Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Fietsen mee op de Trigano Alpha en Itinea  (gelezen 1116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bert1980

  • Gast
Fietsen mee op de Trigano Alpha en Itinea
« Gepost op: juni 27, 2022, 05:09:50 pm »

Wij speelden al een tijdje met de gedachte, maar nu is het er dan toch van gekomen, we hebben weer iets aangepast/toegevoegd aan de Alpha.  :>

In eerste instantie reden wij altijd met de optionele afdekhoes op de vouwwagen. (en ja, deze vangt wat wind en bolt dus op aan de achterzijde van de vouwwagen :J)
Eigenlijk vond ik dat maar niets, maar ik was daarmee wel éxtra zeker van de waterdichtheid van de vouwwagen, dus deden we het maar zo.

We hebben wel eens twee slaapmatten opgerold onder de hoes gestopt omdat onze auto destijds zo vol was, maar verder was het tijdens de vakantie eigenlijk meer last dan voordeel.
Kortgezegd, we kunnen dus wel zonder die afdekhoes tijdens de vakantie. Scheelt ook weer wat kilo's.

Nu de kinderen wat groter worden en wij er dus samen wat makkelijker op uit kunnen en willen gaan, wilden we toch graag onze 2 fietsen mee.
Online op zoek gegaan naar de juiste fietsdragers, want het was wel van belang dat ze niet van de vouwwagen gehaald hoefden te worden wanneer we deze zouden open klappen.

We hebben (toevallig) niet twee exact dezelfde gescoord, dus ik kan jullie hierbij melden dat deze twee typen prima passen zonder aanpassingen aan de vouwwagen:

Thule Proride 591
Thule Proride 598

Let er uiteraard wel op, dat het gewicht van de dragers, maar ook dat van de fietsen van invloed is op het totaalgewicht van de vouwwagen.  I:

Geen idee of iemand hier al eens foto's had gedeeld, maar hierbij het resultaat:

Op de laatste foto zie je dat beide typen fietsdragers in ingeklapte toestand mooi binnen de imperial vallen.
« Laatst bewerkt op: juni 27, 2022, 05:12:38 pm door Bert1980 »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Fietsen mee op de Trigano Alpha en Itinea
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2022, 07:19:31 pm »

Netjes zo :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal