Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Languedoc/Rousillion: Valras-Plage: camping Blue Bayou  (gelezen 3363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Drees

  • Gast
F: Languedoc/Rousillion: Valras-Plage: camping Blue Bayou
« Gepost op: augustus 17, 2014, 07:41:54 pm »

Fijne, niet al te grote camping vlak aan het brede zandstrand, bereikbaar via een wandelpad. Ik was echt verrast door de fijne, relaxte sfeer die er hing en de leuke uitstraling van bv het zwembad. Half stacaravans, half kampeerplekken met een groot aantal plekken met prive sanitair. Plekken zijn vrij ruim en schaduwrijk. Zwembad mooi, met een apart bad met glijbanen. De glijbanen zijn tot een jaar of tien leuk maar niet heel spannend. Er wordt veel gevoetbald door Nederlandse en franse kinderen. Het sanitair is netjes, niet heel luxe. Entertainment in de avond verrassend goed. Eten in restaurant en bij afhaal lekker en gevarieerd. Ook salades. Veel Nederlanders en Fransen op deze camping. Wij zijn al op een aantal campings aan de Franse kust geweest, maar dit is de leukste.

http://www.bluebayou.eu/nl/welkom
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2015, 04:56:12 pm door KenJo »
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Languedoc/Rousillion camping Blue Bayou
« Reactie #1 Gepost op: augustus 17, 2014, 10:43:02 pm »

Vorig jaar op deze camping gestaan, zelfde indruk als jou, alleen vond ik de herrie 's avonds van de aanliggende campings soms wat storend.
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Languedoc/Rousillion camping Blue Bayou
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2014, 09:07:07 am »

In welke plaats ligt deze camping?
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Languedoc/Rousillion camping Blue Bayou
« Reactie #3 Gepost op: augustus 18, 2014, 12:42:20 pm »

Valras-Plage. Wij hadden plek 45, vrij rustig.
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Languedoc/Rousillion camping Blue Bayou
« Reactie #4 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:40:03 pm »

Ik stond op plekje 240, net naast het hek naar het strand, rechts als je de camping af liep. 'S nachts wel eens wat dronken onverlaten die te beroerd waren om om te lopen en dan over het hek heen klommen (soms ook vielen :#)
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: Languedoc/Rousillion camping Blue Bayou
« Reactie #5 Gepost op: mei 09, 2015, 05:07:23 pm »

Wij hebben in de meivakantie een week op deze vakantie gestaan. Wat erg prettig aan deze camping is, is dat hij pal aan zee ligt, bereikbaar via een kort wandelpad. En ook nog een leuk zwembad heeft. Wat ik een groot nadeel vond waren de enorme hoeveelheden muggen. En wij werden in het voorseizoen al gek van de herrie van het animatie-team van de nabij gelegen camping, kun je nagaan hoe dat in het hoogseizoen is. Verder ben ik geen grote fan van campings met rechte geasfalteerde wegen en een grote hoeveelheid mobile homes, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Languedoc/Rousillion camping Blue Bayou
« Reactie #6 Gepost op: mei 09, 2015, 06:39:12 pm »

Wat leuk om in de meivakantie naar Zuid-Frankrijk te gaan! Muggen waren er helemaal niet toen wij er waren (zomer) maar toen stond er ook redelijk veel wind. In de zomervakantie heeft de camping zelf een (best wel leuk) avondprogramma, hoor je de buren niet  :#

Ook wij houden meer van natuurlijke campings, maar ik heb er nog geen gevonden in Zuid-Frankrijk of Noord-Spanje aan zee en met leuk zwembad (glijbaan!) dus wie de tip heeft??? Dit jaar L Amfora. Alles recht toe recht aan, maar wel grote plekken, leuk zwembad en aan zee. De knusse campings zoeken we wel weer op de heen- en terugweg O0
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal