Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: "De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon  (gelezen 23990 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tommybol

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #60 Gepost op: september 11, 2010, 08:13:08 pm »

Oke, sorry sorry.
We zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk (gelukkig) en mijn reactie zal wel komen vanuit een stuk onbegrip en 'liefde' voor HK vw, maar als ik zo'n bak met geld uitgeef aan een kampeermiddel, zoals wij bij de Kyte gedaan hebben en jij in je zak hebt om te besteden, dan heb ik na veel wikken en wegen besloten dat ik 'die' wil hebben en ben ik als het ware 'verliefd' geworden op zo'n vw. Ik wijk dan voor niks, niet voor een slecht contact of onderhandeling, ook al zou dat een paar honderd euro meer kosten, wat maar een fractie is van het totaalbedrag. Ik wil 'die vw', niet de verkoper erbij. Als ik zou gaan voor 'het is maar een kampeermiddel' dan ga ik direct op marktplaats kijken voor een leuke 2e hands of stap ik naar een dealer van goedkopere vw. Snap je ? Gezien jouw reactie denk ik dat de keuze voor HK of zambezi om het even is, da's in deze situatie dus makkelijk.
 
Veel plezier alvast met je zambezi of toch een andere leuke.
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #61 Gepost op: september 11, 2010, 08:20:27 pm »

Oke, sorry sorry.
We zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk (gelukkig) en mijn reactie zal wel komen vanuit een stuk onbegrip en 'liefde' voor HK vw, maar als ik zo'n bak met geld uitgeef aan een kampeermiddel, zoals wij bij de Kyte gedaan hebben en jij in je zak hebt om te besteden, dan heb ik na veel wikken en wegen besloten dat ik 'die' wil hebben en ben ik als het ware 'verliefd' geworden op zo'n vw. Ik wijk dan voor niks, niet voor een slecht contact of onderhandeling, ook al zou dat een paar honderd euro meer kosten, wat maar een fractie is van het totaalbedrag. Ik wil 'die vw', niet de verkoper erbij. Als ik zou gaan voor 'het is maar een kampeermiddel' dan ga ik direct op marktplaats kijken voor een leuke 2e hands of stap ik naar een dealer van goedkopere vw. Snap je ? Gezien jouw reactie denk ik dat de keuze voor HK of zambezi om het even is, da's in deze situatie dus makkelijk.
 
Veel plezier alvast met je zambezi of toch een andere leuke.

wij zijn ook rustig aan kijken (ook marktplaats) maar op dit moment is het rustig met de aanbiedingen
er staat een mooie zambezi op (nieuw 16k in 2008 ) hierop hebben wij via e-mail ook op geboden, en er staat een cocoon op zonder keuken.
maar dan moet ik een keuken er nog bij kopen, en ik weet niet of ik zin heb dit te doen nu op dit moment bij de firma Holtkamper.
(alles ligt me nog te vers in geheugen).

mvg
Andre
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #62 Gepost op: september 13, 2010, 07:19:51 pm »


 de nieuwe aankoop is gedaan  ;)
 het is een Zambezi Crossroad geworden, niet nieuw maar van 2008.
 deze koste aardig wat meer nieuw in 2008 dan de Cocoon nu maar is ook erg compleet  :#

 foto's (gemaakt door de huidige eigenaar):
 
 
 

 wij gaan Zaterdag kijken maar alle info die ik van de huidige eigenaar heb gekregen en het gesprek die ik vandaag heb gehad met hem
 klinkt alles erg positief, en zijn wij erg blij met deze aankoop ...

 Andre


 
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #63 Gepost op: september 13, 2010, 07:38:06 pm »

Ziet er mooi uit!

Veel plezier zaterdag en dan ws. pas volgend seizoen veel klapplezier ermee! Kom 'm showen tijdens het voorjaarsweekend!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Vincedexa

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #64 Gepost op: september 13, 2010, 08:29:00 pm »

Gefeliciteerd! ziet er goed uit!
Alvast veel plezier gewenst! :J
Gelogd

muis

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #65 Gepost op: september 13, 2010, 08:33:45 pm »

Fijn dat je toch een wagen naar je smaakt en wens hebt gevonden. Veel plezier ermee :J
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #66 Gepost op: september 13, 2010, 08:45:28 pm »

Ziet er mooi uit. Veel plezier ermee.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #67 Gepost op: september 13, 2010, 08:48:19 pm »

Tja een mooie wagen...Uiterlijk zeer mooi..
wil hem graag eens van binnen zien... :zw
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.260
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #68 Gepost op: september 13, 2010, 09:23:41 pm »

Stoer.
kom hem eens showen zou ik zeggen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

tommybol

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #69 Gepost op: september 15, 2010, 02:37:15 pm »

Andre,

Mooi ding, met name de bak zelf en de grote achtertent zijn erg mooi. Zal je vast veel plezier van hebben!

Of toch de beurs even afwachten ?.....          Zie bericht elders op het forum van vandaag over een nieuwe aart kok versie.   http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,5828.msg58551/topicseen.html#msg58551

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal