen wil het betalen.
Echt geen jaloezie. Is echt lelijk of onze smaak niet. Ik ben nooit jaloers ben te vreden met wat ik hem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #26 Gepost op: oktober 14, 2018, 07:26:42 pm »

En veel hangt af van wat je er mee wenst te doen en eerlijk gezegd heb ik momenteel mijn gading ook niet echt gezien in holtkamper. Kan me wel voorstellen dat dit later wel het geval is, maar momenteel passen die wagen niet echt bij ons.
Gelogd

edwin_t

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 117
  • Merk Vouwwagen: Holkamper Kite XL WF
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #27 Gepost op: oktober 14, 2018, 07:59:17 pm »

Blijkbaar was er toch nog veel vraag naar de astro dat HK nu met dit model komt.

Alleen wel voor mooi weer kampeerders lijkt het. Een voortent zie ik niet. Die mogelijkheid had de astro wel. Of zou er een voorwand in de luifel kunnen? De deksel ruimte is afsluitbaar maar lijkt me te klein om met 2 te kunnen zitten bij koud weer.

Ten opzichte van de cocoon aero zie ik niet echt voordelen voor dit model. Althans, niet op basis van deze 2 fotos.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Lars

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 353
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort XL LL
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #28 Gepost op: oktober 14, 2018, 09:46:48 pm »

Er zijn écht mensen die een Peugeot mooier vinden dan een zoveelste BMW, of een cabanon mooier dan een HK

Hihi   :+ persoonlijk vind ik Peugeot briljant, maar iedereen om me heen lacht me altijd uit...  :H toch blijf ik er bij, mijn meest geweldige auto was mijn Peugeot 405 2.0 GRX Break  :K

Helaas vindt mijn vrouw van niet  ::)
Gelogd

Martin-huissen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper kyte
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #29 Gepost op: oktober 14, 2018, 10:36:56 pm »

Same here: auto waar ik het meeste lol mee heb gehad was een 406 beak in de GT uitvoering met een 2.2 hdi motor erin. Na 4 ton op de export gegaan omdat ik 1.6 ecodiesel moest leasen. Vrouwlief begreep en begrijpt tot op de dag vandaag niet dat ik die auto geweldig vond....

En zo moet het ook zijn. Gewoon ergens iets van kunnen vinden zonder dat iemand anders daar weer iets van vindt.....
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal