Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Toch weer klappen!  (gelezen 21874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanneman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Toch weer klappen?
« Reactie #45 Gepost op: april 09, 2016, 11:16:19 pm »

Gefeliciteerd!
Veel plezier met (weer) klappen ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Toch weer klappen?
« Reactie #46 Gepost op: april 09, 2016, 11:46:25 pm »

Hartelijk gefeliciteerd. Welke kleurstelling?
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Toch weer klappen?
« Reactie #47 Gepost op: april 10, 2016, 06:56:29 am »

Gefelicteerd, en het onderwerp "Toch weer klappen? "  mag worden omgezet naar "Toch weer klappen!"  :>
Gelogd

kooshof

  • Gast
Re: Toch weer klappen?
« Reactie #48 Gepost op: april 10, 2016, 11:01:05 am »

Bedankt allemaal!
De Jamet Jameta is er in één uitvoering: veel wit, met grijze en zwarte accenten.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Toch weer klappen?
« Reactie #49 Gepost op: april 10, 2016, 11:07:20 am »

Laat je je ervaringen met de Jameta horen? Ik hoor er sterk wisselende verhalen over, dus ben wel benieuwd.
Gelogd

kooshof

  • Gast
Re: Toch weer klappen?
« Reactie #50 Gepost op: april 10, 2016, 11:09:16 am »

Gefeliciteerd, een weloverwogen keus zo te lezen.  Heel veel plezier gewenst.
Wat betreft de informatie over de Jameta,  er ligt een forum voor je open ;) deel vooral de ervaringen  :J

Tja, en zoals hiervoor ook al gezegd, we houden van 4 -8 mei jubileum klapweekend  :J

Ik voel ineens een zware verantwoordelijkheid op mijn schouders rusten...  :)

Dat klapweekend zullen we vermoedelijk niet halen. De dealer ging zijn best doen om via de importeur een Jameta 'omstreeks 5 mei' te leveren. Maar of dat gaat lukken kon hij niet zeggen - en dan wordt 't een week of twee weken later... Als de vouwwagen er op tijd is, dan lijkt het ons inderdaad wel leuk om het klapweekend aan te doen. Is er een sluitingstermijn voor de aanmelding?
Gelogd

kooshof

  • Gast
Re: Toch weer klappen?
« Reactie #51 Gepost op: april 10, 2016, 11:10:27 am »

Laat je je ervaringen met de Jameta horen? Ik hoor er sterk wisselende verhalen over, dus ben wel benieuwd.

Oei...
Ik ben wel benieuwd naar die 'sterk wisselende verhalen'
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Toch weer klappen?
« Reactie #52 Gepost op: april 10, 2016, 01:42:48 pm »

Ik voel ineens een zware verantwoordelijkheid op mijn schouders rusten...  :)

Dat klapweekend zullen we vermoedelijk niet halen. De dealer ging zijn best doen om via de importeur een Jameta 'omstreeks 5 mei' te leveren. Maar of dat gaat lukken kon hij niet zeggen - en dan wordt 't een week of twee weken later... Als de vouwwagen er op tijd is, dan lijkt het ons inderdaad wel leuk om het klapweekend aan te doen. Is er een sluitingstermijn voor de aanmelding?

Er is geen sluitingstermijn vol is vol, ik heb begrepen dat er nog plaatsen zijn dus mocht de vouwwagen op tijd geleverd worden gewoon even bellen met de camping!!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

kooshof

  • Gast
Re: Toch weer klappen!
« Reactie #53 Gepost op: april 10, 2016, 03:42:11 pm »

Okee, we houden het in de gaten
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Toch weer klappen!
« Reactie #54 Gepost op: april 11, 2016, 09:14:31 am »

Oei...
Ik ben wel benieuwd naar die 'sterk wisselende verhalen'
Heb vorig jaar met iemand gesproken op de camping die deze net had en er veel problemen mee had. En daarom hem van plan was weer te verkopen. Details weet ik helaas niet meer.
« Laatst bewerkt op: april 11, 2016, 09:18:34 am door Drikusniet »
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Toch weer klappen!
« Reactie #55 Gepost op: april 11, 2016, 10:44:08 am »

Ik heb op fora ook verschillende berichten gehoord, ik zou je daarom juist aanraden om z.s.m. met de wagen te gaan klappen in Nederland, dan kan je goed zien of alles in orde is.
Voordeel van het klapweekend is dat ervaren klappers je vouwwagen kunnen bekijken op gebreken..... :# Of je dat wilt is een tweede, ik ben benieuwd naar onze "nieuwe" Europa Camper.... die gaan we de 28e halen.....
Gelogd

kooshof

  • Gast
Re: Toch weer klappen!
« Reactie #56 Gepost op: april 11, 2016, 12:18:55 pm »

Het gaat om een splinternieuwe vouwwagen, dus ik ga ervan uit, dat alles in orde is. En zo niet, dan terug naar de dealer. Een weekendje in Nederland om uit te proberen is sowieso een prima idee, waren we eigenlijk al van plan. Als het lukt, misschien inderdaad het klapweekend; als we de wagen op tijd hebben, zijn alle 'ervaren klappers' dan van harte welkom om onze nieuwe aanwinst te bewonderen (of te bekritiseren, mag ook), alleen niet allemaal tegelijk...  :)

Er is trouwens wel sprake van een probleem met de Jameta 2016; het in de folder zo geprezen 'zwarte frame met poedercoating' ziet er inderdaad prachtig uit, maar in de praktijk blijkt die zwarte coating niet erg duurzaam. Al na één keer uitklappen, met bijbehorend uitschuiven van de stokken van het tentframe, blijkt de lak van de 'binnenste' stokken daar niet tegen bestand: de zwarte poedercoating verdwijnt op verschillende plekken, lelijke beschadigingen in het toch zo fraaie zwart achterlatend.

Volgens de dealer heeft de fabriek dat probleem onderkend en wordt de wagen sinds kort niet meer met die poedercoating geleverd. Wagens die de fabriek al verlaten hebben, worden alsnog 'omgebouwd'.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Toch weer klappen!
« Reactie #57 Gepost op: april 11, 2016, 03:32:50 pm »

Het gaat om een splinternieuwe vouwwagen, dus ik ga ervan uit, dat alles in orde is. En zo niet, dan terug naar de dealer. Een weekendje in Nederland om uit te proberen is sowieso een prima idee, waren we eigenlijk al van plan. Als het lukt, misschien inderdaad het klapweekend; als we de wagen op tijd hebben, zijn alle 'ervaren klappers' dan van harte welkom om onze nieuwe aanwinst te bewonderen (of te bekritiseren, mag ook), alleen niet allemaal tegelijk...  :)

Er is trouwens wel sprake van een probleem met de Jameta 2016; het in de folder zo geprezen 'zwarte frame met poedercoating' ziet er inderdaad prachtig uit, maar in de praktijk blijkt die zwarte coating niet erg duurzaam. Al na één keer uitklappen, met bijbehorend uitschuiven van de stokken van het tentframe, blijkt de lak van de 'binnenste' stokken daar niet tegen bestand: de zwarte poedercoating verdwijnt op verschillende plekken, lelijke beschadigingen in het toch zo fraaie zwart achterlatend.

Volgens de dealer heeft de fabriek dat probleem onderkend en wordt de wagen sinds kort niet meer met die poedercoating geleverd. Wagens die de fabriek al verlaten hebben, worden alsnog 'omgebouwd'.
Ik weet niet welke dealer hebt gesproken maar dit verhaal heb ik ook van de dealer gehoord waar wij onze Jamet vandaan hebben. het ziet er schitterend uit met de zwarte stokken. Dus opzetten maar dan ook nooit meer afbreken  ::) Hij levert ze ook met de normale "oude" stokken uit.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Toch weer klappen!
« Reactie #58 Gepost op: april 11, 2016, 04:06:39 pm »

Het gaat om een splinternieuwe vouwwagen, dus ik ga ervan uit, dat alles in orde is. En zo niet, dan terug naar de dealer. Een weekendje in Nederland om uit te proberen is sowieso een prima idee, waren we eigenlijk al van plan. Als het lukt, misschien inderdaad het klapweekend; als we de wagen op tijd hebben, zijn alle 'ervaren klappers' dan van harte welkom om onze nieuwe aanwinst te bewonderen (of te bekritiseren, mag ook), alleen niet allemaal tegelijk...  :)

Er is trouwens wel sprake van een probleem met de Jameta 2016; het in de folder zo geprezen 'zwarte frame met poedercoating' ziet er inderdaad prachtig uit, maar in de praktijk blijkt die zwarte coating niet erg duurzaam. Al na één keer uitklappen, met bijbehorend uitschuiven van de stokken van het tentframe, blijkt de lak van de 'binnenste' stokken daar niet tegen bestand: de zwarte poedercoating verdwijnt op verschillende plekken, lelijke beschadigingen in het toch zo fraaie zwart achterlatend.

Volgens de dealer heeft de fabriek dat probleem onderkend en wordt de wagen sinds kort niet meer met die poedercoating geleverd. Wagens die de fabriek al verlaten hebben, worden alsnog 'omgebouwd'.
Niet te druk om maken denk ik. Wat denk je van de bruine lak op de Holtkamper stokken? Gaat er ook net ze snel af. Hoort er gewoon bij. Maar inderdaad, mooier wordt het er niet op. HK gebruikt nu ook RVS geloof ik.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Gait

  • Gast
Re: Toch weer klappen!
« Reactie #59 Gepost op: april 12, 2016, 11:57:05 am »

Toch irriteerde ik me eraan bij de Camplet. Als de stokken in de fabriek inwendig worden afgebraamd hoeft dat helemaal niet te gebeuren. De Alpha heeft verzinkt stalen stokken en dat bevalt beter
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal