Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Plankjes onder de poten  (gelezen 10607 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wezenveld

  • Gast
Re: Plankjes onder de poten
« Reactie #15 Gepost op: april 22, 2013, 11:42:52 am »

Onder onze Trigano Chantilly hebben wij nog nooit extra plankjes hoeven zetten. Onder en aan de pootjes vast  zitten namelijk al een soort schoteltjes als die Ccindy heeft afgebeeld. We zijn nooit weggezakt.
Gelogd

vdirk

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 45
  • Merk Vouwwagen: Trigano Chantilly
Re: Plankjes onder de poten
« Reactie #16 Gepost op: april 22, 2013, 02:47:40 pm »

Dankjewel, helemaal duidelijk!
Gelogd
To klap or not to klap, that is not a question!

hurenkam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Jametic Blue Style 2013
Re: Re: Plankjes onder de poten
« Reactie #17 Gepost op: april 22, 2013, 03:34:27 pm »

Ja, daarom doe ik het ook. waarom wordt er getwijfeld aan iets, wat vooraf al vrij duidelijk en logisch is?
Wij maken op het werk (R&D) nog wel eens een grap over: "In theorie zijn theorie en praktijk gelijk, echter in de praktijk wil dat nog wel eens verschillen".
Met andere woorden, soms blijken dingen in de praktijk wel eens anders uit te pakken dan de theorie doet vermoeden, ik denk dat de vraagsteller daarom graag bevestigd wilde zien dat een en ander in de praktijk ook daadwerkelijk is voorgevallen, en niet slechts gebaseerd is op een theoretisch onderbouwde aanname.

Meer concreet, wij hebben dit weekend onze jametic eens geprobeerd, en ik ben daarbij de plankjes onder de (bed)pootjes compleet vergeten. Ondanks dat heb ik nergens aan kunnen merken dat het verschil heeft gemaakt. Pootjes waren wel een centimeter weggezakt, toch leek dat geen (zichtbare) invloed te hebben op de strak afgespannen tent, of het slaapcomfort. Desalniettemin heb ik me voorgenomen om ze volgende keer toch maar eens eronder te leggen ;-)

Mark.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2013, 06:26:48 pm door hurenkam »
Gelogd

vdirk

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 45
  • Merk Vouwwagen: Trigano Chantilly
Re: Plankjes onder de poten
« Reactie #18 Gepost op: april 22, 2013, 04:52:21 pm »

Onder onze pootjes van de vouwwagen zelf (de ijzeren uitdraaisteunen) leg ik wel houten plaatjes, het ging me puur om de poten van het bed. Daar zitten al van die witte schoteltjes onder die Ccindy liet zien, en daar heeft ie het 2 jaar prima op gehouden. Was gewoon benieuwd naar jullie ervaringen daarmee!
Gelogd
To klap or not to klap, that is not a question!

wezenveld

  • Gast
Re: Plankjes onder de poten
« Reactie #19 Gepost op: april 23, 2013, 09:46:37 pm »

Precies! Onder de uitdraaisteunen inderdaad wel, maar onder de bedsteunen geen extra plankjes.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.335
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Plankjes onder de poten
« Reactie #20 Gepost op: april 23, 2013, 09:48:45 pm »

Dit zou ik echt niet durven met het gewicht wat op onze pootjes komt.
Dan zou ik niet rustig slapen denk ik.
Nee ik hou het p onze plankjes.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal