Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: knutselen aan de trigano odyssee  (gelezen 3411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joanne

  • Gast
knutselen aan de trigano odyssee
« Gepost op: augustus 08, 2010, 10:28:49 pm »

hallo iedereen

we hebben een trigano odyssee gekocht uit 2000. we zijn er heel erg blij mee  :#

echter, we willen graag wat dingen zelf aanpassen en hebben het ook wel eerder gezien, maar geen ervaring.

 er zitten geen lattenbodems in en we willen er dus twee inzetten; zou moeten kunnen, maar dan willen we dat boven
de bergruimte ook met drukveer doen. We hebben het wel eens gezien. Ik heb al andere topics gelezen over andere systemen,
maar dat trekt ons eigenlijk niet...
IEMAND ERVARING? We willen graag weten bijvoorbeeld of er net als bij de nieuwe versie de tent meegeklapt kan worden zodat je nog bij je spullen kunt in de kratjes als je onderweg bent? mijn man is vrij handig en technisch ingesteld.

en dan nog wat. Er zit geen kuipzeil bij deze oudere versie. Is er iemand die weet of je een los kuipzeil kan kopen en dan er ritsen
aan kunt (laten) zetten?

Wie heeft er vaste verlichting in de klapper en hoe en waar gemonteerd?
Bedankt alvast!!

groetjes Joanne
Gelogd

Fam de Meijer

  • Gast
Re:knutselen aan de trigano odyssee
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2010, 10:13:17 pm »

Hallo, wij hebben een odysee uit 1999 waarin de vorige eigenaar een latte bodem heeft gemaak, maar omdat er een zwaar ijzer frame omzat heb ik er dit jaar zelf een nieuwe ingemaakt. Ik heb bij ikea een latte bodem gekocht van 140 x 200 en een matras van 14 cm dik.
Als je wil weten hoe het er in is gemaakt mail me dan even je telefoon nummer dan kan ik het uitleggen dat is misschien duidelijker dan het hier omschijven.
mijn e-mail adres is jldemeijer@gmail.com
Gelogd

Sidecarmaniac

  • Gast
Re:knutselen aan de trigano odyssee
« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2010, 01:10:53 am »

Hallo, wij hebben een odysee uit 1999 waarin de vorige eigenaar een latte bodem heeft gemaak, maar omdat er een zwaar ijzer frame omzat heb ik er dit jaar zelf een nieuwe ingemaakt. Ik heb bij ikea een latte bodem gekocht van 140 x 200 en een matras van 14 cm dik.
Als je wil weten hoe het er in is gemaakt mail me dan even je telefoon nummer dan kan ik het uitleggen dat is misschien duidelijker dan het hier omschijven.
mijn e-mail adres is jldemeijer@gmail.com
Het is misschien wel leuk om daarvan foto's te plaatsen op het forum?
Gelogd

joanne

  • Gast
Re:knutselen aan de trigano odyssee
« Reactie #3 Gepost op: augustus 13, 2010, 10:36:21 pm »

uitleg zou fijn zijn en duidelijke foto's ook bijvoorbeeld van de scharnierpunten e.d. ik zal je het telefoonnummer van mijn man mailen.

groetjes Joanne
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal