Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: patroon driehoekscherm cocoon  (gelezen 2023 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

whizzle

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
patroon driehoekscherm cocoon
« Gepost op: september 18, 2016, 08:10:17 pm »

Mijn project voor deze winter is het maken van een kleine luifelverlenging en een driehoekscherm bij onze cocoon. De maten voor de luifel heb ik op kunnen meten aan de hand van onze vouwwagen, maar ik heb geen idee hoe groot het driehoekscherm precies is.

Heeft iemand toevallig het scherm in huis liggen? Zo ja, zou je kunnen opmeten hoe lang/breed/hoog het scherm is. En zijn het banen aan elkaar gestikt of gewoon een geheel? Hoeveel afspanpunten zitten er aan?

En mbt tot de luifelverlenging, leg je deze het beste boven op de huidige luifel op de stokken of kun je hem beter er onder schuiven (in verband met regen afvoer) Dit zodat we niet net onder de drup komen te zitten ;-)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: patroon driehoekscherm cocoon
« Reactie #1 Gepost op: september 19, 2016, 07:38:33 pm »

Een verlenging best onder de org luifel denk ik. Als het regent laat je het iets afwateren. Je kunt het ook aanritsbaar maken, heb je het probleem niet.
De 3 hoekspunten zijn niet uit 1 stuk gemaakt. Helaas geen Cocoon meer op het op te meten.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Grubelehutte

  • Gast
Re: patroon driehoekscherm cocoon
« Reactie #2 Gepost op: oktober 02, 2016, 12:06:08 pm »

Mijn project voor deze winter is het maken van een kleine luifelverlenging en een driehoekscherm bij onze cocoon. De maten voor de luifel heb ik op kunnen meten aan de hand van onze vouwwagen, maar ik heb geen idee hoe groot het driehoekscherm precies is.

Heeft iemand toevallig het scherm in huis liggen? Zo ja, zou je kunnen opmeten hoe lang/breed/hoog het scherm is. En zijn het banen aan elkaar gestikt of gewoon een geheel? Hoeveel afspanpunten zitten er aan?

En mbt tot de luifelverlenging, leg je deze het beste boven op de huidige luifel op de stokken of kun je hem beter er onder schuiven (in verband met regen afvoer) Dit zodat we niet net onder de drup komen te zitten ;-)
Beste Wizzle, Ik kan de driehoekschermen de komende weken voor je opmeten als je ze nog nodig hebt?
Gelogd

whizzle

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
Re: patroon driehoekscherm cocoon
« Reactie #3 Gepost op: oktober 02, 2016, 07:35:50 pm »

Heel graag! :J Heb nog geen duidelijk patroon gevonden.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal