Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: electrische schroevendraaier  (gelezen 7571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re: electrische schroevendraaier
« Reactie #15 Gepost op: januari 29, 2012, 03:29:36 pm »

 :off
en weer terug naar de schroevendraaier, die wij ook niet gebruiken
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: electrische schroevendraaier
« Reactie #16 Gepost op: februari 04, 2012, 04:15:13 pm »

waar is de 'ouderwetse' ratel/dopsleutel. werkt perfect, snel, ontlaad niet, neemt weinig ruimte in, en is icm de doppenset voor meerdere klusjes geschikt. :>
zit gewoon in mijn kleine gereedschapkistje, met andere handigheidjes waar ik al een jaar of 7 andere kampeerders help, die dan zeggen; ooh dat moesten wij ook maar eens meenemen. WW
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: electrische schroevendraaier
« Reactie #17 Gepost op: februari 05, 2012, 11:31:49 am »

waar is de 'ouderwetse' ratel/dopsleutel. werkt perfect, snel, ontlaad niet, neemt weinig ruimte in, en is icm de doppenset voor meerdere klusjes geschikt. :>
zit gewoon in mijn kleine gereedschapkistje, met andere handigheidjes waar ik al een jaar of 7 andere kampeerders help, die dan zeggen; ooh dat moesten wij ook maar eens meenemen. WW
Zo heb ik een kennis die toen hij nog (sleurhut) kampeerde in z'n gereedschapskistje altijd een setje sleutelvijltjtes en een heel klein bankschroefje meenam onder het motto 'je weet nooit of je onderweg niet nog eens iets moet afvijlen". Hij heeft het nooit gebruikt, maar het valt niet uit te sluiten dat zodra hij het thuis gelaten zou hebben, hij het op vakantie nodig gehad zou hebben.   :)

Waarom hij daarnaast ook als basisvoorraad altijd een halve mud aardappelen en tien blikken bruine bonen meenam weet ik niet.  ::)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: electrische schroevendraaier
« Reactie #18 Gepost op: februari 05, 2012, 11:40:56 am »

Zo heb ik een kennis die toen hij nog (sleurhut) kampeerde in z'n gereedschapskistje altijd een setje sleutelvijltjtes en een heel klein bankschroefje meenam onder het motto 'je weet nooit of je onderweg niet nog eens iets moet afvijlen". Hij heeft het nooit gebruikt, maar het valt niet uit te sluiten dat zodra hij het thuis gelaten zou hebben, hij het op vakantie nodig gehad zou hebben.   :)

Waarom hij daarnaast ook als basisvoorraad altijd een halve mud aardappelen en tien blikken bruine bonen meenam weet ik niet.  ::)
Had zelf vroeger altijd een grote zware doppendoos in de auto liggen. Nooit nodig. Tot in Belgie ergens op een ingewikkeld klaverblad de Manta er mee stopte en ik nog net in de berm tot stilstand kwam. Motorkap los en bleek bij inspectie de carburateur los te zijn getrild. Dus doppendoos open en vastzetten die handel en lekker binnen 10 minuten weer op weg naar France. Was in die tijd ook nog geen lid van de wegenwacht.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Boes

  • Gast
Re: electrische schroevendraaier
« Reactie #19 Gepost op: maart 04, 2012, 08:53:55 am »

ik gebruik ook de boor voor de pootjes, lekker makelijk en snel.
daar heb je altijd nog wel ruimte voor in de auto lijkt mij.
buiten dat is het al zwaar genoeg om een vouwwagen op te zetten in +30C'

verder ben ik ook zo iemand die maar wat graag alles mee neemt.
doppendoos schroevendraaierset boortjes tangen en natuurlijk de klauwhamer ducktape tyraps enz enz... :J
« Laatst bewerkt op: maart 04, 2012, 08:58:22 am door Boes »
Gelogd

stkl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Tago Settler -> Camplet Concorde -> AK Prestige
Re: electrische schroevendraaier
« Reactie #20 Gepost op: maart 04, 2012, 08:51:17 pm »

super handig zo'n ding... als ik nog 's zo'n setje  ::) aanschaf neem ik 'm zeker mee.
(met een opzet propellortje zie ik ook mogelijkheden als ventilator :X)
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2012, 07:15:20 pm door stkl »
Gelogd

Boes

  • Gast
Re: electrische schroevendraaier
« Reactie #21 Gepost op: maart 05, 2012, 04:43:57 pm »

nooit gezien die dingen! :o
maar denk dat het wel zou kunnen werken, goed idee!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal