Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe collectie  (gelezen 23199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #15 Gepost op: september 14, 2014, 12:32:01 pm »

We zijn sinds vanmiddag gelukkige eigenaar van een Malawi. Volgend jaar afhalen. Mooie deal. Openingen in de luifelflap om keukensteunen door te kunnen steken. Disselbak? We zijn maar met twee en we denken dat we ruimte over houden onder het bed. Alleen koelkast gaat achter in de auto.

Dat dachten wij ook maar de ervaring is wel als het mee kan gaat het mee haha. Wij zijn ook met twee en krijgen hem toch echt vol.... Koelkast in de auto is top!
Gelogd

Marco1985

  • Gast
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #16 Gepost op: september 24, 2014, 09:11:13 am »

Beste klappers,
Inmiddels zijn we alweer 6 weken verder?
Is het bij jullie bekend dat tijdens de vakantiebeurs de nieuwe modellen worden geïntroduceerd?
Of zijn dat gewoon de modellen van 2014 die daar staan uitgestald?

Gr. Marco
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #17 Gepost op: september 24, 2014, 11:14:47 am »

Openingen in de luifelflap om keukensteunen door te kunnen steken.
Kun je dan de keuken laten zitten? Ben wel benieuwd hoe dat dan bevestigd is, want je hebt niet gigantisch veel werkruimte.

Gelogd

veenwind

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: cabanon malawi
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #18 Gepost op: september 28, 2014, 09:58:15 pm »

Ik weet niet of je de keuken erbij hebt of niet. Onder de vouwwagen schuiven 2 stangen uit waarop de keuken rust. Bij het opzetten van de luifel schuif je de keuken iets van de wagen af om de luifelflap achter de keuken te bevestigen. Op de plek waar de stangen zitten, maak de Wit een paar nette uitsparingen in de flap. De keuken kan nu weer aangeschoven worden en naar eigen wens kun je de poten laten zakken. Let wel, we halen de vouwwagen pas in februari op maar zo zijn we met de Wit overeengekomen.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #19 Gepost op: september 29, 2014, 08:54:31 am »

Ik weet niet of je de keuken erbij hebt of niet.
Ja, die hebben wij erbij en vandaar ook mijn vraag. Onze ervaring is dat je de keuken niet verder als een 10-15 cm naar voren wilt trekken, want dan begint hij al redelijk door te hangen. Dit is verder totaal geen probleem, en dan heb je (net) genoeg ruimte om het tentdoek ertussen te doen, en met de klitteband te bevestigen aan de wagenbak. Het gebruik van de voorste poten is onvermijdelijk om een stabiele en vlakstaande keuken te krijgen, maakt niet uit of je hem 0 of 15cm naar voren hebt staan.
Alleen de luifelflap die gebruik je dan niet, want voor het bevestigen van de luifelflap aan de wagentent heb je en goede toegang tot beide nodig. Daarvoor is die 10-15cm echt niet genoeg.

Ik heb hier afgelopen zomer naar gekeken, en droog wat dingen uitgeprobeerd, omdat ik ook aan deze mogelijkheid nadenk. Volgens mij is het enigste handige als de luifelflap afneembaar is (en op huidige bevestiginspunt dan weer een klitteband). Die losse luifelflap kun je dan 'boven' de keuken aan de wagentent vastzetten, en dan naar beneden laten zakken tussen de keuken en de wagenbak in. Maar om dit goed te doen, is het beste om dit af-fabriek te laten doen, omdat je dan net wat meer materiaal nodig hebt. Anders ben ik bang dat je de hele keuken er af moet halen om het geheel goed te kunnen bevestigen.

En nu was ik benieuwd waar De Wit / Cabanon voor gekozen had. Wellicht dat we dit na de aflevering nog een keer op wat foto's mogen bewonderen.
Gelogd

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #20 Gepost op: oktober 01, 2014, 09:50:17 am »

@Veenwind: Las dat jullie een mooie deal hebben kunnen sluiten bij De Wit. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je dan korting hebt gekregen of misschien cadeaubonnen voor de winkel?
Wij gaan namelijk binnenkort ook naar De Wit om een Malawi aan te schaffen ( :>) en vragen ons af wat er aan onderhandelingsruimte is.
Ik heb ook ergens op het forum gelezen dat er korting gegeven werd omdat mensen geen vouwwagen hadden om in te ruilen. Weet iemand of dat inderdaad zo werkt?
Tips zijn welkom!
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #21 Gepost op: oktober 01, 2014, 02:02:06 pm »

Misschien hebben ze een beursaanbieding als je op de kampeerbeurs een vouwwagen koopt.

(Zo hebben wij met heel veel voordeel de Cocoon Aero, die toen geïntroduceerd werd kunnen kopen.)
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #22 Gepost op: oktober 01, 2014, 03:11:48 pm »

.......... nou, ik denk geen beursaanbieding. Wij gingen in 2011 naar de beurs met de ijdele hoop de Malawi voor een (iets) betere prijs aan te kunnen schaffen. Bij aankomst in Utrecht liepen we met een pen in de hand direct naar de stand van Cabonon/De Wit om de handtekening onder een koopcontract van een Malawi te zetten .......... was de Malawi een paar honderd euro duurder geworden dan de week er voor in Schijndel, en de tent was ook nog eenvoudiger uitgevoerd; Maar er was nergens over praten 'daar liggen de prijslijsten en dat is het' kregen we te horen.


........ en 2 uur later liepen we blij met een koopcontract van een CombiCamp naar buiten .........  (voor net iets meer dan de prijs van een Malawi)
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #23 Gepost op: oktober 01, 2014, 03:52:03 pm »

Bizar!
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #24 Gepost op: oktober 01, 2014, 09:44:44 pm »

@Veenwind: Las dat jullie een mooie deal hebben kunnen sluiten bij De Wit. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je dan korting hebt gekregen of misschien cadeaubonnen voor de winkel?
Wij gaan namelijk binnenkort ook naar De Wit om een Malawi aan te schaffen ( :>) en vragen ons af wat er aan onderhandelingsruimte is.
Ik heb ook ergens op het forum gelezen dat er korting gegeven werd omdat mensen geen vouwwagen hadden om in te ruilen. Weet iemand of dat inderdaad zo werkt?
Tips zijn welkom!
Wij hadden ook niets in te ruilen en kregen kadobonnen, die we weer hebben ingeruild voor wieltjes onder de keuken. Verder konden we het extra-pakket ook flexibel samenstellen, dat scheelde ons ook behoorlijk wat geld. Maar korting geven ze niet. Vraag of ze de bevestiging van het grondzeil willen aanpassen, is standaard klitteband, maar voor ons is het vervangen door een rail. Veel handiger en steviger. Hebben ze kosteloos gedaan. Iemand anders op het forum heeft geregeld dat er aan de wagentent een stukje extra zeil werd bevestigd, zodat de keuken kan worden afgedekt als je voor een nachtje alleen de wagentent opzet. Dat lijkt mij ook wel wat.

Succes!
Gelogd

DickB

  • Gast
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #25 Gepost op: oktober 07, 2014, 11:49:08 am »

Vraag of ze de bevestiging van het grondzeil willen aanpassen, is standaard klitteband, maar voor ons is het vervangen door een rail. Veel handiger en steviger. Hebben ze kosteloos gedaan.
Wij hebben vorige week een 2014 model Malawi gekocht, daar zit standaard een rail voor het grondzeil op.... (Gekocht bij van der Slik Zoetermeer) Wij hadden ook niets in te ruilen en kochten bovendien het showroom model (Het allerlaatste model uit 2014 bij van der Slik) en kregen 700 euro korting
« Laatst bewerkt op: oktober 07, 2014, 11:53:04 am door DickB »
Gelogd

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #26 Gepost op: oktober 11, 2014, 08:18:25 pm »

De prijzen zijn ook hetzelfde gebleven op het extra pakket na. Dat kost nu 749 en dat was 699.
Gelogd

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #27 Gepost op: november 09, 2014, 08:27:51 pm »

En het 2015 model heeft horrengaas in de slaaptent. Die rails ipv klittenband is standaard nu. Onze Malawi is besteld zaterdag!  :> met voortent, achtertentje, wieltjes onder de keuken en een kraantje met trafo ipv batterijen (voor 29 euro) Nu geduldig afwachten....  :#
Bedankt voor alle goede info hier, want daar hebben we heel veel aan gehad!!
« Laatst bewerkt op: november 09, 2014, 08:53:10 pm door Vlinder73 »
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #28 Gepost op: november 09, 2014, 10:37:55 pm »

En het 2015 model heeft horrengaas in de slaaptent. Die rails ipv klittenband is standaard nu. Onze Malawi is besteld zaterdag!  :> met voortent, achtertentje, wieltjes onder de keuken en een kraantje met trafo ipv batterijen (voor 29 euro) Nu geduldig afwachten....  :#
Bedankt voor alle goede info hier, want daar hebben we heel veel aan gehad!!

Gefeliciteerd!
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Nieuwe collectie
« Reactie #29 Gepost op: november 10, 2014, 09:03:24 am »

Geniet ervan, het is een mooie wagen:-)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal