Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Gaatjes stokjes voorkant bij gebruik luifel  (gelezen 2152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tupp

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 93
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2.1 (2022)
Re: Gaatjes stokjes voorkant bij gebruik luifel
« Reactie #15 Gepost op: augustus 16, 2022, 07:01:21 pm »

Dat vind ik wel het voordeel van de luifel van de Odyssee: hij staat mooi strak. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij mrt een regenbui ook prima blijft staan. Bij onze oude Jamet Louisiana kwamen er bij een flinke bui ook flinke zakken. Als er dus kans was op regen en we de camping af gingen, moesten we het doek losmaken. En dan vielen er vaak stokken tussenuit. Kortom: na 1 vakantie de luifel niet meer gebruikt.
Terwijl we er deze vakantie echt al veel onder hebben gezeten. Dat hij wellicht op 2 hoekpunttjes niet 100% waterdicht is, neem ik voor lief. Ik hoef niet per se precies onder 1 van die 2 gaatjes te zitten, ten slotte. Er blijft dus genoeg droge ruimte over. Is het niet onder de luifel, dan wel onder de voortent.
Mijn man kookt, om voor mij onduidelijke redenen, liever in de voortent dan onder de luifel. Dus ook geen zorg dat de keuken nat wordt. Daar kan de nieuwe Odyssee-keuken namelijk niet tegen. Dat vind ik ernstiger dan een druppende zonneluifel.
Gelogd
Na een paar jaar testkamperen in een bejaarde Jamet Louisiana, overgestapt op een gloednieuwe Trigano Odyssee.
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal