Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Waarde van een Holtkamper spacer expedition xl 1998  (gelezen 5653 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcovg

  • Gast
Waarde van een Holtkamper spacer expedition xl 1998
« Gepost op: januari 07, 2011, 08:07:39 pm »

Hallo

Weet iemand ongeveer de waarde van een Holtkamper spacer expedition xl uit het bouwjaar 1998

TE KOOP AANGEBODEN:
HOLTKAMPER SPACER EXPEDITION TYPE XL

Bouwjaar: 1998
Voorzien van: verrijdbare luxe disselkeuken met stopcontact, electrolux ijskast. 3-pits gasfornuis.
Voorzien van: (tropical) voortent met ramen, muggenhorren, klittenband gordijnen extra voorluifel, gronddoek.

Banden zijn recentelijk vervangen. De vouwwagen heeft een goedgekeurd disselslot.

Dit type heeft veel extra opbergruimte in de banken. Een lekker en goed liggend tweepersoonsbed, afsluitbaar met muggenhorren. Kinderen kunnen eventueel slapen op de bak van de vouwwagen. Dit zit onder het tweepersoonsbed. Je kunt hier heel goed een tweepersoons luchtbed neerleggen. Dit is dus een aparte slaapruimte of speelruimte. (zie foto's)
Zonder kinderen kun je deze ruimte gebruiken voor veel opberg mogelijkheden!!
De Spacer XL is net wat comfortabeler dan de gewone Spacer. Eigenlijk een compacte Flyer.

Deze vouwwagen verkeert in uitstekende staat. Tentdoek is mooi. Geen lekkages e.d.De vouwwagen wordt in de zomer drie weken gebruikt, verder staat deze in een overdekte stalling.


En  nog een vraagje in het verhaal staat dat je kan slapen in de bak van de vouwwagen hoe moet ik dit zien net zoiets als de ondertentjes bij een jamet vouwwagen ??

Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Waarde van een Holtkamper spacer expedition xl 1998
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2011, 08:32:19 pm »

Ik denk dat je het over deze hebthttp://link.marktplaats.nl/400540993

Volgens mij is die de vraagprijs waard.
Ik heb met de verkoper gemaild omdat ik op zoek was naar een Spacer en de xl versie niet kende. Ik zocht echter een type waarbij de keuken kon blijven staan na het uitklappen. Deze viel dus af. Maar ik vind het nog steeds een mooie wagen voor hij of zij die naar dit type op zoek is. Er zit ook een tropical binnentent in die op zich al 500 euro waard is + de bermkeuken die ook al een mooie 1500 euro waard is en dan nog een tropical voorwand....Ik snap zelfs niet dat hij nog niet verkocht is. :?
OVer het slapen die vraag heb ik ook gesteld: Het bed schuift open en daaronder krijg je dus een ruimte van de groote van een tweepersoonsbed (past een dubbel luchtbed in) dus een soort hele grote ondertent.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Waarde van een Holtkamper spacer expedition xl 1998
« Reactie #2 Gepost op: januari 07, 2011, 08:34:45 pm »

Ik zou een mailtje sturen naar holtkamper die hebben hier vast wel een goed antwoord op. Zij hebben er trouwens één staan uit 1997 voor 5495,-.
« Laatst bewerkt op: januari 07, 2011, 08:37:46 pm door Lien »
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:Waarde van een Holtkamper spacer expedition xl 1998
« Reactie #3 Gepost op: januari 13, 2011, 01:32:28 am »

Dit is de XL versie...

Ik moest even denken, maar HK heeft deze een paar jaar gebouwd als tussenvariant van Spacer en Flyer. Bij de Flyer klapt de deksel op de grond en schuift de bedbak uit over de dissel. De wagenbak blijft dan als  'zitgedeelte'. De Spacer klapt achterwaarts en je slaapt op de wagenbak.
Bij de Spacer XL klapt de deksel uit en schuif je de bedbak over de deksel. precies de ander kant op t.o.v. de Flyer. Zo kan je onder de bedbak, onder de deksel ook nog slapen.....is de gedachte.

Welnu, de ruimte onder de uitgeschoven bedbak (dus op de deksel) is niet hoog. Als je daar slaapt moet je geen last hebben van claustro...Voor één nacht zal het zeker wel gaan, maar 3 weken.....'t zal me verbazen.


Maar al met al is het zeer zeker geen slechte prijs op basis van de MP-foto's. Ik heb nu een Flyer en ben daar zeer content mee vanwege mijn gezinssamenstelling. Maar als ik met zijn 2en zou zijn.....ideaal! bagage ligt droog, slapen is comfortabel en je kan warm zitten....


Succes
Didi
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal