Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Past het tussenstuk (de tentverlenging) van Jamet op een Trigano?  (gelezen 1852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarjanH

  • Gast
Past het tussenstuk (de tentverlenging) van Jamet op een Trigano?
« Gepost op: juni 24, 2013, 09:56:21 am »

Beste leden,

daar Jamet en Trigano uit dezelfde fabriek komen en veel types met elkaar overeenkomen, vroeg ik mij af of het tussenstuk (het deel waarmee de voortent verlengd kan worden) van een Jamet (in dit geval type Louisiana - 1998) mogelijk ook zou passen op een Trigano (Chantilly - 1995)?

Ik ken helaas de ritsmaat van de tentverlenging voor de Jamet Louisiana niet (de buizen zullen denk ik geen probleem zijn, want deze zouden wij kunnen aanpassen). Weet iemand de ritslengte en of het beginpunt gelijk is (links of rechts beginnend aan het slaapgedeelte?) met die van een Trigano rits?

Mocht deze tentverlening niet passen is er dan mogelijk van een ander type Jamet het extra tussenstuk geschikt, want ik weet niet precies met welk type ik de Trigano Chantilly moet vergelijken?
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Past het tussenstuk (de tentverlenging) van Jamet op een Trigano?
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2013, 08:11:08 pm »

Ik vermoed van niet: weliswaar van hetzelfde concern, maar op een aantal gebieden zijn er toch wel afwijkingen.

Bedenk ook dat het een frans concern is... Standaardisatie is vaak ver te zoeken:o)
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

MarjanH

  • Gast
Re: Past het tussenstuk (de tentverlenging) van Jamet op een Trigano?
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2013, 11:49:50 pm »

Ik moet eerst maar even proberen ook te achterhalen of de ritsen gelijkwaardig zijn. Het verlengingsstuk zelf komt qua maat aardig overeen weet ik inmiddels.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal