Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: dandy verbouwing  (gelezen 12902 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vouwwaggel

  • Gast
Re:dandy verbouwing
« Reactie #15 Gepost op: september 07, 2010, 09:26:27 pm »

Hoe bevalt de Dandy? Is dit ook type Delta? Wij zijn sinds dit voorjaar in het bezit van deze bijzonder mooie vouwwagen. Hij is helemaal gepimpt. (binnenkant plus zeil) van het winter is het onderstel aan de beurt.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:dandy verbouwing
« Reactie #16 Gepost op: september 07, 2010, 11:15:52 pm »

Hier maar even een paar crappy telefoon pics.... Aangezien ik de batterijen leeg had van m'n fujifilm!





Vanavond voor t eerst zelf de Dandy op gezet  8) Viel mij mee in mijn eentje! alles gaat vrij vlot en makkelijk gelukkig! De voortent heb ik nog niet op gezet aangezien ik eerst de vw zelf wou schoonmaken en wat dingetjes verbeteren.

Ow jah kenteken plaat is nog even een iligali aangezien ik zelf er nog geen heb laten maken wat nog wel in de planning staat aangezien ik geen zin in een bekeuring heb!



Ben ik de enigste die geen foto zie???
Gelogd
Jevipro

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:dandy verbouwing
« Reactie #17 Gepost op: september 07, 2010, 11:16:43 pm »

Zo maar eens even tijd gemaakt om even met de dandy bezig te gaan  :)

Zitbank en slaapgedeelte:

Bank aan de andere kant:

Bed aan de andere kant:

Keukentje + kastjes:










ook hier zie ik niks en ik vindt het juist zo leuk
Gelogd
Jevipro

muis

  • Gast
Re:dandy verbouwing
« Reactie #18 Gepost op: september 07, 2010, 11:22:59 pm »

Nee, dat klopt. Het was een prive album en blijkbaar zijn de foto's uit dat album weg. Dit lid komt niet zo heel vaak op het forum, heb al een pb gestuurd voor vervangende foto's
Gelogd

muis

  • Gast
Re:dandy verbouwing
« Reactie #19 Gepost op: september 07, 2010, 11:24:25 pm »

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,4956.0.html#lastPost Hier staan onderaan een aantal links over de Dandy.
Gelogd

der ghopmeister

  • Gast
Re:dandy verbouwing
« Reactie #20 Gepost op: augustus 13, 2011, 07:25:08 am »

Zo kuch kuch.... Beetje stoffig hier want ben echt al een hele tijd niet online geweest :o :o :o :o

Inmiddels is er aan de dandy niet veel verandert op een paar kleine details na dan :# De Dandy bevalt echt SUPER goed en we willen niet anders weer :K
De rode Vw Polo op de 1e foto heb ik niet meer helaas want die werd te slecht om nog op te gaan knappen :N daarvoor in de plaats is een zelfde Vw Polo terug gekomen alleen is dit de facelift van de oude.



De foto's die hier eerst stonden ben ik op de een of andere vage manier door photobucket kwijt en ook zij konden niets meer voor me betekenen helaas.... Maar hij staat momenteel weer te luchten en dus kan ik wel weer een paar nieuwe foto's maken en die hier plaatsen :J

« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2011, 09:35:55 pm door der ghopmeister »
Gelogd

der ghopmeister

  • Gast
Re:dandy verbouwing
« Reactie #21 Gepost op: augustus 13, 2011, 11:35:29 am »

De maten van onze Dandy Designer zijn:

Ingeklapt:
2.00 mtr lang (zonder dissel)
1.80 mtr breed (extra spiegeltje is wel handig met een kleinere auto)
Gewicht: 400kg (geremd)

Uitgeklapt:
2.00 mtr lang
4.10 mtr breed
2.20 mtr hoog (buitenkant)
1.85 mtr hoog (binnenkant)

Slaapplek aan de rechterzijde (kan ook een bank van gemaakt worden zie foto 1)
1.95 mtr x 1.15mtr

Slaaplek aan de linkerzijde:
1.95 mtr x 1.25 mtr

Aan de linkerzijde zit ook een vaste zitbank met daaronder een ruime opbergplaats.

Verder zit er nog een keukenblokje in met een (helaas niet orgineel) 3 pits gasstel met een wasbakje en daaronder een kleine la  rechts daar naast een kastje met een neerklapbaar deurtje/klepje wat je als tafeltje kunt gebruiken.

Daaronder zitten 2 opbergkastjes met schuifdeurtjes. Het wasbakje met gasstel pak je in een geheel van het keukenblokje af als je de Dandy inklappen gaat en het kastje daaronder kun je in elkaar vouwen.

Het Gasstel zet je op de vloer en dan klap je zo de slaapvertrekken er overheen met daarover weer het dak en klaar ben je weer om te vertrekken :)

















Voor de mensen die willen weten hoe het in elkaar zit maak ik straks ff wat foto's van de stangen etc (of dat doe ik even tijdens het in klappen)
Gelogd

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:dandy verbouwing
« Reactie #22 Gepost op: augustus 14, 2011, 03:46:11 pm »

Grappig, ik had ook nooit van dit merk gehoord, tot afgelopen week. De eigenaars van Camping au Mica hebben er ook een namelijk. Ze lieten de oude folder zien en het is een prachtig ding!
Gelogd

der ghopmeister

  • Gast
Re:dandy verbouwing
« Reactie #23 Gepost op: augustus 14, 2011, 09:37:32 pm »

Het is ook echt een leuk ding heb de afgelopen 2 weken al 2x de vraag gehad of ik m niet verkopen wou.... Dacht t ff niet zeg :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal