Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau  (gelezen 2033 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Gepost op: augustus 23, 2018, 09:09:32 am »


Wat een mooie (terassen)camping is dit!! Sommige plaatsen hadden echt een prachtig uitzicht. Camping plaatsen liggen op hetzelfde niveau als het restauran, dus je hoeft als kampeerder niet veel te klimmen.  Sanitar was netjes, gebouw 1 was wat luxer dan gebouw 1 en heeft ook wat ruimere douches wat voor moeders met jonge kinderen erg handig is!
Beethe8saai aangekleed restaurant maar het eten is prima en het personeel erg aardig. 

Camping zag er prima uit, personeel is echt heel vriendelijk. Voor de kinderen ook genoeg te doen net zoals in de omgeving. We hebben fijn kunnen wandelen vanaf de camping.
Aanrader!!

   * Vriendelijkheid personeel:9
    * Sanitair:7
    * Schoonheid van de camping zelf:9
    * Animatie team:8
    * Voorzieningen:8
    * Eet gelegenheden op de camping:8
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.171
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2018, 09:14:01 am »

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2018, 09:30:19 am »

Dank je wel voor de recensie en aanvulling. Uiteraard staat ook deze camping op onze overzichtskaart
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Inge

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 65
  • Nog 'n paar maandjes - trotse eigenaar Jamet Easy
Re: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Reactie #3 Gepost op: augustus 30, 2018, 11:52:58 am »

Wat een mooie (terassen)camping is dit!! Sommige plaatsen hadden echt een prachtig uitzicht. Camping plaatsen liggen op hetzelfde niveau als het restauran, dus je hoeft als kampeerder niet veel te klimmen.  Sanitar was netjes, gebouw 1 was wat luxer dan gebouw 1 en heeft ook wat ruimere douches wat voor moeders met jonge kinderen erg handig is!
Beethe8saai aangekleed restaurant maar het eten is prima en het personeel erg aardig. 

Camping zag er prima uit, personeel is echt heel vriendelijk. Voor de kinderen ook genoeg te doen net zoals in de omgeving. We hebben fijn kunnen wandelen vanaf de camping.
Aanrader!!

   * Vriendelijkheid personeel:9
    * Sanitair:7
    * Schoonheid van de camping zelf:9
    * Animatie team:8
    * Voorzieningen:8
    * Eet gelegenheden op de camping:8

Ik zag je recensie op vouwwagenforum. Deze camping staat evt. ook op ons lijstje voor volgend jaar - dus reacties zijn altijd leuk om te lezen. Mag ik een vraagje stellen??? Hoe ver was de eerste "natuurwater" gelegenheid van deze camping? Weet dat de camping niet meteen aan een rivier ligt, maar is dat te lopen of is dat te ver of ....? (onze jongens zijn echte waterratten en dan het liefst nog in natuurwater - en onze hond gaat altijd mee; dus camping aan het water is wel heeeeerlijk).
Gelogd

ellennul10

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 66
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Tuareg Tent & Trailer
Re: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Reactie #4 Gepost op: augustus 30, 2018, 03:26:20 pm »

We willen graag nog een keer terug naar de Drome, voor volgend jaar zijn alle opties nog open.... Hoewel ik wat meer van eenvoudige natuurcampings hou, vind ik de recensies (en het uitzicht) er heel fijn uit zien. Is deze camping ook geschikt voor tieners (dan 16 en 17), of vooral voor jonge kinderen?
Gelogd

DrLivingstone

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 473
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Exclusive
    • MTBTrails
Re: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Reactie #5 Gepost op: augustus 30, 2018, 08:21:14 pm »

We willen graag nog een keer terug naar de Drome, voor volgend jaar zijn alle opties nog open.... Hoewel ik wat meer van eenvoudige natuurcampings hou, vind ik de recensies (en het uitzicht) er heel fijn uit zien. Is deze camping ook geschikt voor tieners (dan 16 en 17), of vooral voor jonge kinderen?
Dan zou je eens naar Huttopia moeten kijken in Dieulefit
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Reactie #6 Gepost op: september 03, 2018, 06:10:24 pm »

Ik zag je recensie op vouwwagenforum. Deze camping staat evt. ook op ons lijstje voor volgend jaar - dus reacties zijn altijd leuk om te lezen. Mag ik een vraagje stellen??? Hoe ver was de eerste "natuurwater" gelegenheid van deze camping? Weet dat de camping niet meteen aan een rivier ligt, maar is dat te lopen of is dat te ver of ....? (onze jongens zijn echte waterratten en dan het liefst nog in natuurwater - en onze hond gaat altijd mee; dus camping aan het water is wel heeeeerlijk).


De rivier ligt vlakbij de camping. Is de berg af rijden, linksaf bij bruggetje en dan de 3e bocht rechts parkeren. Dus zeg maar zo'n 10 min rijden. Lopen kan in principe maar dat is te steil en zou ik niet doen. Dan ben je echt stuk :# Wij zijn ook naar een zwemmeer geweest, Lac Des Ondes. 45 minuten rijden maar zo de moeite waard!! Alleen de route er naar toe al idd al een verademing!! Bij het meer zijn fijne faciliteiten! Wij hebben daar een hele dag fijn vertoefd!
« Laatst bewerkt op: september 03, 2018, 06:14:55 pm door superkoe32 »
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Reactie #7 Gepost op: september 03, 2018, 06:13:01 pm »

We willen graag nog een keer terug naar de Drome, voor volgend jaar zijn alle opties nog open.... Hoewel ik wat meer van eenvoudige natuurcampings hou, vind ik de recensies (en het uitzicht) er heel fijn uit zien. Is deze camping ook geschikt voor tieners (dan 16 en 17), of vooral voor jonge kinderen?

Ze doen best veel voor die leeftijd zoals boogschieten, vuurtje stoken en regelmatig gaan ze met de jongeren naar een stukje grasveld wat verder weg om dat gezellig te chillen een om in de buitenlucht te blijven slapen. Er werd ook veel gevoetbald bij het voetbal veldje/kooi.

Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.560
Re: F, Drome,Poet Celard; Camping Yelloh Village Les Couspeau
« Reactie #8 Gepost op: september 03, 2018, 10:54:27 pm »

Dan zou je eens naar Huttopia moeten kijken in Dieulefit

En Dieulefit zelf niet vergeten, leuk en vriendelijk streekstadje.
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal