Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: http://www.vouwwagenclub.info.  (gelezen 32937 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.156
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
http://www.vouwwagenclub.info.
« Gepost op: mei 27, 2007, 01:42:06 pm »

Ja ja ik ben nu een jaartje bezig met http://www.vouwwagenclub.info.
29 mei ging de domein naam www.vouwwagenclub.info de lucht in.
Een jaar geleden had mijn hosting bedrijf pcextreme een mooie aanbieding.
Een .info domein voor 3 euro een heel jaar lang.
Toen had ik net een klapkar gekocht en was lid van de yahoo mailgroep nu nog trouwens.
Maar ik vind zelf een forum makkelijker en overzichtelijker dus ik dacht kom laat ik het domein www.vouwwagenclub.info claimen en er een forum opzetten.


Doelstelling
Een club mensen creëren die elkaar kunnen helpen met aanpassingen en problemen die je tegenkomt bij een vouwwagen en het kamperen.
Dus wil je je oriënteren of een vouwwagen iets voor je is hier zul je welkom zijn.


Wat is er tot nu toe bereikt.
Op dit moment telt het forum 66 leden hiervan zijn er onveer 15 actief en posten er ongeveer 10 leden af en toe een topic.
Onze top poster is Nel.
Tja je bent mod of niet ;)

De top 10 op dit moment
    
nel 196
Alex 118
lucienne 12
Veer 3
Sandra   3
Bertels   2
Paul Rustige 2
Camping Sport de Wit 2
mr4hughz 2
Astrid    1


Ga zo door zou ik zeggen.
We hebben ongeveer 1500 unieke bezoekers per maand en zijn stijgende.

Wat wil ik nog bereiken.

  • Natuurlijk gezellige leden die veel bijdragen.
  • Betere nieuws voorziening.
  • Mooiere portal
  • Eigen hosting (we draaien nu nog op www.fortuin.info)Dit zal trouwens niet lang meer zijn dankzij de reclame inkomsten.
  • Een leden sectie.
  • Misschien een klapweekend voor onze leden (De eerste voorstel was hier nu al voor gedaan dus wie weet)
  • Meer mensen die artikelen/nieuws willen schrijven.

Wil iets toevoegen dat kan hier
« Laatst bewerkt op: oktober 06, 2010, 10:19:03 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.156
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
http://www.vouwwagenclub.info. bestaat 2 jaar
« Reactie #1 Gepost op: juni 01, 2008, 12:32:21 pm »

Nou het is zover we hebben de 2 jaar gehaald.
Ik wil beginnen met iedereen te bedanken voor de goede sfeer die hier op het forum heerst.
Het is ooit eens met een domein naam begonnen die ik wou geven aan het yahoo mail groep.
Maar omdat omdat het voorstel voor een forum niet werd gewaardeerd ben ik er zelf 1 begonnen.
En moet zeggen we groeien nog steeds en zie dat er meer en meer topic's komen waar je wat aan hebt.
Of je nou beginnend bent of al jaren een een klapkar hebt.



Even wat getallen.

We zijn gegroeid van 66 naar ruim 350 leden.
Niet iedereen is actief jammer genoeg maar er loggen toch 150 leden per maand in om even te lezen wat er hier gebeurt.
De bezoekers aantallen zijn jammer genoeg gezakt naar rond de 1300 unieke per maand.
Het forum word gem 35000 keer opgevraagd om iets te bekijken.

Wat wil ik nog bereiken

  • Natuurlijk gezellige leden die veel bijdragen.
  • Betere nieuws voorziening.
    Dus zijn er leden die het internet willen afstruinen naar nieuws en in zijn-haar eigen woorden willen neerzetten jullie zijn welkom.
  • Mooiere portal.
    Mij ontbreekt het aan creativiteit dus ook daar kunnen leden zich voor melden.
  • Een leden sectie.
  • Misschien een klapweekend voor onze leden.
    De eerste stappen waren al gedaan maar door tijd tekort is het niet van de grond gekomen.
    We zullen ons onze best gaan doen om het volgend jaar wel te laten lukken.
    Hou het forum in de gaten want ook hier kunnen we dan wel hulp bij gebruiken.


Grootste verandering van dit jaar
Die is eigenlijk onderhuids geweest.
We zijn verhuist naar een nieuwe server omdat we voor de toekomst in de knel zouden komen op www.fortuin.info.
Dit heeft dus wel bezoekers gekost omdat die eerst op de verkeerd pagina terecht kwamen maar dit is beter aan het worden.
Het forum is nu zo groot aan het worden dat ik een oplossing moet zoeken om het forum goed te kunnen beheren.
Want mocht de boel in de war raken moeten we toch geen topic s kwijt raken.


Iets te melden over deze topic .
Mail of pb even.



« Laatst bewerkt op: juni 01, 2009, 03:08:39 am door mr4hughz »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.156
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Stand van zaken 2009
« Reactie #2 Gepost op: mei 31, 2009, 11:08:33 am »

Zo er is weer een jaar voorbij.
En het is een goed jaar voor het forum.
Na drie jaar hebben we onze eerste klapweekend dankzij de inzet van de leden zelf.
Ik ben er trots op dat de sfeer nog steeds top is ondank we meer en meer mensen krijgen die mee doen.


Een paar statistieken.

Het leden aantal is 956 geregistreerde leden.
We hebben net een schoonmaak actie gehouden de leden die langer dan 400 dagen niet ingelogd hebben zijn er tussen uit.
Gemiddelde bezoekers aantallen is 1500 per maand met uitschieters boven de 3000 unieke bezoekers.
Dus de groei zit er nog goed in.


Waar ben ik trots op dit jaar

Dat is natuurlijk onze nieuwe Sticker
Deze is zelfs in onze logo terecht gekomen en we hebben dus bijna een huisstijl.

Het klapweekend.
Ik ben zelf niet zo iemand die makkelijk contact maakt dus ik was zeer blij dat de leden deze kar wouden trekken daarvoor mijn dank.

En natuurlijk de sfeer en betrokkenheid van de leden.
Heb drie jaar geleden iets voor ogen gehad en dit groeit uit zoals ik het zag.
De moto Voor en Door leden geld hier nog zeer sterk.



Wat in mijn oog nog te bereiken

  • Natuurlijk gezellige leden die veel bijdragen.
  • Betere nieuws voorziening.
    Dus zijn er leden die het internet willen afstruinen naar nieuws en in zijn-haar eigen woorden willen neerzetten jullie zijn welkom.
  • Mooie portal
    Hier word op het moment al hart aan gewerkt door Victor.test portal
  • Een leden sectie met goodies.
  • Beetje vroeg omdat de eerste dit jaar gehouden word maar een klapweekend 2010.




Dus al met al ben ik weer zeer tevreden en gaat mijn dank uit naar het hele admin/mod team voor hun goede inzet.
En natuurlijk de leden waar we het voor doen.
Laten we elkaar eens ontmoeten op een meeting.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2009, 09:47:29 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.156
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
De vouwwagenclub heeft er weer een jaartje bij.
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2010, 07:10:56 pm »

Het is weer zover we hebben er een jaartje bij.
En wat voor jaar.
Even wat statistieken.


tjonge we groeien en groeien.
De leden aantal is gestegen naar 2641 en het houd maar niet op.
Gelukkig niet ,en met zoveel leden stijgen ook de unieke bezoekers aantallen.
Er komen gem 6000 unieke bezoekers per maand naar onze site met een uitschieter deze maand die richting 9000 gaat.
Schoonmaak acties worden niet meer gehouden omdat we een nieuw medium erbij hebben en dit is de nieuwsbrief.


Zijn er dan geen vervelende dingen gebeurt dan?
Zeker wel we hebben afscheid moeten nemen van een moderator omdat die geen rekening hielt met de leden en de doelstellingen van het forum.
Jammer maar ook zulke dingen gebeuren.


Ook zit er een goede groei in het  fenomeen klapweekend genaamd.
Er zijn nog nooit zoveel wagens geweest als dit jaar en hier zijn we dan ook zeer trots op.
Ook zie ik dat het word zoals ik mijn hoofd heb gehad.
Er kwamen leden die nog nooit met hun wagen gekampeerd hadden en dus op weg werden geholpen door de oude rotten.
En jullie geloven het misschien niet maar achter de schermen word er alweer gewerkt aan die van volgend jaar.
Dit moet natuurlijk een groot feest worden want dan bestaan we 5 jaar als dit geen feest waard is weet ik het ook niet meer.

Dankzij onze pr dame Muis hadden we dit jaar ook een demo van Holkamper.
Die kwam zijn nieuwe trailer de kyte showen.
En we kwamen zelf op hun site te staan.
Muis nogmaals goed gedaan we zijn trots op je.

De portal heeft ook zijn intrede gedaan en we hebben nu de mogelijkheid gekregen om reclame blokken te introduceren.
Hier word ook al gebruik van gemaakt en de opbrengsten zullen terug in de clubkas worden gestopt.
Als betalend lid kun ook precies zien hoeveel en waaraan het word uitgegeven.
We werken er ook nog aan om meer bedrijven zover te krijgen dat ze kortingen gaan geven aan betalende leden.



Verder ben ik trots op jullie allemaal want we weten onze doelstelling voor en door leden toch elke keer maar weer te bereiken.
Op naar nog een beter jaar en ik hoop jullie te ontmoeten op 1 van onze meetings.
De volgende kans zal zijn op het najaars weekend dit al druk word voorbereid in de afdeling meetings.






Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal