Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Hoe Odyssee te laden?  (gelezen 10708 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariap

  • Gast
Hoe Odyssee te laden?
« Gepost op: augustus 29, 2011, 10:16:31 am »

Misschien een beetje een stomme vraag, maar ik heb (nog) geen ervaring met vouwwagens....
Ik lees overal dat bij de odyssee zoveel boodschappenkratjes (12?) in de wagen passen. Maar hoe moet je die inladen dan? Moet je thuis voordat je weggaat eerst de hele kar uitklappen en dan je kratjes erin zetten? Of is er een handigere manier? Hoe doen jullie dat?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Hoe Odyssee te laden?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 29, 2011, 11:07:31 am »

Klopt zo moet het.
Maar het uitklappen kan natuurlijk los.
En hierdoor duurt het maar 2 min.
Maar je moet wel plaats hebben natuurlijk.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Mariap

  • Gast
Re:Hoe Odyssee te laden?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2011, 12:58:20 pm »

Dank Alex!
Wel lastig dan, lijkt mij. Je moet plek hebben om de wagen open te klappen en het moet dan ook niet regenen, anders begin je al met een natte tent...
Weet je (of iemand anders) of dit bij alle vouwwagens zo is? Ik vind dit wel een punt van overweging bij de aanschaf...
Ik weet dat de nieuwste Holtkampers een pack and go systeem hebben, waarbij uitklappen niet hoeft, maar die is duidelijk boven budget.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Hoe Odyssee te laden?