Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Afmetingen gastencabine Olympe 2012  (gelezen 4020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

edwingeborg

  • Gast
Afmetingen gastencabine Olympe 2012
« Gepost op: januari 17, 2012, 05:31:49 pm »

Wij hebben een Trigano Olympe gekocht en overwegen ook een gastencabine er bij te kopen. Weet iemand daar de afmetingen van, die kan ik nergens vinden....
Gelogd

famahbaas

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 82
  • Merk Vouwwagen: Teun ttt4 tenttrailer
Re: Afmetingen gastencabine Olympe 2012
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2012, 05:44:55 pm »

Die maat moet wel ergens staan! zal ff voor je kijken. Maar met de gastencabine wordt de vouwwagen meer dan 7 meter breed. dat past niet overal! En de vouwwagen is nu al gigantisch!!! :J

Wel een goede aankoop!  O0
Gelogd

wies

  • Gast
Re: Afmetingen gastencabine Olympe 2012
« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2012, 08:01:25 pm »

Ik neem aan dat de maten hetzelfde zijn als van de gastencabine van de Odyssee.
Ik weet niet precies wat de buitenmaten zijn maar er past precies een tweepersoons luchtbed in. Dus de binnentent is 140x200 cm. De buitenmaat schat ik dan op ongeveer 160x220 cm.
Gelogd

edwingeborg

  • Gast
Re: Afmetingen gastencabine Olympe 2012
« Reactie #3 Gepost op: januari 18, 2012, 09:14:09 am »

Die maat moet wel ergens staan! zal ff voor je kijken. Maar met de gastencabine wordt de vouwwagen meer dan 7 meter breed. dat past niet overal! En de vouwwagen is nu al gigantisch!!! :J
Daar heb je op de meeste Franse boerencampings geen last van hoor. De camping die wij voor komend jaar voor ogen hebben heeft plaatsen van 250 m2. Moet met 7 meter breed wel lukken  :)

Wel een goede aankoop!  O0
Dank, ja wij zijn er ook heel blij mee. Na 12 jaar gaat deze onze Vendome vervangen. Lang getwijfeld tussen de Jamet Rondo XL of de Olympe maar uiteindelijk toch voor de Olympe gekozen. Kan niet wachten tot de vakantie.
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2012, 09:16:56 am door edwingeborg »
Gelogd

edwingeborg

  • Gast
Re: Afmetingen gastencabine Olympe 2012
« Reactie #4 Gepost op: januari 18, 2012, 09:16:24 am »

Ik neem aan dat de maten hetzelfde zijn als van de gastencabine van de Odyssee.
Ik weet niet precies wat de buitenmaten zijn maar er past precies een tweepersoons luchtbed in. Dus de binnentent is 140x200 cm. De buitenmaat schat ik dan op ongeveer 160x220 cm.
Bedankt Wies! Daar ben ik erg mee geholpen. Met 1.60 als buitenmaat blijft de totale wagen onder de 7 meter breed. Maar ik was meer geinteresseerd in de binnenmaat, om te bezien wat we daar allemaal kunnen gaan plaatsen.
Gelogd

wies

  • Gast
Re: Afmetingen gastencabine Olympe 2012
« Reactie #5 Gepost op: januari 20, 2012, 10:36:14 pm »

Citaat
Maar ik was meer geinteresseerd in de binnenmaat, om te bezien wat we daar allemaal kunnen gaan plaatsen.

Zoals ik al zei past er met gemak een tweepersoonsluchtbed in. Maar houdt er wel rekening mee dat de tent helemaal schuin loopt. Qua hoogte heb je niet zo veel ruimte!
Gelogd

edwingeborg

  • Gast
Re: Afmetingen gastencabine Olympe 2012
« Reactie #6 Gepost op: januari 23, 2012, 08:55:46 am »

Zoals ik al zei past er met gemak een tweepersoonsluchtbed in. Maar houdt er wel rekening mee dat de tent helemaal schuin loopt. Qua hoogte heb je niet zo veel ruimte!
Ja, dat realiseer ik me. Maar volgens de verkoper bij Stolwijk is de tent op zijn laagste punt nog 92 cm hoog en wij hebben een kastje dat 82 cm hoog is. Dus dat moet passen. En de rest van de zaken die we kwijt zouden willen is kleiner materiaal...

Komt helemaal goed, we gaan die gastencabine bijbestellen! Dank voor jullie info.   :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal