Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Welke Trigano heb ik?  (gelezen 2034 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuscani

  • Gast
Welke Trigano heb ik?
« Gepost op: augustus 02, 2013, 01:36:27 am »

Beste,

Ik zou graag willen weten welk model Trigano vouwwagen ik nu precies heb. We hebben hem enkele jaren geleden gekregen, maar wegens omstandigheden er nooit mee op vakantie geweest. Onlangs heb ik voor het eerst mijn vakantie door gebracht op een camping (in een tent), en dit is me zo goed mee gevallen dat ik de vouwwagen zou willen oplappen om in het vervolg te kunnen gebruiken.

Heb de Trigano vandaag opgezet om te bekijken of hij nog bruikbaar is, maar ik denk niet dat ik hem op de juiste manier heb kunnen opzetten. Aangezien ik een hoop palen over had waarvan ik niet weet waar deze moeten komen. Vandaar wou ik een handleiding oid opzoeken, maar ik weet de modelnaam niet. Heb honderden foto's van Trigano vouwwagens bekeken maar heb nergens dezelfde gevonden. Ben op de wagen zelf wel een nummer tegen gekomen (VGL3LN00000010129) maar daar ben ik ook niet veel wijzer van geworden. Het enige wat ik weet is dat het een aardig oud beestje is, aangezien op de darm van het kookfornuis staat dat deze vervangen diende te worden voor 1985.
Hier enkele foto's:













Bij voorbaat dank!
Gelogd

Tuscani

  • Gast
Re: Welke Trigano heb ik?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:23:32 pm »

Niemand geen idee? Zit overigens een AL-KO onderstel op en hij is ongeremd.

Bvd,
Gelogd

Eli

  • Gast
Re: Welke Trigano heb ik?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 07, 2013, 07:20:56 pm »

Geen idee, aan de kleurstelling te zien lijkt het jaren 70. Overigens heeft Trigano nog steeds hetzelfde zeil in de wagenbak liggen (houtprintje). Moet een enorm grote partij zijn geweest  :J
Maar geweldig dat je zo'n wagen weer een tweede kans geeft, ik denk dat je veel enthousiaste reacties zult krijgen. Zo te zien is het opzetten inderdaad niet helemaal volgens de regels. Trigano heeft bij onze nieuwe Alpha ook geen opzetinstructie geleverd, schijnt niet te bestaan. Company-beleid  :? Succes met je zoektocht.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal